Sfeerlichtjes...


Laatst kocht ik bij  de welbekende A winkel een lichtjessnoer met roosjes. Helaas vond ik het licht veel te fel en wit, dus ik zocht op zolder in de kerstdozen naar een ander lichtjessnoer. De 


r o o s j e s  haalde ik er voorzichtig af en deed ze om de andere lichtjes met mooi warm licht. 
 Wat ik vorig jaar eens heb gedaan met te wit led licht is de  lampjes met een gele stift kleuren. Dan wordt het licht wat warmer. Maar bij deze vond ik het toch niet mooi genoeg, nog te fel. 
Maar nu ben ik dus dik tevreden met m'n oplossing. Zoals jullie zien maakte mijn vader nog een luik voor me, want ik hou nu eenmaal van twee.








Het geeft zo veel sfeer 's avonds, de l i c h t j e s 






20 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Mooi hoor en zo komt de kerststemming er bij jou al aardig in!

Liefs, Ingrid

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat ziet er dat sfeervol uit ,leuk zo met die lichtjes,het zier er heel warm uit en wat een mooie luikjes!! Complimentjes voor je vader...lieve groetjes Miranda

Gerry zei

Wat een idee dat je de lichtjes kon veranderen, want het roosjeslint is heel leuk!
Het is erg gezellig met de lichtjes en de kaarsjes.
Lieve vader dat hij die mooie luikjes maakte.

Lieve groet,
Gerry

natuurlijk groen en doen zei

Goed idee,ik heb ook nog een slinger liggen. Het is heel gek ,de toefjes roosjes zijn warm licht en de slingers koud.
Bedankt voor de tip.

groeten Bep

Elisabeth zei

Wat gezellig al die lichtjes .Ik kreeg vorig jaar een roosjes slinger ,maar de lichtjes zijn idd veel te fel . Een mooie oplossing heb je bedacht .En die luikjes zijn echt super leuk.
Lieve groetjes Elisabeth

Ger zei

En die handige vader van jou maakte niet zomaar luikjes....
maar drieluikjes met scharniertjes en licht doorlatende hartjes.
Die creativiteit zit jullie in het bloed,de appel valt niet ver van de boom!!!

Geniet van je eigen bedachte sfeerlicht voor het raam en lieve groetjes,
Ger

Ans van Ispelen zei

Heel erg mooi Renny.
Al een beetje in Kerstsfeer.

Groetjes Ans

Mirjam zei

Hoi Renny,
Wat staat dat mooi zeg! Heel erg sfeervol. Je luikjes zijn ook fantastisch, wat een gezelligheid.
Ik las ergens dat je te felle letlampjes ook met een zachtroze nagellak kunt kleuren, waardoor ze veel minder fel zijn, zelf nooit geprobeerd hoor, maar ik vond het wel een heel slim idee...
Ik heb zelf nog helemaal geen kerst in huis, maar dat zal wel snel veranderen want wij vieren met de meiden al op 6 december kerst... We moeten allebei met kerst werken en Ben is alleen van 4 tot 18 december thuis. Dan moet je ook nog een datm prikken dat de meiden ook kunnen en met een schoonzoon met ook een speciaal rooster was dat weer niet zo makkelijk... En jeetje, dat is volgende week vrijdag al, ik mag mijn spullen wel een tevoorschijn halen...
Fijne dag vandaag Renny,
Lieve groet,
Mirjam

ilona zei

Dat was vast even een klusje, die roosjes omzetten, maar het ziet er erg sfeervol uit.
Leuk, zo met die luikjes.
Groetjes, Ilona.

Fia zei

Prachtig Renny....ik had de roosjes ook gezien maar dat felle licht weerhoud me er van om te kopen....je heb het goed opgelost...en jij boft met je vader...wat mooi en gezellig staat het....

Fijne dag..
liefs Fia

De Freubeltuin zei

Ontzettend leuk, en gezellig die lichtjes in roosjes. Daar zal je van genieten.

Groetjes Maartje

Jeanette zei

Die A-winkel heeft zulke leuke dingen, jij bent al aardig in de kerststemming, heerlijk, ik houd er ook zo van.

Groet,
Jeanette

All Seasons zei

Wat leuk die roosjes en wat een goed idee om de lampjes geel te maken om het licht wat zachter te doen lijken. Uitkomst hoor!!
Ik ben nog niet zover om het huis in Kerst stemming te brengen, ik wacht daar nog even mee..

Ik stuur je een warme groet,
Patricia

Colin zei

Wat een leuk idee Renny!

What's in a day zei

Leuk Renny om zo met eenvoudige middelen een heerlijke sfeer te maken, het is nu echt de tijd dat je lekker begint met sfeermakers in het huis aan brengen..jouw mooie lampjes zorgen voor een mooie sfeer.

Lieve groet, Eefie

little sweet things zei

Die roosjes verlichting heb ik ook al 3x in mijn handen gehad en ook weer 3x terug gelegd, heb ook niet echt goede ervaringen met het kleur licht dat ze geven. Je hebt het mooi opgelost zo!
Wat staat het sfeervol op je vensterbank.
Groetjes, Sas

Annet Huistuinentollerblog zei

Goed sfeertje met alweer knipoog naar de kerst. Gezellig. De luiken zijn ook mooi. Ik ben zelf ook blije bezitter van een luikje met hart voor het raam.

Verie -Vestywo- zei

Leuk, leuk, die lichtjes heb ik ook, en ook de parel-versie! Het is zo dat als je ze wat langer laat branden het licht minder fel wordt. Vond het eerst ook helemaal niks, maar nu is het een warm licht die straalt. Moet wel zeggen dat de roosjes feller zijn als de parel-versie, maar ze worden al wat zwakker qua licht. Wel een goed idee om ze in te kleuren, wie weet ga ik dat ook doen. Lieve-Groetjes, Verie

Marjon zei

Wat heb jij toch goede idee├źn vaak zijn de guirlandes leuk maar dat led licht afschuwelijk...het ziet er echt betoverend mooi uit bij jou...lieve groet Marjon

Karin Joan zei

Heel sfeervol!
zal ook wel heel gezellig zijn 's avonds.