Kerstkrans...






De rieten krans is omgetoverd tot k e r s t k r a n s. Deze keer vond ik het wel leuk om 'm voor het raam te hangen. Aan de krans maakte ik pinas takken vast met binddraad. Heel gemakkelijk te doen en het geeft een mooi effect. Lichtjes er boven op en wat kerstaccessoires aan de haakjes. Oude kaasklemmetjes er aan geklemd en klaar is de krans.  In het donker staat het ook zo gezellig! Bedankt voor alle reacties op de kerstboom. Ik doe mijn best bij iedereen langs te komen, ondanks de drukte van bestellingen en de decembermaand. 



22 opmerkingen:

Verie -Vestywo- zei

Wat leuk gedaan!
De denneappel hebben wij ook, staat gezellig zo!

Lieve/Groetjes, Verie

Elisabeth zei

Wat mooi en sfeervol Renny.Wat is het genieten toch deze tijd!!
Lieve groet Elisabeth

Miranda zei

Wat een leuk idee en het staat ook zo gezellig. Mooi de oude knijpertjes. Je post van de kerstboom had ik gemist, maar het ziet er prachtig uit.

Fijne avond. X

flowersandhome zei

Zo mooi weer Renny! Geniet ervan!
Marian

Anita r zei

mooi geworden.

gr. anita

What's in a day zei

Het is zo mooi en sfeervol voor je raam, echt een blikvanger die heel gezellig aandoet.

Rustig aan hoor, af en toe lekker genieten!

Lieve groet,Eefie

Home and Lifestyle zei

Een mooie krans Renny, dat zal 's avonds inderdaad sfeervol staan. Hier staat de kerstboom voor het raam, dus daar hebben we lichtjes genoeg. Verder probeer ik het hier rustig te houden.

Fijne avond! Liefs, Ingrid

Gerry zei

Dat is een mooie krans geworden, Renny! Mooi in dezelfde kleurstelling als je boom.
Ik wens je nog een mooie avond!

Liefs, Gerry

Angeline zei

Dat ziet er erg mooi uit!

het Moonhuis Monica zei

Dat heb je leuk gedaan!!

Liefs Monica

It's me zei

Mooi mooi mooi !!!...x !

Colin zei

Gezellig zo!

Ger zei

Gezellig en sfeervol is de krans met lichtjes en je kerstboom is ook een plaatje!!!

Hier in huis nog geen kerstversieringen te bekennen....
......maar ik ga er ook snel aan beginnen anders is de kerst al voorbij;-)

Liefs,Ger

Ans van Ispelen zei

Heel erg mooi gemaakt.
En wat hangen er mooie kerstspulletjes aan.

Groetjes Ans

Mirjam zei

Wat een prachtige krans heb je gemaakt, wat zal dat gezellig staan als de kaarsjes branden...
Fijne dag vandaag,
Lieve groet,
Mirjam

Alie zei

Gezellig hoor je krans, jij bent helemaal klaar voor de kerst!

lia zei

Leuk gedaan, een aantal jaren geleden heb ik ook eens een krans gehad aan de balken. Maar op de een of andere manier past het niet bij mij.
Bij jou staat het super leuk....

Fijn weekend
Liefs lia

musjesbrocanteplekje zei

Dat ziet er prachtig en sfeervol uit,fijn weekend,lieve groet Musje.

Madelief zei

Je krans is prachtig geworden Renny! Ik wens je een heel fijn weekend toe!

Madelief x

De Witte Lanteern zei

Leuk om je krans met pinas-takken te bekleden! Weer eens wat anders en het ziet er heel mooi uit.
Liefs, Peetje

Saskia Klaver zei

Zo creatief hoor! Hier allerlei kaarsjes ook, net als bij jou op de krans. Geniet van je decoratie!

Liefs Saskia

Gerreke zei

Het is dat ik geen plaats heb voor zo'n mooie krans, anders zou ik hem ook kopen en zo mooi maken!