Herfstplaatjes...



Maar weer eens een paar foto's van de 100 happydays hier plaatsen, zodat jullie ook kunnen meegenieten. De zomer is langzaam overgegaan in de h e r f s t en zo vind ik het ook niet zo erg. De nazomer maakte dat we langzaam konden wennen aan de verandering in de natuur en temperaturen. Ook in de happy momentjes zie je de herfst met de dag meer aanwezig.  De dagen korten en de kaarsjes gaan weer aan. De stamppot komt weer op tafel en de kachel kan bijna weer aan. Nog steeds stellen we dat even uit, een dekentje voldoet nog net. Maar dat zal niet lang meer duren. Ik kan het steeds meer waarderen, heerlijke herfst. 















17 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Zelf begin ik inmiddels ook aan het idee herfst te wennen ;-), het heeft tenslotte ook hele mooie kanten. Wat een leuk idee om kaarsvet in walnoten te doen!

Een fijne avond. Liefs, Ingrid

De Witte Lanteern zei

Met zo'n mooie plaatjes is de overgang héél goed te doen, mooi hoor!
Leuk die walnoot-kaarsjes. Volgens mij had jij die ook in de zomer-versie, met schelpen? Blijft een leuk idee...
Liefs, Peetje

Ans van Ispelen zei

Ja,we kunnen er nu niet meer omheen :
Het is herfst.
En ik geniet er volop van.
En jij ook zo te zien.
Prachtige foto's !

Groetjes Ans

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een mooie foto's en wat een leuk idee die walnootkaarsjes..
Lieve groetjes Miranda

It's me zei

Ja heerlijk herfst....mooie foto's fijne week liefs Ria....x!

Colin (Bij Guusje Thuis) zei

Zaterdag pikte ik de laatste zonnestralen nog mee maar sinds zondag kan ik er niet meer omheen: de herfst is er. En nu het zover is, vind ik het ook wel weer wat hebben!

Anita zei

Herfst zorgt bij mij altijd voor mixed emotions ;-)
Tegelijk vind ik het heer-lijk! Hoe de natuur langzaam in een rust-fase beland.
Prachtige foto's. En zo'n gezellige tijd ook voor binnen.
Een hele fijne avond! Groetjezz lfs mij

Thuisgeluk zei

Mooie foto's hoor..
Nog nooit gen ik een kaarsje in een walnoot tegengekomen.. super mooi..
ik ga maar even op de volgknop drukken.
je blog is erg mooi vind ik..

Groetjes Roos

Gerry zei

Prachtige foto's Renny!
Ja, ik vind het heerlijk dat het herfst is. Ik zit echt te genieten!
Ik hoop dat je het ook niet erg vindt. Ik doe er altijd zo enthousiast over.
Een mooie einde avond nog.

Liefs, Gerry

Mirjam zei

Hoi Renny,
Ik begin het ook steeds meer te waarderen, de mooie dingen van de herfst. Al is hier de kachel al een paar keer aangeweest hoor, gewoon omdat het knappende hout zo gezellig is...
Ik vind je foto's heel erg mooi, vooral die op de boot... Super plaatje vind ik dat...
Fijne dag vandaag,
Liefs,
Mirjam

Claudia Leertouwer zei

Leuk om zo je 100 happy moments te verzamelen. Ik vind het zo'n leuk inititief. Aan de ene kant ben ik blij dat het er bijna opzit en aan de andere kant zal ik het missen!

♥Sanne en Andre zei

Ik vind het heerlijk de herfst. Ik was dat half zomer half herfst ook zat. Ik kan me er niet opkleden. Mooie foto's met die walnootjes liefs sanne

lia zei

Heerlijk de herfstplaatjes...
Al hoef ik die spin niet echt tegen te komen hihi...

Marjon zei


Wat een heerlijke herfstsfeer bij jou en wat leuk die walnotensfeerlichtjes....ik geniet zelf ook zo van de herfst...fijn weekend en lieve groet van Marjon

muurteksten zei

het is weer herfst!! en wat een fijn gevoel/sfeer breng je met je foto's.. wat kan het toch zo heerlijk zijn

What's in a day zei

Heerlijk die herfsttaferelen, het nodigt uit om de kaarsjes aan te doen en te genieten.

Mooi weekend Renny.

Lieve groet, Eefie

Madelief zei

Mooie herfstige foto's! Je kaarsjes zijn prachtig geworden evenals je kransen!

Fijn weekend!

Madelief x