Op de cover...


Begin van dit jaar werd ik benaderd door Ariadne @home voor een reportage in de 
B r o c a n t e  s p e c i a l 
over diy met oud papier. Of de foto's van een aantal creaties in de brocante special gepubliceerd mochten worden. En zo kwam het dat ik vandaag de brocante special in de brievenbus ontving met daarin zelfs een foto op de cover en een aantal foto's in de reportage over oud papier. Ik ben helemaal vereerd en blij, wat is dat leuk om je eigen foto's tegen te komen in zo'n prachtig magazine. Vanaf dinsdag is het magazine te koop in de winkels.






Het bloggen staat momenteel op een heel laag pitje. Te druk met andere dingen die mijn aandacht vragen, veel veranderingen. Maar dit moest ik wel even met jullie delen natuurlijk. 

19 opmerkingen:

Het Moonhuis zei

Hartstikke leuk voor je Renny, geniet ervan!!

Liefs Monica

lia zei

Wat leuk voor je...

Fijn weekend
Liefs lia

Ans van Ispelen zei

Wat leuk Renny,hier mag je terecht trots op zijn.

Groetjes Ans

It's me zei

Wat leuk !!..gefeliciteerd...liefs Ria...x!

kienkele zei

Leuk Renny! Ik heb een abonnement, dus hij ligt hier op tafel klaar om gelezen te worden. Straks na het eten lekker onderuit en dan zal ik extra opletten! Groet, Tineke

Dinah zei

Nou daar mag je best trots op zijn, wat een eer.echt super leuk.

Lieve groet, dinah

Home and Lifestyle zei

Wat vind ik dát leuk voor je Renny! Je blogt al zo lang en dan is het toch mega gaaf om zo een keer in the picture te staan! Ik had vandaag al post uit de brievenbus gehaald, maar dat zat de Ariadne niet bij...ik ga zo dadelijk nog een keer kijken hoor.

(loopt naar buiten naar de brievenbus en weer terug ;-))

Helaas, ik moet nog even geduld hebben. Eigenlijk krijg ik het blad altijd wel op zaterdag in huis, zul je net nu zien dat ie later komt!

Liefs, Ingrid

Verie - Vestywo zei

Echt geweldig, Renny! Geniet ervan.

Lieve-Groetjes,
Verie

De Freubeltuin zei

Wat leuk Renny, ook ik heb een abonnement en hij ligt te wachten op mij naast mijn 'luie' stoel. Ik ga je straks gelijk opzoeken, echt heel leuk!.

Groetjes Maartje

Cosy by Cindy zei

Super leuk! Geniet ervan!
Liefs Cindy

Home is where the heart is zei

Dikke duim voor je Renny :))

lieve groet Brigitte

Draffin Bears zei

Hi Renny,

Oh wow! this is so exciting to see your work on the cover and in the magazine - congratulations.
Enjoy the weekend
hugs
Carolyn

Marjon zei


Hoi Renny, super leuk zeg...en zeker iets om trots op te zijn...hier ligt het magazine straks ook weer en dan kan ik thuis vertellen....deze mevrouw is een blogvriendin hihi....fijne zondag en geniet ervan...lieve groet Marjon

Gerry zei

Een eer Ria!
Heel leuk voor je!

Liefs, Gerry

Elisabeth zei

Wat leuk een reportage in de Ariadne ,Ik moet nog even wachten tot Dinsdag maar ben benieuwd .
Groetjes Elisabeth

Patricia Smit zei

Wat een eer om door zo'n mooi blad gevraagd te worden!!
Geniet er van!!!!!

What's in a day zei

Ik had het gezien Renny, zo leuk dat ze je daar voor vragen, je maakt dan ook heel mooie dingen.

Lieve groet, Eefie

De Witte Lanteern zei

Wat een eer! Geniet er lekker van, welverdiend!
Liefs, Peetje

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

Hee super leuk en wel verdiend geniet er lekker van en ook staat bij mij bloggen op een laag pitje soms vragen andere dingen gewoon wat meer aandacht ... geniet lekker een fijne week lieve groet rosita