Boomstam waxinehouder en lustrum...










 De boomstammen lagen al sinds de zware storm vorig jaar in de tuin. Het idee was er ook allang, maar het uitvoeren bleef er bij, door tijdgebrek.  Maar afgelopen zaterdag toen ik thuis kwam van het werk, was ik blij verrast en zag de kaarsjes al branden. Manlief had er deze 
b o o m s t a m 
waxinelichthouders van gemaakt. Zijn ze niet stoer! 

Het zijn drukke weken en ze vliegen voorbij. Maar het is ook een gezellige en knusse tijd zo met de voorbereidingen van het heerlijk avondje.  Ik kwam er achter dat ik  op 16 november alweer 5 jaar aan het bloggen ben hier op Bizzy @ Home. 
Ik zie dat ik 378 blogpostjes heb gemaakt en bijna 10.000 reacties heb ontvangen via dit blog. Hartverwarmend als je zo eens terug gaat lezen. Daarnaast denk ik ook even aan alle anonieme reacties via de mail. Bedankt iedereen voor 5 fijne, gezellige blogjaren! Ik hoop het bloggen nog lang voort te zetten, ondanks dat ik minder actief ben dan eerder. 




23 opmerkingen:

Huys 50 zei

Hoi Renny,

Ja wat leuk van boomstammetjes dit maken hé !!
Ik heb eentje van een stam met een behoorlijk Diam en er meerdere gaten in rondom en eentje in het midden dat is mischien ook een ideetje.
Gezellig deze post.

Groetjes
Dicky Marie

Thuisgeluk zei

Heel mooi gedaan, staat echt heel sfeervol..

en gefeliciteerd met je 'blogjubileum'.

Groetjes Roos

crochetcookingandmore zei

Ze zijn erg leuk! Proficiat met je lustrum!

Ger zei

Sfeervol en stoer is het zeker deze zelfgemaakte waxinelichthouder.
Maar of die ook brandveilig is daar heb ik toch echt mijn twijfels over.
Vlammetjes van waxine lichten kunnen ook onrustig en flakkerend branden,(droog)hout wat erg brandbaar is.
Mijn dochter overkwam het jaren geleden dat het gehele vloeibare kaarsvet van lichtje vlam vatte,ze zag het gebeuren en de steekvlam kon snel gedoofd worden en gelukkig stond het waxinelicht in veilige houder.
Ze is terug gegaan met de doos lichtjes naar de winkel en die hebben haar serieus genomen,er is onderzoek gestart naar de oorzaak toen er meer klachten kwamen.Je zal de pech maar hebben dat het echt mis gaat,bij mij is met de naderende feestdagen iedereen welkom,behalve de brandweerman in dienst.

Fijne dag,
Ger

Huize Kip Kakel zei

Dat is leuk: raad eens waar mijn man gisteravond mee thuis kwam?
Juist ...kaarsenstammetjes♥
Wij hadden berkenstammetjes en op de zaak heeft manlief ze 'even' voor mij gezaagd..
Ik ga er kadootjes van maken voor de decembermaand!
Liefs
oh ja..natuurlijk van harte met je 5 jaar! Wat een tijd alweer.. ik ga het vijfde jaar ook al in!
Blijft leuk!

Huis in de Provence zei

Wat stoer! Jaren geleden had ik ook 1, gekocht wel eens waar, maar echt leuk!
Geniet van de heerlijke winter maanden
Groetjes, Mirjam

Bizzy @ home zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Nicole (MLBV crafting) zei

Wat sfeervol, staan hier ook nog op het verlanglijstje.
groetjes, Nicole

De Witte Lanteern zei

Leuk en warm welkom van je man! Heerlijk dat ie je dan zo kan verrassen. Ik had vorig jaar ook wat stammetjes apart gelegd met dit idee, maar dit nog niet tegen manlief gezegd...stom. Ze verdwenen dus zo de houtkachel in...:-(
Van harte gefeliciteerd met je jubileum! Ik kom altijd graag bij je op bezoek, maar toen ik keek of ik me ooit wel eens als volger had opgegeven, schaamde ik me een beetje...nee dus. Maar ik heb het meteen recht gezet! Hoop nog veel van je te lezen de komende jaren!
Liefs, Peetje

Corine zei

Ze zijn inderdaad stoer die waxine boomstammen! Mijn man heeft er ook een paar gemaakt vorig jaar en we hebben er ook veel plezier van!

