Cupcakejes in oude bakvormpjes...


Deze c u p c a k e j e s zijn lang houdbaar en vrij simpel te maken. Dit idee kwam ik tegen bij Idemakeriet. en ik moest het ook proberen natuurlijk. Ik heb een rond stukje stof gevuld met fiberfill, rondom met de hechtsteek en dan de draad aantrekken. Zo krijg je al een mooi bolletje. (Je kunt ook een piepschuimbolletje door de helft snijden.) Die plak je met lijm vast in het bakvormpje. Over het bolletje spray je lijmspray en dan draai je met zpagettidraad rondom. Het besje haakte ik van rood slagersdraad. Leuk als decoratie op een etagère en ook geschikt als speldenkussen. 



Een tijdje geleden won ik bij Claudia de give away: ik mocht een dekbedovertrek uitkiezen bij Auping. Het werd de straight stitch, hagelwit katoensatijn met mooie sierstiksels. Ik ben er erg blij mee! Bedankt!



25 opmerkingen:

Thuis Thuis zei

Wat een super leuk idee!
En dan zo'n mooie give away .
Geniet ervan!
En die cupcakejes komen er bij mij ook op tafel!
Liefs,
Annette

crochetcookingandmore zei

Wat een leuk idee!!

Miranda zei

Wat een leuke cupcakes! Gefeliciteerd met je prachtige prijs.

Fijne dag.

José zei

Ik geloof dat ik de neiging zou hebben er zo in te bijten ;-)
Ziet er gaaf uit!!

lia zei

Zo komen die oude vormpjes weer mooi van pas.
En dat dekbed, ziet er wel heel uitnodigend uit om naar bed te gaan.

Lieve groet lia

Verie -Vestywo- zei

Wat een leuk idee! Ziet er zo schattig uit! Geniet van je dekbedovertrek. Lieve-groetjes, Verie

De Witte Lanteern zei

Wat een leuk idee! Ik krijg ook de neiging om er eens heerlijk in te bijten, want het lijkt wel slagroom!
Hihi, en ook nog heerlijk calorie-arm!!!
Lief, Peetje

What's in a day zei

Je oude vormpjes zijn om in te bijten Renny, zo leuk dit idee, ik krijg er zin in:)
Dank je wel voor het ontvolgen en volgen:) wat heb ik je aangedaan, ha, ha.

Lieve groet, Eefie

Ans van Ispelen zei

Heel erg leuk,de cupcakejes.
En inderdaad heel geschikt als speldenkussen.

Groetjes Ans

Mirjam zei

Hoi Renny,
Wat een super leuke cupcakes...
Ik had gezien dat je de give-away had gewonnen, wat geweldig.
Deze had ik ook gekozen, ik hou zo van fris wit beddengoed... Heb geen ander in huis.
Ik wens je een heel fijne avond,
Lieve groet,
Mirjam

Angeline zei

Wat een ontzettend leuk en mooi idee!

Draffin Bears zei

Hi Renny,

Your cupcakes look so yummy and good enough to eat.
Happy week
hugs
Carolyn

Gerry zei

Geweldig leuk, de cupcakes.
En wat een mooi cadeau kreeg je als Give-Away!

Lieve groet,
Gerry

Red Rose Alley zei

This pin cushion is so sweet. What a clever idea. Chocolate cupcakes and white frosting are my favorite.

~Sheri

Joke zei

Leuk idee je zou er zo een hapje van nemen.

Groetjes Joke.

little sweet things zei

Leuk gedaan, het lijkt net echt op room!
Mooie dekbedhoes heb je uitgekozen,luxe beddengoed voelt altijd alsof je in een hotel logeer.
Geniet ervan!
groetjes, Sas

Peet zei

Ze zijn echt om op te vreten!! Je moet er maar op komen. Gauw op zoek naar mijn oude vormpjes! groetjes van Peet

Sjoukje zei

He wat een leuk idee en dat kleine rode besje erop... Superleuk voor de komende maanden..
Fijne dag, groetjes Sjoukje

Blomkje en Wenje zei

Wat een schattige cupcake! Staat erg leuk in het oude bakvormpje..uit ervaring kan ik zeggen dat de Straight Stitch heerlijk slaapt...zzzzz....

Fijne dag!

Groetjes, Pietrik

idémakeriet zei

Heerlijk om naar te kijken, zo blijf je lekker slank, hihi
Ze zijn schattig geworden hoor!
Fijne avond.
Liefs gerda

Madelief zei

Wat zien ze er mooi uit Renny! Net echt!

Fijne avond,

Madelief x

Ús hûs ús thús zei

Wat een ontzettend leuk idee! En het ziet er ook nog eens smakelijk uit!
Fijne dag. Groetjes van Aleta

Krek wak wou zei

Kei leuk die cupcakes...je moet maar op het idee komen! Proficiat met je gewonnen give-away....slaap lekker!
Fijne avond!
X Nicole

Anita zei

Ze zien eruit om op te eten Renny!
Wow en wat een mooie give-away. Trusten voor straks :-)
Een heel fijn weekend! Groetjezz lfs mij

SisustEllen zei

What a lovely blogg<3 I will join you so I can find my way back:)
Hope you have time to visit my blogg some day!
Greetings and hugs from Finland♥