Verhuisperikelen...



Eindelijk weer eens een blogje schrijven, sinds juli was het hier heel stil. Maar in  het werkelijke Bizzy@home is het allerminst stil.... We zijn inmiddels verhuisd en we moeten even een paar maanden overbruggen. Over twee weken is het zover en krijgen we de sleutel van ons nieuwe huis. We zijn druk met plannen en voorbereiden. De nieuwe haard is besteld, zie het plaatje hierboven. Zo gaat het ongeveer worden, maar in een andere kleurstelling. Daarvoor moet er nog heel wat gebeuren, maar ik verwacht met kerst heerlijk voor een knisperend warm haardvuur te kunnen zitten.


Ik heb verder weinig foto's te laten zien, zoals jullie altijd van me gewend waren. Alweer 6 jaar ben ik aan het bloggen en ik hoop dat ik straks weer veel inspiratie krijg om door te gaan... Nu eerst nog maar een paar uit de oude doos. Deze donkere wereld kan wel wat licht gebruiken...




14 opmerkingen:

Mirjam zei

Heel veel succes met al die verhuisperikelen.
Rustig aan en dan graag weer terug komen hoor.
Ik heb altijd van jouw stukjes genoten en wil dat nog heel lang blijven doen.
Fijne dag,
Liefs,
Mirjam

Marian zei

Die haard ziet er super uit....leuk als je je zo op iets nieuws kunt verheugen, ook al kost het wat tijd...

Home and Lifestyle zei

Klinkt goed Renny...ook spannend allemaal! Leuk ook om allerlei plannen te maken voor het nieuwe huis, maar ik heb er alle vertrouwen in dat dat helemaal goed komt! Veel succes met alles en hou ons op de hoogte!

Liefs, Ingrid

De Witte Lanteern zei

Spannend allemaal! Een nieuw huis met nieuwe idee├źn...je haard beloofd al wat, mooi. Zal je stijl veranderd zijn of valt het mee...? Ben benieuwd! Je foto's uit de oude doos, mogen er anno nu ook nog zeker zijn. Het blijven tijdloze genieters!!
Succes met alles!
Liefs, Peetje

What's in a day zei

Een spannende en drukke tijd voor jullie hoor!
Straks hebben jullie weer een mooi plekje.
Fijn dat je dat straks met ons wilt delen, ik ben benieuwd hoor!

Lieve groet Eefie

lia zei

Wens je heel veel succes met het verhuizen.
En straks als je klaar bent lekker kunt genieten van deze mooie haard.

flowersandhome zei

Wat zal het gezellig worden met zo'n droom van een haard. Altijd al een droom van mij geweest zo'n knetterend haardvuur en zeker met dit stormachtige weer. Geniet ervan! Van de haard dus, want van dit weer valt niet te genieten, alleen slapeloze nachten heb je ervan.
Lieve groet,
Marian

Gerry zei

De haard is veel belovend, Renny!
Heel veel sterkte met alle dubbele verhuisperikelen.
Ben heel benieuwd.

Liefs, Gerry

Pure zei

Veel succes met de verhuisperikelen..maar bedenk maar zo..je kunt straks heerlijk bij de mooie warme haard zitten...
Groetjes Chris

It's me zei

Ben heel benieuwd hoor......de haard is prachtig...succes met de verhuizing...liefs Ria x

Bonjade zei

Oh spannend........ben zeer benieuwd......aftellen dus......
En niets zaliger dan een eigen open haard........

Fijne avond

Liefs en veel succes

Verie - Vestywo zei

Gefeliciteerd met jullie nieuwe woning. Mooie warme, sfeerfoto`s en leuk dat je er weer bent. :)

Lieve-Groetjes,
Verie

Jedidja zei

Verhuisperikelen zijn miet altijd fijn. Succes. Ik hoop dat je gauw lekker bij die haard kunt gaan zitten.

Ingrid zei

veel succes met jullie nieuwe woning en de haard ziet er al heel gezellig uit....geniet nog van de komende mooie dagen....liefs