Kleur en fleur in huis....





Wat een k l e u r i g e post, niet echt wat jullie van me gewend zijn. Ik hoop dat jullie nog wel even blijven en ik niemand wegjaag...
De gele tulpen staan al een dikke week en volgens mij kunnen ze nog wel een week staan. Natuurlijk, zul je altijd zien hihi... Maar goed, ik moet eerlijk toegeven dat ik er wel erg vrolijk van wordt, in het voornamelijk wit/grijze interieur. 

Gisteren stond er een mevrouw voor de deur met een oranje boeketje. Vaag kwam ze me bekend voor, maar ik kon haar eerst niet plaatsen. Toen ze me bedankte voor het opvangen van haar zoontje, begon het me te dagen. Vorige week was ik in de voortuin bezig en kwam er een verdrietig jongetje langslopen. Hij kwam wat verward over en had zo'n zere arm. Ik heb gevraagd naar zijn adres en via google in het telefoonboek, zijn moeder kunnen bereiken. Het jongetje op een krukje gezet voor huis en samen wachten op zijn moeder. Gisteren vertelde ze me dat hij de arm uit de kom had en ze blij was dat ik hem had opgevangen. Voor mij vanzelfsprekend, maar wel heel lief zo'n verrassend boeketje.  
Kleur en fleur hier in huis dus en leuk om eens foto's van te maken. 

Weinig tijd voor bloggen momenteel, best veel bestellingen zo langzamerhand, echt  leuk! 
Op mijn verkoopblog Handmade @ home weer een nieuw produkt:, een wasknijperzak. Neem gerust eens een kijkje als je op zoek bent naar een leuk origineel cadeautje. 


Een fleurig weekend! 


16 opmerkingen:

Ús hûs ús thús zei

Ik had/heb een beetje een off-day dus je maakt me helemaal blij met deze kleurige post!
En een boeketje krijgen (en zeker met deze reden) is toch altijd genieten!
Fijn te horen dat het zo goed gaat met je verkoopblog.
Fijn weekend. Groetjes van Aleta

Mirjam zei

Hoi Renny,
Jij bent een lieverd dat je het jongetje hebt opgevangen en de moeder is een lieverd dat ze jou heeft verrast met zo'n mooi boeket.
Je knijperzak vvind ik echt heel erg leuk geworden.
Ik wens je een heerlijk weekend,
Lieve groet,
Mirjam

Just Who I Am zei

Wat een heerlijke kleurtjes ,ik word er zo blij van in dit mooie voorjaar.Lief dat die moeder een bloemetje kwam brengen ,zo zielig als een kindje pijn heeft en het even niet weet .
Fijn weekend ,liefs Elisabeth

Janneke zei

Gelukkig dat je het jongetje zo op kon vangen, een arm uit de kom is helemaal niet leuk toch en je kleurige boeketjes vind ik prachtig, ik hou van deze toch zachte kleuren en ze zullen ongetwijfeld prachtig staan in je grijze interieur.
Fijn weekend!
Janneke

Ans van Ispelen zei

Heel goed,dat je het jongetje hebt opgevangen.
En je fleurige post is lekker vrolijk.
Ik lees het meer,dat in Blogland men niet zo van geel houdt,maar ik wel hoor.
Gele bloemen zijn echte zonnestraaltjes.

Fijn weekend
Groetjes Ans

What's in a day zei

Wat een lief bedankje voor een heel lief gebaar, mooi hoor, als iedereen zo voor elkaar klaar zou staan, dat zou een heel goed gevoel geven.
Fijn dat je verkoopblog zo goed gaat, je wasknijperzak is heel erg leuk.

Lieve groetjes, Eefie

Clarieke zei

Wat een lief gebaar van jou en wat een lief gebaar van die moeder. Geniet ervan! Welverdiend!
Groetjes, Clarieke

Esther zei

Ik houd wel van kleurtjes! Wat lief dat je dat jongetje hebt opgevangen. En fijn dat het goed gaat met de business.
Prettig weekend, Esther

Gerry zei

Mooi dat lieve bedankje voor het opvangen van het verdwaalde jongetje. Wat een geluk dat je tegenwoordig zoveel middelen hebt om een adres op te zoeken en contact te maken.
Kleur maakt blij! En valt helemaal op in wit en grijs. Moet je vaker doen!
Ik wens je een heel mooi weekend!

Liefs, Gerry

Home and Lifestyle zei

Al deed je het vanzelfsprekend, toch is een blijk van waardering wel heel lief, net zoals het ook heel lief was dat jij het jongetje even hebt opgevangen. En al is geel niet mijn kleur, er moet heel wat gebeuren wil ik bij jouw blog gillend weglopen hoor hihi.

Fijn weekend! Liefs, Ingrid

Fia zei

Nee ik loop niet weg hoor....mooi juist vooral de roos vind ik prachtig..
je bent een lieverd dat je het mannetje zo liefdevol opgevangen heb...
Fijn weekend..

liefs Fia

het Moonhuis Monica zei

Wat lief dat die moeder je een bloemetje kwam brengen, altijd mooi om te fotograferen.
Brrrr... hij had z'n arm uit de kom, wat naar!
Fijn dat je het zo druk hebt toch?
Fijn weekend!!

Liefs Monica

It's me zei

Wat lief dat boeketje.....schattig.....fijn weekend liefs van mij...x !

Draffin Bears zei

Hi Renny,

Pretty flowers and how grateful the Lady must have been to be reunited back with her little boy.
The peg bag is lovely.

Happy weekend
hugs
Carolyn

Verie -Vestywo- zei

Super, dat je zoveel bestellingen krijgt, je maakt ook zoveel moois!

Lieve-Groetjes, Verie

Jolanda zei

Wat lief...van jullie beide! En een beetje kleur kan geen kwaad zeker op deze grauwe dag. Misschien de bloemetjes in kleine vaasjes? Oogt het wat minder kleurrijk:) Lieve groet