Kerstgroet....


Het jaar loopt alweer op zijn eind en het is weer omgevlogen. Vooral het laatste halfjaar was het megadruk, zowel met het nieuwe huis als mijn nieuwe werklocatie. 2015, het jaar van de verandering voor ons. Nu even een paar weken wat rustiger, alhoewel er nog genoeg te doen is. 

We hebben dit weekend de meubels in de kamer kunnen zetten en zelfs de kerstboom opgetuigd. De muren zijn gestuct en nu is het even geduld hebben voordat het helemaal droog is. Het lijkt nu al heel mooi strak. De haard is er nog niet, hopelijk deze week. Zodra er wat meer vorm in zit, zal ik wat foto's laten zien van ons nieuwe huisje. Ik ben blij, het voelt zo goed hier. 

Ik wens jullie een hele fijne kerst en alle goeds voor 2016.



18 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Wat fijn dat jullie in jullie nieuwe huis zo jullie thuis hebben gevonden! Dat lijkt mij een prachtige start voor het nieuwe jaar.

Ik wens jou en je gezin ook hele fijne feestdagen en een sprankelend en gezond 2016!

Liefs, Ingrid

Thuis bij Tjits zei

Heerlijk dat er weer wat meer rust komt! En wat ziet het er al gezellig uit!!

Hele fijne kerst voor jou en je gezin en een inspirerend en gezond nieuw jaar!

Liefs, Tjits

Pauline Kick, Logement it Foarhûs zei

Wat zal het genieten zijn in het nieuwe huis, ook al is het nog niet helemaal klaar. Een leuke periode om juist nu met de kerst de gezelligheid binnen te halen, ziet er mooi uit. Zo fijn om het tot je eigen droomhuis om te bouwen. Dat gaat lukken. Fijne kerstdagen.

Ans van Ispelen zei

Het ziet er in ieder geval al heel gezellig uit.
Ook voor jullie hele fijne feestdagen toegewenst
en alle goeds voor 2016.

Groetjes Ans

Verie - Vestywo zei

Jullie ook al het goeds voor het nieuwe jaar toegewenst en gezegende kerstdagen. Geniet van jullie nieuwe huisje! :)

Lieve-Groetjes,
Verie

Gerry zei

Heerlijk om je al thuis te voelen in je nieuwe huis.
Het ziet er mooi en licht uit!
Ook voor jou en je gezin wens ik je fijne feestdagen en alle goeds voor het nieuwe jaar 2016!

Liefs, Gerry

Mirjam zei

Fijn dat je nieuwe huis al zo goed voelt.
Ik wens jou en je gezin ook heel mooie feestdagen en alvast een heel erg goed, gelukkig, gezellig en vooral gezond 2016.
Liefs,
Mirjam

Ingrid zei

prachtige boom en heel veel geluk met jullie nieuwe woning.....geniet volop van de mooie dagen.....liefs

De Witte Lanteern zei

Zo belangrijk als het goed voelt, zo'n nieuw huis. En als straks de kachel lekker brand...mmmmmm, thuis!
Fijne feestdagen en een gelukkig en gezond 2016!
Liefs, Peetje

Janneke zei

Fijn dat je het zo naar je zin hebt in het nieuw huis Renny, het ziet er lekker fris en licht uit. Met de haard erbij zal het goed toeven zijn.
Wens je fijne Kerstdagen toe, geniet even van de rust.
Groeten, Janneke

kienkele zei

Hele fijne feestdagen, Rennie, en alle geluk in jullie nieuwe huis toegewenst. Ik kijk uit naar de foto's! Lieve groeten, Tineke

Roelie Steinmann zei

Mooi versierde boom. Heel veel plezier in jullie nieuwe woning en fijne feestdagen.

Groetjes Roelie

Home is where the heart is zei

Hele fijne dagen en ben benieuwd naar het eindresultaat

lieve groet Brigitte

It's me zei

Fijne dagen....liefs Ria x❤️❤️❤️

Draffin Bears zei

Merry Christmas Renny, to you and your family.
Happy holidays and best wishes for 2016
hugs
Carolyn

Anita zei

Wat een mooie start van een Nieuw Jaar!
Ik wens jullie een warm, gezond en liefdevol 2016
En veel geluk in jullie prachtige huis.
Liefs!

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

Hallo wil je bij deze een gelukkig nieuwjaar wensen, wat aan het rondkijken in blogland jammer genoeg is het me nog steeds niet gelukt om een blog te zetten ... De rust in huis is nog niet optimaal, de privéomstandigheden en de drukte van de feestdagen en al de kleinkinderen vergen zoveel energie dat het gewoon niet lukt ... hoop snel weer een blog te maken als ik weer wat meer rust kan vinden ... tot dan geniet ik van jullie mooie foto's en verhalen ... wens jullie een gezond en mooi 2016 ... Lieve groet Rosita

crochetcookingandmore zei

Prachtig uitzicht!!