Zomers genieten...





Toen ik vanmiddag de klimhortensia aan het bij snoeien was, dacht ik ineens dat ik de foto's van de bloei hier nog niet eens heb laten zien. Te lang geleden dat ik heb geblogd, zowel een postje plaatsen als reacties achterlaten bij jullie. Ik kreeg van een aantal lieve dames al bezorgde mailtjes of het wel goed met me gaat. Gelukkig niks aan de hand met mij!  Het bloggen heeft gewoon minder prioriteit momenteel en de inspiratie is ook ver te zoeken. Straks in de herfst komt dat vast wel weer goed. Voor nu laat ik het er even bij en ga ik genieten van een heerlijke z o m e r 




 Heel veel z o m e r s genieten allemaal de komende maanden. 




23 opmerkingen:

Mirjam zei

Heerlijke zomerse plaatjes...
Geniet lekker van de zomer...
Liefs,
Mirjam

Verie -Vestywo- zei

Heerlijk, groot gelijk heb je! Geniet van de zomer en je vrije tijd.

Lieve-Groetjes, Verie

Janneke zei

Prachtige plaatjes heb je gemaakt o.a. van de klimhortensia, er kwam toch nog wat inspiratie boven.
Geniet van de mooie dagen, dat doe ik ook.
Groetjes,
Janneke

Home and Lifestyle zei

Toch ga ik je wel missen hoor! Maar natuurlijk wens ik je een heerlijke zomer toe, lekker met je gezin genieten van vrije dagen en ik hoop ook van zomers weer.

Liefs, Ingrid

What's in a day zei

Met deze mooie zomerse foto's wens ik jou een heerlijke zomer toe.
Geniet lekker Renny!

Lieve groet, Eefie

Ger zei

Geniet jij maar lekker van die zomerse maanden want de tijd vliegt meestal snel voorbij wanneer het leuk is!!!!

Die ervaring heb ik tenminste altijd,ben al weer 5 weken terug van vakantie,en tegen de tijd dat de meeste straks terug komen van zomervakantie of zomerblogstop met al hun mooie verhalen en vakantie foto's ben ik weer weg.

Fijne zomerse maanden gewenst en lieve groet!!!
Ger

Ús hûs ús thús zei

Heel herkenbaar hoor! Neem lekker je zomerpauze dan komt de inspiratie vanzelf wel weer.
Ik heb even zo goed weer genoten van je mooie plaatjes. Het valt mij dus niet op hoor dat je geen inspiratie hebt hi hi.
Geniet van de zomer en ik zie je hoogstwaarschijnlijk zo nu en dan wel voorbijkomen op FB!
Groetjes van Aleta

Pure zei

Oh genieten,zowel van de foto's en je vakantie...
Ik wens je een hele mooie zomer toe..
Groetjes Chris

Gerry zei

Wat een prachtige foto's uit je tuin, Renny! Die klimhortensia: heel mooi!
Ik wens je een hele fijne zomertijd toe en hoop dat je daarna weer mooie inspiratie zult hebben. Want natuurlijk zal ik je een beetje missen!
Maar geniet een mooie vakantie met je gezin!

Liefs, Gerry

Elisabeth zei

Gelijk heb je Renny ,nu genieten van de Zomer en bloggen komt later wel weer .Mooie foto's van je tuin ,zie ik daar de Zwarte Petunia?Helaas kan ik hem dit jaar niet vinden .Geniet van alles !
Lieve groetjes Elisabeth

lia zei

Jij ook een hele mooie zomer.

Ans van Ispelen zei

Ook voor jou een fijne zomer toegewenst,Renny.
Je tuin ziet er in ieder geval prachtig uit.

Groetjes Ans

Draffin Bears zei

Happy summer Renny - lovely to see all your beautiful flowers.
Love the pretty white - so nice for summer.
Hope you are enjoying the week
hugs
Carolyn

Bonjade zei

Nu ik zie dat je al in de vakantie modus bent....
Beentjes omhoog....wijntje erbij.......genieten doe je dat zie ik........

Ik geniet hier dus ja voor mij wordt het afzien komende weken........

Wens je een fijne zomer

Liefs

De Witte Lanteern zei

Met deze mooie foto's komen we wel de zomer door...Prachtig!
Ik ben ook meer in de tuin te vinden dan achter de pc. Er gebeurt van alles in een tuin en natuurlijk moet je daar van tijd tot tijd toch zeker van genieten, want elke dag is het weer anders. Bij die laatste foto kan ik me goed vinden...voetjes omhoog, glaasje in buurt, mwaah, het is soms afzien, zo'n zomer, haha!
Een hele fijne vakantie toegewenst!!
Liefs, Peetje

It's me zei

Geniet van een heerlijke zomer Renny...liefs Ria...x !

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

heerlijke zomerse plaatjes nu de zomer nog hahahaa
denk dat we allemaal wel wat minder bloggen op het moment en het idd rond het najaar wel weer wat meer word ...ik heb genoten van je mooie plaatjes wens je een fijne week ...lieve groet rosita

Home is where the heart is zei

mooie foto's, dat regaal is een plaatje en de combi van t geheel is echt gaaf. Lekker van genieten en zomer ze....we zien je vanzelf weer verschijnen
ENJOY
grtzz Brigitte

Jolanda zei

Wat een mooie hoekjes in je tuin, genieten maar! Lieve groet

Colin (Bij Guusje Thuis) zei

Geniet van een geweldige en zonnige zomer!

Marjon zei


Tuin is prachtig en natuurlijk te jammer om die prachtige hortensia niet te laten zien...Ik heb dezelfde witte Petunia als jou, ruikt die bij jou ook zo lekker....het ziet er allemaal gezellig uit en ja ook mijn inspiratie is momenteel een beetje verdwenen. We hebben al zoveel laten zien haha...komt wel weer....we gaan eerst genieten van die heerlijke zomer en een lekker glaasje wijn....fijn weekend en lieve groet Marjon

Huis in de Provence zei

Fijne zomer en geniet er lekker van!!
Lieve gr uit Frankrijk
mirjam

The things I like to do zei

Mooi al dat zink met al je bloemen pracht.