Nieuwjaarswens...



2013 is bijna voorbij en dan ga je terug kijken op wat is geweest. Dit jaar ging voor ons niet over rozen. Maar de mooie momenten waren er ook beslist en daaraan vasthoudend hielden we de moed erin. Zo waren we begin dit jaar 12 en een half jaar getrouwd en gingen we een midweekje weg. Wat voel ik me rijk en gezegend met mijn gezin. Allemaal gezond en wel en de kinderen die het zo goed doen.  Bij het verstrijken van de tijd wordt dat besef steeds groter en duidelijker. Kijk naar wat je hebt en wees tevreden, is een gedachte die me vaak door het hoofd schoot dit jaar. Voor ons ligt een nieuw jaar waarin ik geen goede voornemens heb. Wel goede vooruitzichten. 

Ik wens jullie allen een gezond en gelukkig n i e u w j a a r  met wederom veel blogplezier. 


 nog een paar minuten
tikken het oude jaar weg
naar nieuwe kansen 
nieuwe herinneringen in de dop
nieuwe dromen die de oude doen vervagen
nieuwe hoop voor morgen
nieuwjaar verwachtingsvol
kijk ik naar je uit

Renny



29 opmerkingen:

It's me zei

Tja nog twee dagen en dan is het gebeurd......ik hoop op een heel goed gezond gezellig 2014 voor jou lieve Renny !!..dank voor het afgelopen jaar !!..liefs Ria..x !

Ans van Ispelen zei

Ook voor jou alle goeds voor 2014.

Groetjes Ans

Elisabeth zei

Ik wens jou en je familie een fijne jaarwisseling en een heel mooi 2014
Lieve groetjes Elisabeth

Home and Lifestyle zei

Ondanks dat het jaar 2013 voor jullie geen jaar zonder zorgen was, kijk je er gelukkig toch tevreden op terug. Ik ben overigens blij te lezen dat de vooruitzichten voor het nieuwe jaar goed zijn.

Ik wens jullie een hele fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2014!

Liefs, Ingrid

Saskia zei

Jij en je gezin ook een fijne jaarwisseling en een fantastisch 2014.
Groetjes Saskia

musjesbrocanteplekje zei

Wat heb je het mooi verwoord,ik wens jou en je familie een hele fijne jaarwisseling en hoop dat 2014 een goed jaar word,lieve groet Musje.

Tanja zei

Ik wens je een mooi nieuwjaar met veel liefde, geluk en gezondheid.

En een gezellige jaarwisseling

Liefs
Tanja

Ús hûs ús thús zei

Bedankt voor deze mooie post. Door alle drukte van de voorbereidingen vlieg ik maar door en door. Maar door jouw post blijf ik even stilstaan om achterom te kijken. En vol verwachting vooruitkijken naar alles wat komen gaat.
Ik wens jou en je gezin een heerlijke dag morgen en een gezond en gelukkig 2014!!
Groetjes van Aleta

Madelief zei

Jij ook een mooi en gezond 2014 gewenst!

Madelief x

Bonjade zei

Altijd toch weer spannend....zo'n nieuw jaar in gaan....
En idd...als je beseft hoe rijk je bent.....hoop je dat alles zo mag blijven als het is.....

Wens je een fijne jaarwisseling en een gezond en liefdevol nieuw jaar.

Liefs

Esther zei

Ik wens je een fijne jaarwisseling en een geweldig 2014 toe.
Groetjes en tot volgend jaar,
Esther

Janneke zei

Renny dat zijn de juiste woorden, prachtig. Ook ik wens jou en je gezin een heel gezond en voorspoedig 2014!
Gr., Janneke

Lynda zei

goede vooruitzichten....dát is toch prachtig? Tevreden zijn met wat je hebt....gezellige jaarwisseling!

groetjes
lynda

Home fourteen zei

Voor jullie alle goeds voor 2014!!
Fijne jaarwisseling! Gr. Jac......

Le Style zei

Ik heb genoten van je blog, creativiteit en inspiratie in 2013. Alle goeds voor jou en je gezin in 2014

Happy New Year!

Yet

Colin zei

Hele gezellige jaarwisseling Renny en alle goeds voor 2014. Op naar weer een mooi (blog)jaar!

lia zei

Ieder jaar heeft mooie en minder mooie momenten. En het is weer afwachten wat je in et nieuwe jaar allemaal weer gaat meemaken.

Hele fijne en gezelloge jaarwisseling en een Happy Newyear.

Marjon zei

Mooie gedicht Renny en ook jouw eigen woorden....ik wens jou en je familie ook een hele fijne jaarwisseling en de beste wensen voor het nieuwe jaar en heel veel creativiteit zodat wij weer kunnen genieten van de prachtige spullen die jij maakt...lieve groet Marjon

Homemade Home zei

Mooie post.
Ik wens je alle goeds voor 2014.
Lieve groet Nelly

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

Voor jullie ook een fijne jaarwisseling en de beste wensen voor 2014 geniet van de laatste momenten van dit jaar ...lieve groet Rosita

jacqueline zei

Een nieuw jaar ...fijn dat je kunt genieten can de waardevolle dingen en goede vooruitzichten hebt! Ik wens je veel geluk voor komend jaar..met veel mooie blogs. Goede jaarwisseling! Lieve groet, Jacqueline

Jeanette zei

Heb de laatste tijd niet altijd bij je gereageerd maar wel altijd meegelezen. Ik hoop hier het komende jaar verandering in aan te brengen. Ik volg je ook via fb en dat bevalt me al heel goed. (lekker snel) Ik wens je een fijne jaarwisseling en een heel goed maar vooral gezond 2014.

Groet,
Jeanette

Miranda zei

Fijne jaarwisseling gewenst voor jou en je gezin en voor 2014 veel geluk, gezondheid en blogplezier.

Lieve groet,
Miranda

What's in a day zei

Een fijne jaarwisseling voor jou en je gezin en alle goeds voor 2014.
Uitkijken naar en verwachten..hopen op en dromen van, een nieuw jaar met inderdaad nieuwe verwachtingen.

Liefs, Eefie

All Seasons zei

Happy New Year, Renny!!

♡ Patricia

Julia zei

Hola,
me encanta tu blog, es genial.
Con tu permiso me quedo por aquí y que podamos seguir compartiendo nuestros proyectos e ilusiones.

.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨) ¸.•´¸.•*´¨)
(¸.•´ (¸.•` * ¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨)

........|___|.....
........|000|.....
........|000|.....
.........\00/.....
..........\0/.....
...........||.....
...........||.....
........._||_.....


.¸.•*¨)¸.•*¨)
(¸.•´..¸.•´¸.•*´) ¸.•*¨) ¸.•´¸.•*´)
(¸.•´ (¸.` * ¸.•´¸.•*´¨)

FELIZ AÑO 2014!!!
Elracodeldetall.blogspot.com

Draffin Bears zei

Happy New Year Renny to you and your family.
Best wishes for a wonderful 2014 with good health, happiness and blessings
hugs
Carolyn

Blomkje en Wenje zei

Hoi Renny,

Ik wens jou, samen met allen die je lief zijn, heel veel geluk, gezondheid en inspiratie voor het nieuwe jaar!

X Pietrik

Passione Helena zei

Wat een mooie woorden als afsluiter van 2013!

Lieve Renny, ik hoop dat in 2014 al je dromen en wensen uit mogen komen, zodat je aan het einde van het jaar kan zeggen, dit was mijn/ons jaar!

Veel geluk en genietmomentjes samen met je gezin!

Liefs Helena