Oude kerstballen...










Deze mooie oude k e r s t b a l l e n kocht ik bij Brocante Meuk van Pauline en Greetje.


Afgelopen zaterdag gingen we naar Pauline van het blog Logement it foarhus. Ze hadden open huis. We hebben genoten van prachtige brocante spullen en de mooie landelijke boerderij. Ook genoten we van kruidige warme appelsap van appels uit eigen tuin en de warmte en gezelligheid van deze lieve mensen. Daarna gingen we nog naar Sil's Home in Donkerbroek, inmiddels een jaarlijkse traditie, in deze dagen voor kerst. Ben je ook dol op brocante, dan kun je op 26, 27 en 28 december nog bij hun binnen kijken.



16 opmerkingen:

La Maison zei

Mooie foto's en leuke tips.
Fijne Kerstdagen en een lieve groet,
Hermine

Mirjam zei

Ik lees net over dat Open Huis, bij het blog van Pauline, wat ontzettend leuk en wat een mooie spullen heeft ze...
Voor ons is het wat te ver rijden, maar het zou het eigenlijk wel waard zijn...
Je hebt er prachtige oude kerstballen gevonden...
Ik wens je een heerlijke avond,
Liefs,
Mirjam

Verie - Vestywo zei

Super mooie kerstballen, Renny! Je maakt er steeds weer wat gezelligs van!

Lieve-Groetjes,
Verie

What's in a day zei

Prachtig die oude kerstdecoraties, ze blijven mooi en sfeervol.
Wat leuk dat je bij Pauline langs ging, het is dat het te ver weg is, anders zou ik zeker een lijkje nemen.

Lieve groet, Eefie

Home and Lifestyle zei

De foto's van Pauline geven altijd zo'n mooie sfeer, ik heb er helemaal beelden bij dat je daar erg genoten hebt. Leuk ook dat je je verzameling oude kerstballen hebt kunnen uitbreiden. Het andere adresje klinkt ook heel goed.

Fijne avond nog! Liefs, Ingrid

lia zei

Ook al ben ik niet zo van de kerstversieringen, deze oudjes vind ik echt mooi. Ik heb ook nog een doos vol.

Marjon zei


Ze zijn prachtig Renny ik vind de oude kerstballen zoveel mooier als het nieuwe spul allemaal...we moeten alleen voorzichtig ermee zijn....lieve groet Marjon

Pauline Kick, Logement it Foarhûs zei

Hoi Renny,

Wat was het leuk om jullie te ontmoeten en wat komt de kerstversiering goed terecht. het zijn zulke mooie sfeerbeelden geworden, vast geen straf om ze jaarlijks te voorschijn te halen. bedankt voor je lieve bericht en de doorverwijzing, Wij hebben weer zin in de volgende open dagen. Jij straks ook hele fijne kerstdagen,
liefs Pauline

Bonjade zei

Die oudjes.....tijdloos mooi!

Wens je fijne dagen

Liefs

Bloom in Passion zei

Wat een prachtige kerstsfeer heb je in huis en wat een heerlijke foto's! Ik volg je al een tijdje maar nog niet echt gereageerd volgens mij. Ik kom dan de laatste tijd dan ook wat meer uit mijn schaduw, vandaar ;) Sil's home ben ik ook geweest en ben erg gek op deze winkel!Je kerstboompjes vind ik geweldig. Geniet van de kersttijd en lieve groet Pauline

De Witte Lanteern zei

Mooi hoor, deze oude ballen. Had ik ze nu maar van thuis bewaard...spijt :-((
Mooie sfeer laat je ons zien van Brocante Meuk, echt genieten. Maar helaas te ver...
Liefs, Peetje

crochetcookingandmore zei

Wat zijn ze mooi!!! Je hebt geluk gehad dat je zulke mooie hebt gevonden. Mooie post weer.

Huis in de Provence zei

Oooooh ze zijn prachtig! Kan me voorstellen dat je ze gekocht hebt.
Geniet van de feestdagen. Lieve gr. Mirjam

Anita zei

Ooh Renny wát mooi die oude kerstversieringen.
En je hebt er een prachtige creatie van gemaakt!
De adresjes zijn voor ons helaas een beetje te ver.
Wens jullie een sfeervolle kerst en alle goeds voor 2015
Groetjezz lfs mij

Loraine Living zei

Wat een leuke tip! Gezellig hoor.
Ik wens je fijne dagen, lieve groet Diana

Draffin Bears zei

Hi Renny,

I hope you had a happy Christmas and I loved seeing all your beautiful photos. Wishing you all the very best for the New Year
hugs
Carolyn