Birthday....


Vanmorgen al heel erg verwend door mijn allerliefsten... 
it's my b i r t h d a y today. 

39 jaar, ja echt en dat wil ik vandaag nog heel vaak zeggen. Negenendertig..! Ja, ja, want volgend jaar klinkt het natuurlijk even anders. Maar ik ben dankbaar voor al deze jaren die ik kreeg en alle zegeningen die daarbij horen. Vooral mijn allerliefsten om me heen die me vanmorgen wekten, met alle knuffels en kusjes erbij, dat zijn mijn mooiste genietmomentjes. Dan ook nog zo verwend worden is helemaal een verrassing en het verjaardagsgevoel is compleet! En ik ruik naar Daisy's...heerlijk 



18 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Van harte gefeliciteerd, lieve Renny...wat ben je nog een jonge blom ;-)! Bij een verjaardag horen cadeautjes, lief dat je door je gezin zo bent verwend. Ik wens je nog een hele gezellige en feestelijke dag!

Liefs, Ingrid

Passione Helena zei

Lieve Renny, van harte gefeliciteerd met je 39e verjaardag!! Wat ben je heerlijk verwend door je liefsten, geniet er maar lekker van. Ik wens je samen met je gezin een hele mooie, gezellige dag toe!

Liefs, Helena

Ger zei

Van ♥harte gefeliciteerd♥ met je 39e verjaardag!!!

En dat het een dag is om nog eens extra verwend te worden door je geliefden straalt van je foto's af.

Ach,ik zit er nooit zo mee met dat jaartje ouder worden en net zoals ik van jou lees ben ik dankbaar voor al die jaren die mij gegeven zijn,hoop nog eens de verjaardag met 3 cijfers mee te maken samen met al mijn geliefden.

En trouwens is het niet zo dat je aan je 2e jeugd begint op je 40e,
mwah klinkt heel aantrekkelijk,toch?

Fijne en gezellige dag!!!
Ger

Claudia Leertouwer zei

Gefeliciteerd meis!

Sommige besluiten om jaren 39 te blijven....

Thuis bij Tjits zei

Van harte gefeliciteerd Renny!! Zo heerlijk om 's morgens op je verjaardag gewekt te worden door je allerliefsten met alles wat daarbij hoort, dat zijn inderdaad geluksmomentjes en wat heb je lieve kadootjes gekregen!

Hele fijne dag!!
liefs, Tjits

Kom Achterom zei

Wat harte hoor!! je bent toch heerlijk piep piep piep hyper de piep! hahaha over 3 weken wordt ik 49 klinkt ook veel jonger dan .....
Fijne dag
Yolanda

Atelier Valerie © zei

Alvast van h♥rte gefeliciteerd!
Geniet van deze bijzondere dag ...
Fijne woensdag ... lieve groetjes Valerie ♥

Elisabeth zei

Van harte gefeliciteerd Renny .Heerlijk om zo verwend te worden .Nog een heel fijne dag ,maar dat gaat ongetwijfeld lukken .
Lieve groetjes Elisabeth

Ans van Ispelen zei

Nog lekker jong,Renny.
En Proficiat met je verjaardag.

Groetjes Ans

De Witte Lanteern zei

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Je bent de dag al heel goed begonnen zie ik, dus de rest van de dag kan niet meer stuk. Geniet er lekker van!!
Liefs, Peetje

Esther zei

Van harte gefeliciteerd. Ja, dat is verwennerij.
Groetjes, Esther

Ús hûs ús thús zei

Gefeliciteerd met je verjaardag! Zo te lezen ben je heerlijk verwend.
En je zit nog steeds aan de goede kant van de 4. Ik heb inmiddels al weer 4 verjaardagen na de 4 gehad :) en ik moet er nog steeds aan wennen om de hard op te zeggen hi hi.
Fijne avond nog! Groetjes van Aleta

Joke zei

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag

Groetjes Joke

Fia zei

Nog hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag...wat ben je verwend met mooie cadeautjes...heb nog een fijne avond...

lieve groetjes Fia

Mirjam zei

Hoi lieve Renny,
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag, ook al is die inmiddels al om... Je bent heerlijk verwend door je allerliefsten en dat is natuurlijk ook dubbel en dwars verdiend... Zo jong nog Renny, hier al wat jaartjes verder... Over precies een week wordt ik 55, maar dat verklap ik niet overal hoor....
Vandaag wens ik je ook een heerlijke dag,
Liefs,
Mirjam

Gerry zei

Lieve Renny,
Hartelijke Gefeliciteerd met je verjaardag! Wat is je dag mooi begonnen. Zo wakker worden worden met allemaal knuffels en kusjes en cadeautjes is heerlijk!
Ik wens je een hele fijne dag!

Liefs, Gerry

Marjon zei


ik had je al gefeliciteerd op FB maar ik wil nog even zeggen...wat hebben ze je heerlijk verwend...geniet er maar lekker van....lieve groet Marjon

Madelief zei

Eigenlijk iets te laten, maar niet minder welgemeend: Van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag!

Fijn weekend,

Madelief x