De slaapkamer...


w e l t e r u s t e n






g o o d n i g h t


l e k k e r  s l a p e n


Niets zo persoonlijk als de s l a a p k a m e r en ik heb dan ook lang getwijfeld, wel of niet op het blog. Maar goed, nu ik de slaapkamer heb aangepakt, durf ik het aan. Voor de foto's heb ik alles netjes opgeruimd en opgemaakt. Gelukkig wordt er hier ook geleefd en slingeren er normaal ook echt wel sokken rond! Het is hier echt geen showroom. Het dressoir heb ik opgeknapt, het was de oude commode, hier heb ik heel wat luiertjes op verschoond.
De kussens en de bed sprei komen van de welbekende A winkel. Het dekbedovertrek is van Auping en is won ik als give away bij Claudia. 

De slaapkamer is nog niet klaar. De deuren van de kasten moeten nog een likje verf hebben, want die zijn nog crème. Ook de lampjes moeten nog vervangen worden, maar daar moet ik toch tegen aan lopen. Dan nog de gordijnen en vitrages. Maar die zien jullie op de foto nu niet. Nog genoeg te doen dus, maar ik ben al erg tevreden met deze nieuwe look, want het was totaal anders. Helaas geen foto meer van hoe het was.

s w e e t  d r e a m s 



b o n n e   n u i t



l e k k e r  s l i e p e


14 opmerkingen:

It's me zei

Mooi hoor Renny !!...liefs van mij...x !

Ger zei

Hoi Renny, kan niet anders zeggen dan dat je slaapkamer er heel fris en netjes bij staat,mooie combi van wit met grijs!!!

De commode die in het verleden dienst deed voor de kindertjes heeft nu vast weer een andere functie en past uitstekend in het geheel.
Bij mij is het nergens in huis een toonkamer,er mag gerust geleefd worden zeg ik altijd.

Succes met je verdere werkzaamheden,het wordt vast steeds mooier en mooier jou een beetje kennende.

Lieve groet,Ger

Home and Lifestyle zei

Toch verdient de slaapkamer ook de aandacht, ik ben er zelf in ieder geval altijd nog heel blij mee dat we onze slaapkamer vorig jaar een complete metamorfose hebben gegeven. Met mooie accessoires en een lik verf heb je er een mooi plekje in huis van gemaakt, Renny.

Liefs, Ingrid

Ans van Ispelen zei

Wat een rust gaat er van uit.
Heel erg mooi,Renny.

Groetjes Ans

Gerry zei

Prachtige combinatie het wit en grijs!
Daar kun je heerlijk slapen.
Je hebt de opknappers een mooi verfje gegeven en de rest zal ook vast goed komen.
En ja, waarom zou een slaapkamer er niet mooi mogen uitzien!
Geniet ervan!

Lieve groet,
Gerry

De Witte Lanteern zei

Het ziet er heel mooi uit, lekker fris met wit en grijs. Ik krijg dan echt de kriebels om onze slaapkamer eens aan te pakken, want die is nog in oud grenen...
Wat zullen jullie heerlijk slapen!
Liefs, Peetje

What's in a day zei

Wat leuk dat we even mee mogen kijken met je, ik vind het ook altijd een plekje wat je niet snel hier laat zien.
Het ziet er heel sfeervol uit, mooie rustige kleuren, een plek waar je tot rust komt.

Welterusten:)
Lieve groetjes, Eefie

Mirjam zei

Hoi Renny,
Wat ziet het er mooi uit bij je. Je hebt echt wel eer van je werk hoor, lekker fris en opgeruimd. Mooi dat wit en grijs... En nu zeker proberen het zo netjes te houden? Ik probeer het wel en meestal lukt het aardig, maar je moet hier niet kijken als we logees hebben. Dan ruim ik de logeer kamer op en staan er op onze kamer allemaal spullen die anders daar staan... maar ja, dan is de kamer voor de logees belangrijker hè...!
Ja, lampjes, daar moet je echt toevallig tegenaan lopen. Als je die gaat 'zoeken' vind je ze nooit... is mijn ervaring ook!
Ik wens je een heel fijne avond en alvast een heel mooi weekend,
Lieve groet,
Mirjam

Ús hûs ús thús zei

Wat ziet dat er heerlijk fris uit. Erg mooi dat witte gecombineerd met zacht grijs. Het straalt rust uit. Hier kun je zeker noflik sliepe!
Welterusten! Groetjes van Aleta

Huize Kip Kakel zei

Mooi!
en dank je wel voor de ideetjes: hier staat de slaapkamer opknappen ook op de planning:)
En dat zullen wel dezelfde kleuren worden als bij jou!
Lekker licht..♥

Draffin Bears zei

Hi Renny,


I love the soft greys and white in the beautiful bedroom.
Great photos.
Happy weekend
hugs
Carolyn

Saskia Klaver zei

Zo belangrijk, een fijne slaapkamer! Lekker fris is die van jullie, mooi opgeruimd ook hihi!(Ik ken het voor de foto :) )

Liefs Saskia

Marjon zei



Hij is super mooi geworden en de kleuren zijn prachtig....en de sprei en kussen ziet er heel leuk bij uit....ik had jammer genoeg al een sprei gekocht want deze is echt mooi....en ja voor de foto...moet alles aan de kant haha...fijn weekend en lieve groet Marjon

Blomkje en Wenje zei

Super! Daar slapen jullie vast erg lekker...helemaal mijn kleuren natuurlijk :)

Fijne dag!

Groetjes, Pietrik