Doorkijkje in de hal....







De dennenappelk r a n s herkennen jullie vast nog wel van vorige jaren. Ieder jaar rond deze tijd haal ik 'm weer van zolder en vind ik hem weer net zo mooi als in het begin. Ik weet nog goed hoe zeer mijn vingers deden, van het halveren van de dennenappels. Met een knijptang draaide ik de toppen eraf, zodat je mooie halve appeltjes overhield, die je met een lijmpistool op de strokrans kon plakken. Een hele klus, maar het resultaat was het allemaal waard. Met witte spuitverf kreeg de krans een mooi vergrijsde look! 
Al 4 jaar heb ik plezier van deze krans. O.a. deze krans was ook de drijfveer om te gaan bloggen, want morgen bestaat Bizzy @ Home ook alweer 4 jaar. Nog steeds geniet ik hier enorm van. Natuurlijk met zijn ups en downs, maar door jullie enthousiasme en lieve reacties hoop ik hier nog lang mee door te gaan. Blogland is zo'n heerlijk wereldje, waar ik zoveel positiviteit uit haal. Dit wil ik voor geen goud missen.

De hal is inmiddels ook deels grijs geverfd en ook vond ik weer 

H o m e  S w e e t  H o m e 

stickers. Ik ben heel blij met het eindresultaat van al het geklus de afgelopen zomer in de hal en woonkamer. 



Op mijn Facebookpagina en verkoopblog loopt weer een give away, natuurlijk kunnen jullie allemaal meedoen. 




33 opmerkingen:

Elisabeth zei

Mooi gewoon heel erg mooi je hal,het straald rust uit .
Fijn weekend liefs Elisabeth

.♥.Gaby.♥.Homestyle.♥.. zei

Een prachtige♥ hal heb je ..en de krans♥ vind ik al helemaal geweldig ♥ ook je vloer♥..;))
Liefs♥ en Fijn♫ weekend Gaby..♥;))

Franse Lelie zei

Ziet er erg gezellig uot. Hier is de gang ook grijs...net als de rest van het huis:) ik blog ook alweer bijna 4 jaar, gefeliciteerd en lekker doorgaan! Lieve groet

Home and Lifestyle zei

Lieve Renny,

Je bent blijkbaar twee maanden later begonnen dan ik! Uiteraard wist ik dat niet uit mijn hoofd, wat ik wel weet is dat wij elkaar al heel lang volgen en van mijn kant uit met veel plezier. Ik heb je eerste reactie even opgezocht, deze gaf je 9 dagen na de start van je blog ;-). Erg leuk om terug te lezen!

Van harte gefeliciteerd met het 4-jarig bestaan van Bizzy @Home! Ik hoop dat we nog lang mogen genieten van je mooie posten en van je mooie hal! Het is zo mooi opgeruimd, dat kan ik hier nu even niet zeggen nu de oudste half aan het verhuizen is naar haar studentenkamer.

Ik wens je een heel fijn weekend! Liefs, Ingrid

Ans van Ispelen zei

Prachtig geworden Renny.
En de krans is een juweeltje.

Groetjes Ans

Mayflower zei

Wat een mooi binnenkomen bij je Renny en die krans staat echt prachtig en je heb er jaren plezier van. Ik bewaar ze ook altijd.
Proficiat met je 4-jarig blogjubileum, wat gaat de tijd toch snel.
Ik wens je een heel fijn weekend.

Lieve groet, Mea

Pure & White zei

Mooie kleuren, mooie krans!
Fijn weekend!
Dineke

Thuis bij Tjits zei

Ja je krans blijft heel mooi, iedere jaar weer genieten als je hem weer tevoorschijn haalt.
Alweer 4 jaar bloggen.. ik hoop dat we nog lang van je blog mogen genieten Renny!
Lekkere frisse hal heb je.

fijn weekend!
lieve groet, Tjits

What's in a day zei

Een mooie binnenkomer bij jou zeg, fijn dat alles zo naar wens is, wij hebben de hal deze zomer ook gris geverfd en ik ben er nog steeds heel blij mee.
Je dennenappelkrans was voor mij vorig jaar inspiratie om er ook één te maken:) hij hangt nu ook weer in de hak.

Gefeliciteerd met je 4 jarig blogbestaan!!

Lieve groetjes, Eefie

Thea zei

Supermooi ziet het er uit bij jou. Die krans is echt een plaatje....wil er ook al zo lang zo een maken!!

Fijn weekend.

Groetjes Thea ♥

Gerry zei

Wat fijn dat al het klusgedoe klaar is! De doorkijk in de hal is prachtig. Zo rustig van sfeer. De krans is echt een hele mooie blikvanger!

Gefeliciteerd, Renny, dat je al 4 jaar blogt. Het spannenst voor zo'n lange tijd lijkt mij of je steeds weer onderwerpen hebt om te laten zien.
Maar inderdaad, de inspiratie en het positieve leven met elkaar in deze gemeenschap is heerlijk.
Ik wens je nog heel veel plezier.
Ik ben op de helft en moet dus nog een poosje voortkunnen.

Een mooi weekend en liefs,
Gerry

Chrissie en Heidi zei

Mooi die krans! En je hal ziet er erg mooi uit (en zo keurig!!)

