Frosty rose...


Deze foto's maakte ik vanmorgen tijdens een rondje door de tuin. Een dun laagje rijp bedekt de planten en het gras. De fairy roosjes bloeien nog steeds door. Van mij mag het wel even zo door blijven v r i e z e n, heerlijk vind ik het. 





Nog wat foto's van de laatste weken. Kersenbloesemtakken gecombineerd met kunstbloemen in een vaas. Verder ben ik druk met klussen, de muren in de kinderkamers krijgen een andere kleur. Roze en aquablauw zijn ze nu wel ontgroeid. Dan heb ik nóg wat leuks, maar daarover later meer. 








Ik wens jullie een fijn weekend!! 


16 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Wat een wonder dat deze roos nog in bloei is, heel mooi gefotografeerd met dat ijslaagje er overheen.

Ik ben benieuwd naar de kamers...ja, op een gegeven moment zijn de kids die kleuren wel ontgroeid. Is ook wel logisch en bovendien is na zoveel tijd een andere look ook wel weer heel leuk. Succes!

Fijn weekend en liefs, Ingrid

Passione Helena zei

Wat een mooie foto’s Renny! Met name de ‘Frosty Rose’ is bijzonder. Een restant van de zomer, bedekt met een laagje rijp….het rondje tuin leverde prachtige plaatjes op!

En ik geloof meteen dat moeders leuke ideeën heeft voor de slaapkamers van de kinderen… Succes met de verfklus.

Wens je een heel fijn weekend!

Liefs Helena

Ans van Ispelen zei

Prachtige foto's Renny.
Ja,ik heb dit weer ook liever dan die regen.

Fijn weekend
Groetjes Ans

moontjesfreubels zei

goedenavond,wat een mooie foto's!een hele fijne avond liefs ramona

Marjon zei


Ik zag de roos al op fb voorbijkomen maar wat een prachtige foto zeg en de andere foto's ook. Maar de roos vind ik bijzonder....fijn weekend en lieve groet Marjon

Verie - Vestywo zei

Pracht foto`s, Renny! Je hebt talent! Zeker van het roosje, echt mijn kleur! Ik benieuwd wat er gaat komen en naar de kinderkamers. Fijne avond,..

Lieve-Groetjes,
Verie

Dinah zei

Prachtige foto die van de kersenbloesem. Ik kan niet wachten tot die bij mij in de tuin gaat bloeien. De knoppen zitten er al aan.

Jij ook een fijn weekend,

lieve groet,dinah

Gerry zei

Mooi met het laagje vorst erover heen.
Mijn helleborus in knop ligt 's morgens helemaal plat en trekt zich in de de loop van de dag weer op. Ik hoop dat ze het volhoudt.
Leuk om de kinderkamers opnieuw in te richten. Benieuwd wat de kleurenkeuze van je kinderen nu is.
Veel succes bij het klussen!
En een mooi weekend!

Liefs, Gerry

De Witte Lanteern zei

Wat bof jij dat er nog rozen bloeien in je tuin. Mooi met dat laagje ijs erover...
Succes met je verfklus...ben benieuwd welke kleuren het nu worden...
Fijn weekend!
Liefs, Peetje

Mirjam zei

Oh Renny, je 'frosty rose' is wel heel erg mooi hoor.
Wat bijzonder dat die nog steeds bloeit... En je kersenbloesemtakken, heerlijk is dat hè? Hier staan ze ook en heel langzaam zie je de knopjes wat verder opengaan... Ik wacht geduldig af...
Ik ben benieuwd naar je nieuwtje...
Fijn weekend,
Liefs,
Mirjam

Mirjam zei

Oh Renny, je 'frosty rose' is wel heel erg mooi hoor.
Wat bijzonder dat die nog steeds bloeit... En je kersenbloesemtakken, heerlijk is dat hè? Hier staan ze ook en heel langzaam zie je de knopjes wat verder opengaan... Ik wacht geduldig af...
Ik ben benieuwd naar je nieuwtje...
Fijn weekend,
Liefs,
Mirjam

Anita r zei

Wat een mooie foto's.
Van mij mag het ook wel blijven VRIEZEN.

fijn weekend gr. Anita

lia zei

Prachtige foto.

crochetcookingandmore zei

Onder de indruk van de prachtige rozenfoto!!!

Ingrid zei

knappe foto van de roos Renny,mooie winterbeelden....groetjes

Home is where the heart is zei

Mooie foto's weer, ook van je volgende post. Ben heel benieuwd naar de nieuwe kleuren in de kinderkamers, succes!
Grtzz Brigitte