Welkom lente...



Het is morgen officieel l e n t e 
20 maart om 17.57 precies te zijn.
 Al hebben we het lentegevoel al langer te pakken natuurlijk. Morgen beloofd een heerlijke lentedag te worden. De bloesem is hier nu op zijn mooist, wat is het genieten van deze tere bloempjes. Ze bloeien maar zo kort, maar dat maakt het juist zo bijzonder. 
Ik zeg welkom lente! 


l e n t e

verwachtingsvol kijk ik naar je uit
verlangend je eerste zonnestralen
strelend op mijn gezicht
ik wil 
voelen
je zachte voorjaarsbries
die waait als een frisse wind
door mijn haar
horen
's morgens vroeg
het vogelgezang
zien 
je ontluikende groei en bloei
teken van nieuw leven
ruiken 
je geur die me herinnert
aan lang vervlogen tijden
proeven wil ik van je
lente kom vlug 

Renny  '10









21 opmerkingen:

De Witte Lanteern zei

Wow, schitterend mooie post!
Prachtige foto's en mooi gedicht.
Lente: we zijn er helemaal klaar voor!
liefs, Peetje

Just Who I Am zei

Met zo'n mooi blog kan de Lente toch niet wegblijven !! Mooi hoor je gedicht en de foto's word ik blij van .Hier is het in elk geval heerlijk zonnig .
Lieve groetjes Elisabeth

Mirjam zei

Hoi Renny,
Wat een prachtige foto's heb je gemaakt van de bloesem... Echt om te zoenen... En het gedicht dat je maakte is ook prachtig... Ik heb genoten...
Ik wens je een heerlijke avond,
Lieve groet,
Mirjam

Home and Lifestyle zei

Wat een heerlijk idee dat het morgen officleel geen winter maar lente is. Kijk, daar word ik blij van. Ik heb net nog een aantal nieuwe planten in de tuin gezet, het was er zo lekker met het zonnetje erbij.

En als ik dan ook nog eens van je mooie foto's mag genieten, is het lenteplaatje compleet :-).

Liefs, Ingrid

Janneke zei

Heerlijke foto 's en wat een mooi gedicht.
Groet, Janneke

Ans van Ispelen zei

Ja,bloesem geeft ook een echt voorjaarsgevoel.En wat een mooi gedichtje bij de bijzondere foto's.

Groetjes Ans

It's me zei

Heb net mijn lente post gemaakt....fijne avond geniet liefs Ria...x !

Huize Kip Kakel zei

Wat een prachtige foto's en een lief gedicht..knap gedaan..♥

Gerry zei

Wat heb je deze bloesem mooi gevangen met je camera!
Met bewondering zit ik te genieten.
En je mooie gedicht!
Een ode aan de lente Renny!

Liefs, Gerry

musjesbrocanteplekje zei

Prachtige foto`s bij je gedicht,ja morgen beloofd een fijne dag te worden,geniet ervan,fijne avond,lieve groet Musje.

What's in a day zei

Wat is de lente mooi Renny, ik heb ook een post met bloesem geplaatst, bij mij is hij nog niet zover uit...maar ik geniet ook enorm van al die mooie kleuren om ons heen.

Lieve groetjes, Eefie

Ús hûs ús thús zei

Met jouw prachtige foto's erbij heb ik helemaal het lentegevoel! De lente is mijn favoriete seizoen. Met al die prachtige bloesems. Dus ik heb genoten van je mooie lentepost.
Groetjes van Aleta

♥Sanne en Andre zei

wat een mooie witte frisse foto's

liefs sanne

Ger zei

Puur genieten van de prille lente bloesem,
jou bijzonder mooie foto's en toepasselijk gedicht!!!

Hartelijke groet,
Ger

Draffin Bears zei

Hi Renny,

Beautiful photos of the pink blossom - must be so nice to be coming into Spring - enjoy!

hugs
Carolyn

Marjon zei


Geweldige post...met zo'n mooie foto's en ja de lente komt binnen....bedankt weer...zo mooi...lieve groet Marjon

Colin (Bij Guusje Thuis) zei

Ik geniet met je mee als echte lentefan :)

Huis in de Provence zei

Prachtige foto's en een heel mooi gedicht!! Heerlijk he Lente!!
Fijn weekend alvast.
Lieve gr. Mirjam

inge van der sanden zei

En zo kom ik dan ook weer bij jou...ik ga me ook aanmelden, hoop dat het lukt, van de week waren er ook al problemen met andere blogs.
Leuke Blog heb je.
Fijn Weekend,
Inge, my choice

Joke zei

Ik heb mijn deur ook wagenwijd open staan voor de lente laat de lente maar komen.

Groetjes Joke.

Roberta Granada M. Bortoluzzi zei

Hi, I love your blog, is beauty, I love the colors, I love your crochet, visit my blog too,hugs from Brazil.
http://www.titacarre.com
http://elo7.com.br/titacarre