Handgemaakt...


Even weer een kleine update van mijn handmade blog. Deze huisjes zijn ook leuk met tekst zoals thuis of op zijn Frysk: thús!


Leuk voor de kinderkamer, deurhanger met niet storen en aan de andere kant kom binnen


Na een flinke griep ben ik weer bizzy at home. Heerlijk om weer lekker bezig te kunnen met bestellingen, m.n. rompertjes met naam. Nu ook mutsjes met naam verkrijgbaar. Dus mocht je nog een origineel en goedkoop kraamcadeau nodig zijn of op zoek zijn naar landelijke woonaccessoires, kijk dan even op 







14 opmerkingen:

Ans van Ispelen zei

Wat een schattige deurhangers zijn dat.
Die van jute vind ik ook erg mooi,beetje stoer,daar houd ik wel van.

Fijn weekend
Groetjes Ans

Home and Lifestyle zei

Een oud-buurmeisje van mij is zwanger van haar eerste kindje, het rompertje met muts lijkt mij een super leuk cadeau. Maar het duurt nog een aantal maanden en ik weet de naam natuurlijk nog niet. Maar deze leuke cadeautjes staan op mijn persoonlijke harde schijf. Nu hopen dat het gezien mijn leeftijd op mijn schijf niet wazig wordt en ik dit ga onthouden ;-).

Fijn weekend! Liefs, Ingrid

Marian zei

Leuk!!!

De Witte Lanteern zei

Die jute deurhanger vind ik stoer! Wat een leuk idee.
Fijn weekend!
Liefs, Peetje

Mirjam zei

Hoi Renny,
Fijn dat je weer helemaal opgeknapt bent en weer lekker Bizzy @ Home bent...
Ik wens je een heerlijk weekend,
Lieve groet,
Mirjam

Mayflower zei

Wat weer prachtig gemaakt Renny.
Fijn weekend
Lieve groet, Mea

Jolanda zei

Heel erg leuk. Wat een mooie dingen maak je. Lieve groet

Blomkje en Wenje zei

Fijn dat je weer bent opgeknapt! Leuke spullen heb je weer gemaakt!

Fijn weekend!

X Pietrik

Fia zei

Wat ontzettend leuk gemaakt....mooie letters ook...
Fijn dat je weer opgeknapt bent...en weer lekker aan de knutsel...

Fijn weekend..
hart,gr Fia

What's in a day zei

Wat mooi Renny, de rompertjes zijn ook erg leuk, altijd mooi als er een persoonlijke tekst of naam op staat.

mooi weekend en lieve groetjes, Eefie

THE BLACK BARN zei

WAT EEN LEUKE HUISJES...

FIJNE DAG,

MIRANDA

Evelyne zei

Leuke deurhangers!

Fijne dag,
Evelyne

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

Super gemaakt allemaal zeg altijd leuk zelfgemaakte dingen ....fijne week nog lieve roet rosita

Ingrid zei

Knap gemaakt hoor Renny...heel leuk!.....groetjes