Al 5 jaar aan het bloggen, mijn felicitaties!Ik hoop dat je er nog lang mee door zult gaan!

Corine

Ans van Ispelen zei

Wat een goed idee,om van de stammetjes waxinelichthouders te maken.
En nog Proficiat met het eerste lustrum van je mooie Blog.

Groetjes Ans

What's in a day zei

Ze zijn erg mooi geworden Renny, een stoer licht in deze donkere dagen.
Gefeliciteerd met je lustrum, fijn dat je af en toe nog even een post maakt!

Lieve groet, Eefie

Saskia zei

Heel erg leuk. Lekker stoer.
Groetjes Saskia

Home and Lifestyle zei

Je bent een paar maanden later dan ik begonnen met je blog en ik ben blij te horen dat je lekker door blijft gaan. Want vijf jaar lang elkaar trouw bezoeken schept een band ;-), ik kom altijd graag bij je langs! Van harte gefeliciteerd met het vijfjarig bestaan van je blog!

Wat een mooie waxinelichthouders. Leuk ook dat je man je daar mee verraste!

Een fijne avond, Renny! Liefs, Ingrid

lia zei

Mooi en orginele waxinehouders.
En jij bent er dus ook alweer 5 jaar. Times flies when you're having fun.
Gefeliciteerd..

Gerry zei

Wat lief van je man om deze leuke waxinelichtenhouders te maken. Ziet er heel sfeervol uit.
Hartelijk gefeliciteerd met je 5 blogjaren. Dat is al een hele tijd.
Het is altijd gezellig bij je langs te komen.

Liefs, Gerry

Het Moonhuis zei

Superleuk en stoer zeg!
Gefeliciteerd met het 5 jarig bestaan van je blog!!

Liefs Monica

Thea zei

Ze zijn wel lekker stoer, die boomstam lichtjes.

Gefeliciteerd met 5 jaar bloggen.
Moet ook eens kijken hoelang ik bezig ben.

Lieve groetjes van Thea♥

Sientje zei

wauw superleuk! Ook bij mij staan ze al een tijdje op het verlanglijstje voor mezelf en om ze als cadeau weg te geven. Je kunt zoveel leuks met boomstametjes. Mijn buurvrouw heeft haar man verschillende dikte stammetjes in hele dunne schijfjes laten zagen en die tegen de muur geplakt zo'n gaaf effect. Op die manier zijn ze als onderzetters of zelfs onderbord ook erg mooi.

Verie - Vestywo zei

Gefeliciteerd, Renny! Je maakt prachtige dingen en hebt een top-blog! Op naar de volgende 5 jaar! :D

Lieve-Groetjes,
Verie

Ps. Mooie boomstammetjes, leuk idee!

Dinah zei

Gefeliciteerd. Tja de tijd vliegt zo voorbij. Ik vind de lichtjes prachtig en zo mooi natuurlijk ook.

Lieve groet,dinah

Mirjam zei

Hoi Renny,
Jeetje, vijf jaar alweer, voor mij was het in juli alweer 3 jaar. Wat vliegen de jaren toch snel voorbij hè. Het zijn mooie jaren, zoals we alles met elkaar delen... leuke dingen, mooie spullen, verdrietige verhalen... Ik vind het een mooi wereldje, het wereldje van het bloggen...
Je boomstamwaxinehoudertjes zijn heel erg mooi. Ik vraag me dan altijd af hoe je die onderkant van zo'n uitboring loskrijgt...haha...
Ik wens je een heerlijke avond,
Liefs,
Mirjam

Draffin Bears zei

Hi Renny,

Congratulations on 5 years of blogging! It has been great to be able to come over and visit you.
Love the tea light candles and this is such a great idea.
Look forward to visiting in the future.
hope you are enjoying the weekend
hugs
Carolyn