Kerstsferen...



De k e r s t b o o m staat weer in de kamer. Als je dan zo bezig bent met het openen van de dozen, voelt het altijd een beetje onwerkelijk. Alweer bijna kerst, alweer bijna een jaar om. Voor je gevoel is het nog maar net geleden dat je de dozen weer naar zolder bracht. Hoe ouder je wordt, hoe sneller  het lijkt te gaan. Samen met de kinderen maakten we de boom weer mooi met oude ballen en decoraties gemaakt en verzameld door de jaren heen. De enige regel was, wit en zilver. Wat heerlijk om ze bezig te zien en ze deze herinneringen mee te geven. 
De ijspegellichtjes hing ik aan een hangkrans met wat mooie kerstballen. Het staat erg leuk, vooral in het donker. 












Verder maakte ik nog verschillende mosballen. Ze staan zo leuk op een franse vaas of hier in een zinken emmertje. Heel simpel en daar houd ik van. Vanavond even naar de kerstfair in Beetsterzwaag om helemaal in kerstsferen te komen. 



20 opmerkingen:

All Seasons zei

Wat staat je boom er prachtig bij. Hier nog geen boom hoor, nog geen tijd voor gehad.
Prachtig ook die mosbollen, ik heb ze ook gemaakt van de week. Neem maar eens een kijkje op mijn blog :-) Ik vind mos altijd zo mooi om mee te werken.

Geniet van een fijne avond
Lieve groet,
Patricia

Janneke zei

Oh, wat vind ik die hangkrans mooi zo, goed idee.

Home and Lifestyle zei

Dit ziet er sfeervol uit, Renny. Ik heb ook altijd het gevoel dat we de kerstspullen net hebben opgeruimd op het moment dat we de dozen weer tevoorschijn halen. De maanden vliegen voorbij.

De hangkrans vind ik ook bijzonder geslaagd!

Liefs, Ingrid

Ans van Ispelen zei

Wat een mooie hangkrans en mosballen.
En een lief boompje.
Ja,er wordt links en rechts weer flink versierd.

Groetjes Ans

De Witte Lanteern zei

Je boom ziet er prachtig uit. Ook je hangkrans vind ik zeer mooi. Tegenwoordig kun je zoveel meer met lichtjes nu alles op batterijtjes kan. Geen gehannes met stopcontacten die nét niet op de goede plek zitten, snoer tekort en dergelijke. Kunnen we ons lekker naar hartenlust uitleven, hihi.
Liefs, Peetje

Jolanda zei

Ziet er gezellig uit! Zeker de hangkrans, goed idee, lieve groet

Het Moonhuis zei

Zo leuk om te zien, al die kerstversieringen bij iedereen!
Veel plezier op de kerstfair, inderdaad altijd leuk om in de kerststemming te komen!

Liefs Monica

Madelief zei

Mooie foto's van jullie woonkamer en je boom Renny. Het ziet er heel sfeervol uit!

Fijne avond!

madelief

Marjon zei


Bij jou ook een prachtige kerstsfeer, zilver en wit is ook heel erg mooi bij elkaar. Je hangkrans ook zo leuk en de mosbollen zijn ook super, simpel en heel mooi.

Draffin Bears zei

Hi Renny,

Your home decorated for Christmas looks so very beautiful.
I love all the pristine white and the tree with all the decorations are lovely.
Happy day
hugs
Carolyn

It's me zei

Mooi allemaal hoor Renny...ziet er gezellig uit.....liefs van mij....x!

Margaret Marion zei

Wat een gezellig kersthuis. Het idee van de mosballen is echt top. Ik ga eens kijken of ik ook zoiets kan fabriceren.

Veel plezier in deze gezellige tijd, Margaret

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

prachtig kerstsfeertje ..altijd genieten met kinderen de kerstboom opzetten ... ook je mosballen zijn leuk altijd weer leuk om te maken en blijven lekker lang goed ... geniet lekker van deze dagen ... lieve groet rosita

Dinah zei

De kerst kan beginnen.

Lieve groet,dinah

Colin (Bij Guusje Thuis) zei

Gezellig zo Renny!

lia zei

Jij bent al helemaal klaar voor de kerst.
Ziet er gezellig uit;-))

Mirjam zei

Hoi Renny,
Het ziet er weer helemaal top uit bij je, wat super gezellig... Ik vind de mosballen in de zinken emmertjes echt helemaal geweldig!
Liefs, Mirjam

Maaike zei

Herkenbaar wat je schrijft. Ook bij mij lijkt het bijna onmogelijk dat het alweer bijna een jaar geleden is dat ik die spullen naar zolder bracht.
Toch wel weer fijn ook! en bij jou is het echt heel mooi geworden!
Die ijspegellichtjes zijn prachtig!

Thuis bij Tjits zei

Zo gezellig en wat een prachtig versierde boom!! Met dit donkere weer is dit extra genieten!
Hier komt de boom dit weekend ook in huis en worden ook de versieringen van de zolder gehaald en net als jij denk ik dan ook weer een jaar voorbij..

Fijn weekend,
liefs Tjits

Picnic Locations in Gurgaon zei

What you're saying is completely true. I know that everybody must say the same thing, but I just think that you put it in a way that everyone can understand. I'm sure you'll reach so many people with what you've got to say.