100 happydays...














Het is me gelukt, 100 h a p p y d a y s . Wat was het leuk om te doen! Zo leuk om iedere dag weer op zoek te gaan naar geluksmomenten. Soms waren er teveel op een dag en moest ik kiezen, soms waren er dagen dat ik er echt mijn best voor moest doen, iets te bedenken. Maar ik heb er geen moment spijt van gehad, om deze uitdaging aan te gaan, te leuk!  Van het genieten van een wijntje na een werkdag tot het ontdekken van het merelnestje na het vallen van de bladeren. Van lekker ijs tot de verjaardag van mijn dochter. Van het bakken van een taart tot een dagje dierentuin. Van de verkleuring van de herfst tot het eten van erwtensoep in het zonnetje. Stuk voor stuk, vaak de simpele en kleine momenten die mij blij maakten en waar ik gelukkig van word. Het was een heerlijke herfst! Om alle foto's nog eens door te scrollen kun je naar mijn fb pagina gaan.


Nog even het recept van de appel/walnotentaart met tamme kastanjes...

Snij 5/6 appels (goudreinetten) in blokjes en vermeng het met een beetje citroensap. Kaneel, bruine basterdsuiker en rozijnen toevoegen. Walnoten kraken en tamme kastanjes pellen en in blokjes snijden. Dit bij het appelmengsel doen en lekker husselen. Naar smaak nog abrikozenjam of (wat ik deed) bramenjam toevoegen voor een smeuïg geheel. Appeltaartmix van Ko*pmans (aanwijzingen verpakking volgen). Amandelschaafsel ter afwerking en na het bakken met een zeefje het poedersuiker erover strooien. Echt verrukkelijk!








20 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Al moest je er soms naar zoeken, je wordt je op deze manier wel bewuster van een geluksmoment, op elke dag. Wat een mega collage is het geworden :-)!

Liefs, Ingrid

Verrassend Goed! zei

Prachtige collage en super mooie foto's. Heb er van genoten. warme groet, Marianne

Esther zei

Een mooie prestatie. Vooral ook door het idee er achter. Geweldig!
Groetjes, Esther

De Witte Lanteern zei

Eigenlijk een super leuk idee. Happy moments zijn er eigenlijk altijd wel, maar je moet er wel open voor staan en ze zien en dat is wel eens moeilijk als we zo druk zijn met ons leven. Dit maakt je er bewust van, zeker als je echt moet zoeken. Het levert in ieder geval ook een mooie collage op!
En kijken naar je mooie sfeerfoto's geeft natuurlijk ook een 'happy moment', want hier geniet ik dan weer van.
Liefs, Peetje

Boukje zei

Mooi zoveel geluksmomenten, mooi ook voor Dankdag morgen!
Groetjes Boukje.

Marjon zei


Prachtige momenten waar we eigenlijk te weinig bij stilstaan en er zijn elke dag geluksmomenten als je ze maar ziet en dat geeft ook mensen die moeilijke tijden moeten doorstaan een sprankje hoop en moed om iedere dag opnieuw naar het geluk te zoeken...Ik vind het heel mooi...lieve groet Marjon

Mirjam zei

Hoi Renny,
Prachtig om ze zo allemaal bij elkaar te zien... Dat geeft toch een soort van gelukzaligheid denk ik dan... Misschien moet ik het ook maar eens doen, maar die actie is allang voorbij natuurlijk... Ach, het kan ook gewoon voor mezelf natuurlijk... Ik maak tenslotte toch al bijna dagelijks foto's...
Ik wens je een heerlijke dag,
Liefs, Mirjam

It's me zei

Wat een gezellige post Ronny...had ik even nodig....al jou geniet momentjes...soms zijn er momenten in je leven dat dat even niet lukt.....maar het is zoals het is...ik probeer ook iedere dag te genieten van kleine dingen...dat is zo belangrijk.....ik doe mijn best...liefs van mij....x!

Passione Helena zei

Geweldig Renny, 100 prachtige geluksmomenten! Het zijn ook vaak de kleine dingen die het doen, door bewustwording daarvan kun je je ontzettend rijk voelen, waarbij je het negatieve soms zelfs om kunt zetten in het positieve.. Ik zou zeggen, houd dit dagelijkse ritueel vast ;-)

Mooie foto’s! Ik heb er ééntje uitgepikt om zelf een geniet moment van te maken, namelijk de appeltaart… jouw variant lijkt me verrukkelijk!

Wens je een hele mooie dag!

Liefs, Helena

Elisabeth zei

Echt een heel mooi en blij blog Renny. Elke dag is er wel een blij moment [ voor mij dan] hoe klein ook!De vogeltjes buiten ,onze Mikki die onze aandacht vraag en loopt te kroelen ,noem maar op en soms vergeten we dat wel eens Je brengt me op een idee ,ik ga gewoon de kleine momentjes voor mezelf opschrijven!! Dank je wel
Lieve groetjes Elisabeth

Colin (Bij Guusje Thuis) zei

Was leuk om te doen hè!

Thuisgeluk zei

Wat een mooie aandenken is dat ook zeg, die 100 dagen.. eigenlijk zouden we ons altijd meer bewust moeten zijn van de keine dingen om ons heen.. Heel mooi
Groetjes Roos

lia zei

Ik heb het bij verschillende voorbij zien komen.
Ik heb er niet aan mee gedaan omdat mijn mobiel geen mooie foto's maakt.
Maar jij hebt een mooie collage om weer even op terug te kijken.

All Seasons zei

Je staat dan echt even stil bij het geluksmoment. Heel mooi gedaan!
Enne..je taart, die mag er zijn. Die ziet er prachtig uit en ruikt heerlijk!!
Op naar nog meer mooie geluksmomentjes!

Lieve groet,
Patricia


Mirjam zei

Hoi Renny,
Ik heb er eens goed naar gekeken en ik denk dat ik het gewoon ga doen... lijkt me echt heel leuk...
Ik wens je een heel fijne avond,
Liefs,
Mirjam

Madelief zei

Prachtig hoe je 100 geluksmomenten hebt vastgelegd. Om vrolijk van te worden!!

Fijne avond,

Madelief x

Loraine Living zei

Goed gedaan! Ik heb er velen voorbij zien komen, erg leuk! Een mooie collage van geluksmomenten.
Lieve groet Diana

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

prachtige collage heb je ervan gemaakt niets is mooier dan een heerlijk moment ... en dat nog vast liggen op een foto is altijd leuk om erna nog ervan na te kunnen genieten ... wens je nog veel van die momenten toe ... lieve groet rosita

Anita zei

Ik heb vooral via FB genoten van je prachtige geluksmomentjes.
Zo mooi vooral om dit in kleine dingen te zoeken.
Geslaagd! ik heb van je genoten :-)
Euh en die taart mmm een héérlijke afsluiter!
Een hele fijne avond! Groetjezz lfs mij X

Picnic Locations in Gurgaon zei

Great article, Thanks for your great information, the content is quiet interesting. I will be waiting for your next post.