Roze wolk...






De  s e r i n g e n zijn alweer bijna uitgebloeid en verregend helaas. Toch wil ik jullie nog even mee laten genieten van deze prachtige bloemen van de dwergsering. Deze struik staat al jaren in onze tuin en het blijft een mooie compacte struik. Na de bloei knip je de uitgebloeide bloemen eruit en snoei je hem daarmee in vorm. Als je dit doet, dan krijg je elk jaar zo'n roze wolk in je tuin. 



Op de rieten stoel ligt al een paar dagen de WLS te wachten. Ik kreeg hem van Gerry van het blog Merel viool ! Ik ben er blij mee, nogmaals bedankt Gerry! Ik ga van de week lekker tijd vrij maken, om er van te genieten. Want die momenten zijn hier te weinig de laatste tijd. Druk, druk,  maar wel leuk druk allemaal! 







26 opmerkingen:

crochetcookingandmore zei

Oh, die zijn echt heel mooi van kleur!! Jammer altijd dat je er zo kort plezier van hebt in je tuin. Wij hebben een sneeuwbol en ook dat is altijd maar even genieten

Atelier Valerie © zei

Gezellig ... een prachtig boeket ...
Een heerlijke geur ...
Veel lees plezier in het woonmagazine ...
Nog een fijne dinsdagavond ...
Lieve groetjes Valerie ♥

Verie -Vestywo- zei

Super, geniet ervan WLS! Staan onwijs gezellige en leuke dingen weer in. De seringen zijn prachtig, vooral een bloemetje alleen is zo teer.

Lieve-Groetjes, Verie

Home and Lifestyle zei

Een seringenstruik in bloei is een feest om naar te kijken. Wat leuk dat jij de WLS bij Gerry gewonnen hebt. Ik had het blad al in huis en kan je vertellen dat het de moeite waard is. Ik hoop dat je snel een moment voor jezelf kunt vinden.

Liefs, Ingrid

Nancy Blaauwgeers zei

Jammer dat ie bijna is uitgebloeid. Ze zijn altijd wel heel erg mooi!
Groetjes, Nancy

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

jammer dat ze zo snel weg zijn met regen maar wat prachtig dat wij mee kunnen genieten omdat je ze vast heeft gelegen op een mooi plaatje... genoten van je post ...fijne week lieve groet rosita

Seawashed Kerrie zei

So pretty

De Witte Lanteern zei

Deze zijn erg mooi, dit fijnere soort. Ook een hele mooie zachte kleur!
Helaas zijn ook hier de seringen verregend, jammer. Vorig jaar had ik ze nog vol in zinken kannen gezet op de buitentafel. Hoefde ik dit jaar niet te proberen...Nu weer een jaar wachten...
Veel leesplezier met de WSL!
Liefs, Peetje

Pure zei

Mooi zijn ze he die Seringen ??
Hier een fuchiaroze in de voortuin en in de achtertuin staan 2 lichtroze..
Ze hebben van die lieve cute bloementje she ??
Lekker genieten...
Groetjes Chris

What's in a day zei

Een heerlijke roze wolk Renny...ik zou gaan genieten van je mooie woonblad...even dromen:)

Lieve groet, Eefie

Corine zei

Mooi die seringen! Zelf hebben we ook zo'n struik/boompje en het is ieder jaar weer een feest als ie gaat bloeien. En ze ruiken ook heerlijk. Jammer dat je er maar zo korte tijd plezier van hebt.

Veel plezier met lezen van de WLS!

Groet, Corine

inge van der sanden zei

Mooi he seringen, ik heb zelf hier een witte in de tuin, maar jouw kleur vindt ik eigenlijk mooier.
Fijne Avond.

Groetjes,
Inge, my choice

It's me zei

Ze zijn prachtig de seringen !!...fijne week liefs Ria...x !

Gerry zei

Ja, bij mij zijn ze ook al uitgebloeid, maar wat zijn ze mooi, de Seringen!
Een prachtige vaas heb je daar staan, geniet er nog lekker even van!
En geniet maar fijn van het tijdschrift!

Liefs, Gerry

Jolanda zei

Prachtig, ik kan ze bijna ruiken!

Ús hûs ús thús zei

Zucht ... prachtige seringen en prachtige foto's! Zo'n mooie kleur ook. Ze staan erg mooi in de stoere vaas. Zo kun je er met het slechte weer lekker binnen van genieten.
Fijne week nog. Groetjes van Aleta

Passione Helena zei

Prachtig!! Kort en bondig is hierop van toepassing, wat jammer dat de regen het proces verkort heeft. Maar op de vaas staan ze ook geweldig, wat zal het heerlijk ruiken bij jou in huis! Hoop dat je, tussen alle leuke bezigheden door, ook de tijd vind om lekker te ontspannen met het mooie woonblad, gefeliciteerd!

Heb genoten van je mooie foto's!

Fijne avond!
Liefs Helena





bolletjelucky.blogspot.com zei

Inderdaad een prachtige "roze wolk" Renny, geniet er van zolang het kan.
Veel leesplezier met de WLS, lieve groetjes Miranda

Hout en meer ..... zei

Wat ruiken die heerlijk hé !!
Ik heb gister nog een bosje op tafel gezet en de hele kamer geurt....hmmmmmmmm
Nu wacht ik op de Pioenen ook altijd geweldig om neer te zetten.

Groetjes
Dicky Marie

Home fourteen zei

Mooi!!!

Marie-José zei

Wat een heerlijke foto's Renny, ik kan ze bijna ruiken.
Je was mooi op tijd want onze sering is helemaal verregend achter in de tuin...
Gelukkig is precies op tijd de zon gaan schijnen voor de witte regen die in net bloeit :)
Bedankt ook weer voor je (altijd) reactie op mijn post.

Fijn zonnig weekend en lieve groet, MJ

Home and Lifestyle zei

Omdat het hier al even rustig is, kom ik even buurten. Ik hoop dat alles goed met je gaat en natuurlijk hoop ik binnenkort hier weer van een mooie post te mogen genieten.

Liefs, Ingrid

peggy zei

wauw heel erg mooi

Anoniem zei

There's certainly a great deal to know about this subject.
I really like all the points you have made.

Also visit my web blog; Green Coffee Bean Weight Gain

Pauline zei

Prachtige plaatjes!

Draffin Bears zei

Hi Renny,

Such pretty flowers - love the delicate pink.
Hope you are enjoying the summer

hugs
Carolyn