Sail away...



 Weer eens iets creatiefs uit mijn hand, te lang geleden, maar te leuk om te doen. Deze leuke  zeilbootjes van drijfhout. Ik had ze op pinterest al wel eens voorbij zien komen, en laatst op instagram zag ik ze ook Bij de Dijk. Ik heb er mijn eigen draai aan gegeven met mijn lucky number erop. Jullie snappen wel wat ik in de vakantie ga zoeken op het strand.






Het is 's avonds zo genieten als het zonnetje nog in de voorkamer schijnt met deze lange dagen. En met onderstaande foto sta ik in de nieuwe Ariadne at home met een diy verhaaltje. Altijd leuk om te horen dat je foto's de moeite waard zijn om in een magazine te staan.


De roos is nieuw in de tuin. Het is een heerlijk ruikend soort genaamd Princes Claire en lijkt erg op een pioenroos in het klein. 

 Ik wens jullie allemaal een hele fijne zomer.

9 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Eigenlijk heel simpel, maar juist daardoor zo fraai. Natuurlijk ga ik in de Ariadne jouw artikel opzoeken...ik ben benieuwd!

Liefs, Ingrid

Marian zei

Wat een leuk zeilbootje, inderdaad simpel, maar daarom ook zo mooi...

Gea Loosman zei

Wat een leuk idee dat bootje!
Als ik weer op Ameland ben moet ik maar even naar het strand voor wat drijfhout.
Ik had de Ariadne al doorgebladerd maar ik ga nog even goed kijken!
Groetjes Gea

Marie-José zei

Wat een stoer bootje, en zoveel leuker dat het eigen werk is ;-)
Supermooi en wat tof dat je ook nog in de ariadne staat!

Fijne donderdag en lieve groet, MJ

Pauline Kick, Logement it Foarhûs zei

Wat leuk, het zoeken van drijfhout is al mooi, en helemaal inspirerend om er iets van te maken. wat een mooie foto van het avondlicht. geniet maar lekker van je huis. groetjes Pauline

It's me zei

Hele fijne zomer Reny ...liefs Ria x

Mirjam zei

Hoi Renny,
Wat een super lief zeilbootje heb je gemaakt van drijfhout. En ook je kandelaar van een stammetje is heel erg mooi.
Heerlijk is het zeker als de zon 's avonds nog zo in huis schijnt.
Ik wens jou ook een heerlijke zomer toe.
Liefs,
Mirjam

Marion zei

Wat een prachtige foto's weer Reny, leuk om weer eens op je blog te zijn. Het is een tijd geleden dat ik wat van me heb laten horen, ik ben inmiddels actief op een nieuw blogadres waar ik nu ook veel over mijn aandoening schrijf. Ik zou het leuk vinden als je weer volger wordt van mijn blog. Hopelijk tot ziens op www.marionline.nl

Draffin Bears zei

Hi Renny,

I love your sweet sail boat and your pretty flowers.
Happy days
hugs
Carolyn