Happy days...


Een paar  van mijn #100happydays m o m e n t j e s. Wil je ze allemaal zien: Facebookpagina  Even de pagina liken en je krijgt ze dagelijks in je overzicht te zien.  Erg leuk om te doen en het maakt je best bewust van je genietmomentjes elke dag. Ik kan soms niet kiezen welke foto het gaat worden! Deze blote voetenslippers haakte ik voor dochterlief vorige week. Of de libelle die me tijdens het boeklezen kwam vergezellen. Elke dag heeft zoveel moois. Het zijn vaak de kleine dingen die het doen.






De stokroos met zijn mooie roodroze bloemen ontluiken zich, zo mooi om te zien. Het Franse gevoel in eigen tuin. 



14 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Wat zijn die blote voeten slippers leuk!! Jammer dat ik geen kleine(re) dochters meer heb, anders was er vast een wonder gebeurd...dan was ik aan het haken geslagen.

Als je er open voor staat, is er inderdaad elke dag wel een mooi moment te vinden...gelukkig heb jij daar totaal geen moeite mee.

Liefs, Ingrid

Ans van Ispelen zei

Dat zijn mooie genietmomenten,Renny.
En de slippers vind ik toch zo leuk.

Groetjes Ans

Mirjam zei

Hoi Renny,
Het zijn stuk voor stuk heel erg mooie plaatjes. Alleen al door er naar te kijken word ik vrolijker...haha...
Fijne avond,
Liefs,
Mirjam

Verie - Vestywo & Seasons zei

Leuk! Ik doe ook mee, alleen laat dat nog eens zien in een post, verder wil ik het graag voor mezelf houden! 5november ben ik officieel klaar, maar we gaan verder, want er is zoveel waarvan jr kunt genieten op een dag! Succes ik houd het in de gaten,..;)

Lieve-Groetjes, Verie

It's me zei

Leuk leuk....!!...fijne avond geniet...!...x!

Esther zei

Het is echt genieten, iedere dag zo'n heerlijke foto op facebook. Word ik ook happy van.
Groetjes, Esther

Janneke zei

Inderdaad er zijn zoveel heerlijk genietmomentjes, prachtige foto´s en de gehaakte slippers zijn super leuk.
Gr., Janneke

Passione Helena zei

Wat een heerlijke geniet momentjes Renny! De gehaakte slippertjes spannen voor mij even de kroon hoor, wat ontzettend mooi!!! Heerlijk tutten met je dochter..prachtig!

Geniet maar fijn van je dagelijkse momenten.

Liefs Helena


Ger zei

Die gehaakte teenslippers zijn zó leuk,denk als mijn kleindochter die zou zien dat ze ook iemand aan het haken zou zetten.

Geniet jij maar lekker verder....
Doe ik ook elke minuut van de dag in mijn eigen wereldje.

Groetjes,Ger

Claudia Leertouwer zei

Ik geniet van jouw happy moments!

Wat een leuke header heb je!!!

Blomkje en Wenje zei

Op Facebook had ik deze prachtige foto's al gezien...een heel leuk initiatief...

Fijn weekend

Groetjes, Pietrik

Marjon zei


Super leuk zijn je foto's en ik heb er al veel gezien op FB....vakantie is weer om dus het bloggen kan weer beginnen...fijne zondag en lieve groet Marjon

Madelief zei

Prachtige geniet momentjes Renny!

Fijne week,

Madelief x

Tante Mali zei

Fantastic pictures! They're making my grey day sunny and nice!
All my best from Austria and a happy happy time
Elisabeth