Fijn Weekend!
Groetjes, Heidi

Madelief zei

Hoi Renny,

Van Harte Gefeliciteerd met je 4 jarig blog jubileum. Wat vliegt de tijd! Dat we alweer zo lang bezig zijn!!!

Een mooi doorkijkje in je hal. Je krans staat prachtig!

Een fijn weekend!

Madelief x

Colin zei

Gefeliciteerd met je blogjubileum. En wat een gezellige, sfeervolle hal heb je, leuk!

It's me zei

Ziet er heel sfeervol uit hoor!!........gezellig binnen komen...fijn weekend liefs Ria...x!

Janneke zei

Die dennenappel krans blijft mooi Rennie en door die pijnlijke vingers die je kreeg bij het maken er van, ben je er vast extra zuinig op. De grijze of zwartwit foto's vind ik super mooi!
Goed weekend,
Janneke

La Maison zei

Ja hoor ik herken de krans, wat gaat een jaar snel voorbij hè?
Je hal is een plaatje, heel leuk.
Een fijn weekend,
Hermine

lia zei

Omdat ik mijn blog alweer bijna 5 jaar heb, kan ik me veel blogs herinneren uit dat eerste blogjaar van mij.
En daar zit jij zeker tussen.
Mooie krans.... Gaat zeker nog jaren mee.

Fijn weekend;-)

De Witte Lanteern zei

Prachtige hal heb je, heerlijk rustig in frisse kleuren.
Gefeliciteerd met je 4-jarig jubileum! Ik ben nog net geen jaar bezig, dus ik moet(mag) nog wel even. Het blijft nog steeds heel leuk om te doen en het is leuk om bij elkaar op bezoek te komen vanuit je eigen stoel.
Ik hoop nog lang van jouw mooie blog te mogen genieten!
liefs, Peetje

flowersandhome zei

Wat is je huis toch mooi en gezellig! En de krans, ja hoor, blijft prachtig, echt de zere vingers meer dan waard geweest.
Blijf ook helemaal betoverd door je mooie kast die je dit jaar wit schilderde.
Lieve groet,
Marian

sandra zei

Prachtige hal...een en al gezelligheid!!
Groetjes Sandra

Mirjam zei

Hoi Renny,
Vier jaar bloggen al weer.. Gefeliciteerd meid! En ik hoop dat je er nog ontzettend lang zoveel plezier in zult blijven hebben.
Je hal vind ik heel erg mooi, zo lekker licht en gezellig. Wat een prachtige krans heb je gemaakt. Ik snap dat je deze zo mooi blijft vinden....
Ik wens je een heerlijk weekend,
Lieve groet,
Mirjam

Thea zei

Wat een ontvangst met zo'n gezellige hal!

Groetjes Thea

Marie-José zei

Wat een prachtige krans Renny, voor mij is ie nieuw :)
Wat een idee om de denneappels op de kop te gebruiken, en mooi zo vergrijsd met je gerestylede hal.

Fijn weekend en lieve groet, MJ

Marie-José zei

...en nog proficiat met 4 jaar bloggen...ik kom net kijken met 4 maanden, haha, maar weet zeker dat ik ook nog heel lang wil genieten van jou en alle andere blogsters en met hun creativiteit.
Héérlijke hobby ;) MJ

Miranda zei

Dat is nog eens een gezellig binnenkomen!

Fijn weekend.

Maison de Wendy zei

Wat een mooie krans! Heel erg leuk!
Mag ik vragen waar je die leuke stickers hebt uitgehaald??

Bisou, Wendy
(http://maison-de-wendy.blogspot.nl/)

Jeanette zei

Dat ziet er echt weer heel mooi uit. Volg inmiddels ook je fb pagina, zo krijg ik dankzij jou een heleboel inspiratie voor zelfgemaakte woonaccessoires.

Groet,
Jeanette

monique zei

Gezellig binnenkomen zo.
Mag je trots op zijn
Gr. Monique

Huis in de Provence zei

Wat gezellig binnen komen bij jou!! Prachtige kleuren en die krans is zeker gaaf!! Al weer 4 jr bloggen, wauw, gefeliciteerd!! Ik geniet iedere x van je posten!!
Lieve gr. Mirjam

Sjoukje zei

Wat een heerlijk opgeruimde hal en erg mooi gedaan de krans met de halve denneappeltjes.. Dat blijf je mooi vinden...
Alvast een fijn weekend, groetjes Sjoukje
En oh ja fan herte lokwinske mei it fjouwer jierrig bestean fan dyn blog~!

Anita zei

Oeps heb ik toch warempel deze post bijna gemist *bloos*
Wat een mooi en fris doorkijkje Renny :-)
Heel erg mooi ik kan me voorstellen dat je daar blij mee bent.
En je krans is en blijft prachtig!
Die vingers hebben wel heel erg pijn gedaan als je je dat nu nog zo goed weet te herinneren hihi
Enne we blijven gewoon bloggen ;-)
Een heel fijn weekend! Groetjezz lfs mij

Karin Joan zei

Och, Renny, je hebt echt een prachtig huis en een geweldige stijl!!!