Lentekriebels...


Wat is het fijn om al zo vroeg in het jaar, zomaar buiten een koffiemomentje te houden. Na het snoeien en netjes maken van de tuin, is het werkelijk genieten van een kop koffie, in de zon. De eerste l e n t e s t r a l e n verwarmen mijn gezicht en ik voel de warmte door mijn winterkleding gloeien. Dit vind ik één van de mooiste momenten van het jaar, deze ware lentekriebels. Een geknakt krokusje mag even mee naar binnen voor een mooie close-up. Ook nog wat plaatjes uit het archief, om de lente maar goed te benadrukken.
Meer dan welkom l e n t e 










Op 12 april is er een mini voorjaarsfair by Vestywo. Ze maken hele leuke handgemaakte producten. Voor meer informatie kijk je even op de blog 


Bij aankoop van min. € 15,- krijg je een goodybag. Daar zit ook iets van mijn hand bij in. 


 Op mijn  Facebookpagina geef ik weer iets weg, like de pagina als je mee wilt doen. 
Fijn weekend!

22 opmerkingen:

Verie -Vestywo- zei

Heel erg leuk gedaan, bedankt!!
Heerlijk hé, lekker naar buiten! Ben ook steeds buiten te vinden met dit weer! Geniet ervan.

Lieve-Groetjes, Verie

Home and Lifestyle zei

Het is inderdaad heerlijk weer buiten, het wordt tijd dat ik mijn blog afsluit ;-). Zondag schijnt het helemaal lekker te worden, zelfs warmer dan op Kreta.

Fijn weekend Renny! Liefs, Ingrid

Elisabeth zei

Wat is het toch genieten Renny .Buiten bezig zijn en heerlijk in de tuin rommelen .Heb ik vandaag ook gedaan ,lekker potten en manden vullen met mooie viooltjes .Ik moet glimlachen al ik lees KroKusjes want zo noem ik ze ook altijd.Ik wens je een heel mooi weekend
Lieve groetjes Elisabeth

What's in a day zei

Lekke rom even zo'n lentemomentje te pakken, op de tuinbank, genieten van de zon, de bloemen om je heen, prachtig allemaal.
Wat leuk dat je iets gemaakt hebt voor de goody bag van Verie.

Geniet van het zonnige weekend.
Lieve groetjes, Eefie

Ans van Ispelen zei

Ja en ze beloven dit weekend nog meer aangenaam lenteweer.

Groetjes Ans

Mirjam zei

Hoi Renny,
Die lentekriebels hebben mij ook heel erg te pakken hoor. We zijn al een paar dagen in de tuin bezig, snoeien, opruimen, het kippenhok in orde gemaakt en nu hopelijk morgen een paar kippen ophalen... En ik kan alles wel uit de grond kijken, al groeit het al heel erg hard allemaal... heerlijk genieten!
Ik wens je een heerlijk weekend,
Lieve groet,
Mirjam

Mirjam zei

Hoi Renny,
Die lentekriebels hebben mij ook heel erg te pakken hoor. We zijn al een paar dagen in de tuin bezig, snoeien, opruimen, het kippenhok in orde gemaakt en nu hopelijk morgen een paar kippen ophalen... En ik kan alles wel uit de grond kijken, al groeit het al heel erg hard allemaal... heerlijk genieten!
Ik wens je een heerlijk weekend,
Lieve groet,
Mirjam

Joke zei

Het is zo heerlijk om buiten te genieten van het mooie weer.
Ik wordt er heel vrolijk van.
Leuke sfeerfoto`s.

Groetjes Joke.

Esther zei

Ik krijg er zo'n zin in als ik jouw foto's zie. Heerlijk de tuin in. Hopelijk dit weekend.
Groetjes, Esther

De Witte Lanteern zei

Heerlijk weer! En dit weekend kunnen we nog meer genieten van de zon! De lente van vorig jaar wordt dubbel en dik goed gemaakt zo. En dat vinden we helemaal niet erg...
Ik geniet van je foto's!
Liefs, Peetje

Gerry zei

Heerlijk om die tuinmomentjes en een kopje koffie buiten te kunnen genieten.
genieten van mooie bloemen.
En ik hoop van een zonnig weekend!

Liefs, Gerry

All Seasons zei

Het is nu zo genieten buiten. Of je er zit met een kop koffie of lekker op de fiets., héérijk!
Van mij mag het zo heel lang blijven. Kom maar op met de warmte en het mooie weer!

Geniet van het mooie zonnige weekend!
Liefs,
Patricia

Ger zei

Lente kriebels,schoonmaak kriebels....binnen en buiten.....we voelen ons net dartelende lammetjes of bezige bijtjes met deze lente achtige temperatuur,heerlijk!!!

Geniet van alles wat op je pad komt,doe ik ook☺☺
Fijn weekeind en lieve groet,
Ger

It's me zei

Geniet van een heerlijk weekend Renny....liefs Ria...x!

Ús hûs ús thús zei

Mooie lenteplaatjes!
Voor mij zijn ook de eerste lentedagen van het jaar het meest bijzonder. Ik hoop dat de beloofde weerberichten voor dit weekend uitkomen. Want dan weet ik wel wat ik zondag ga doen!
Fijn weekend. Groetjes van Aleta

Petra zei

Wat een heerlijke lente post, hier word je toch blij van genieten met de grote G. Gezellig weekend, het blijft dit heerlijke weer, lekker buiten groetjes Petra.

Marjon zei


Dit is zeker een lentemoment...prachtige foto's en ja het is zo heerlijk het zonnetje....geniet maar lekker....fijn weekend en lieve groet Marjon

jacqueline zei

Heerlijk zo in de zon..ik heb ook al wat van die koffie zon momentjes gepakt hier ind e tuin deze week...genieten!
Fijn weekend! Groeten, jacqueline

José zei

Zalig die zonnestralen! En je hebt er weer hemelse plaatjes bij!

Een hele fijne zonnige zondag.

Marie-José zei

Mooie sfeerplaatjes Kenny, dat doet de zon met ons hè, je kijkt weer met verbazing naar alle schoonheid om je heen...
Jij ook een hele fijne zon(nige)dag!

Lieve groet,MJ

Marie-José zei

Volgens mij te snel getikt...sorry...Renny ;)

Home fourteen zei

Leuke lenteplaatjes, ga zo ook de tuin in!! Geniet ervan!! Gr. Jac...