Uitslag give away...


Ontzettend leuk al die enthousiaste mensen op fb en op mijn blogs, die liken en delen en lieve reacties achterlaten. Daarnaast alle bestellingen op mijn
h a n d m a d e blog, echt super!
Met name de home geurzakjes en de  armbandjes, vallen erg in de smaak. Ik heb er veel plezier in en zit momenteel vol inspiratie.




Iedereen b e d a n k t !





Het was een hele puzzel, maar we hebben een w i n n a a r Alle namen kregen een nummer en veel mensen zelfs twee doordat ze de foto van de give away deelden op fb of op hun blog! Daarna heeft dochterlief er een nummer uitgepikt. 



The lucky number is 74 


Alma Abspoel 

Van harte gefeliciteerd Alma, neem je contact met me op via de mail of fb, dan stuur ik je de armband en andere verassingen zo snel mogelijk toe. 



15 opmerkingen:

alma zei

Wat ben ik toch een bofferd! Dank je wel Renny!
Lieve groet,
Alma

Gerry zei

Nou, je maakt ook heel leuke dingen!
En Alma, van Harte Gefeliciteerd!

Lieve groet,
Gerry

Atelier Valerie © zei

Alma van harte proficiat met je cadeau
en Renny jij bedankt voor je originele give-away!
Ik blijf genieten van je creaties!
Nog een fijne week, liefs Valerie ♥

Thuis bij Tjits zei

Wat heerlijk al die enthousiaste reacties, daar krijg je inderdaad energie en inspiratie van!
Alma gefeliciteerd!

lieve groet, Tjits

Home and Lifestyle zei

Voor Alma mijn hartelijke felicitaties, leuk dat jij gewonnen hebt!!

Net zo leuk dat jij er zoveel plezier aan hebt, Renny...daar word je toch helemaal blij van?

Lieve groet, Ingrid

balerinaszydełkowanie zei

Dzięki za zabawę ;))
Gratulacje i buziaki dla wygranej -balerinka

Ans van Ispelen zei

Leuk...Proficiat voor de winnaar.

Groetjes Ans

Mayflower zei

Dat enthousiasme kan ik goed begrijpen Renny, je maakt zulke leuke dingen. Wat leuk dat Alma je Give away heeft gewonnen, van harte hiermee Alma.
Fijne avond en een lieve groet, Mea

Thea zei

Gefeliciteerd Alma met dit prachtige kado en veel plezier ermee!

Groetjes Thea

Mirjam zei

Hallo Renny,
Eerst mijn felicitaties voor Alma, ze zal vast heel blij zijn met deze mooi spullen...
Ik vind dat je super leuke spullen maakt, en als je dan wat bestelt, krijg je de spullen in zulke mooi verpakkingen thuisgestuurd... Echt een cadeautje op zich...
Dus ga lekker zo door, ik geniet ervan...
Ik wens je een heerlijke nieuwe week,
Lieve groet,
Mirjam

Blomkje en Wenje zei

Gefeliciteerd Alma!

En Renny..fijne avond!

Groetjes, Pietrik

Esther zei

Leuk hoor. Je maakt van die mooie dingen... Dus de felicitaties voor de winnares!
Groetjes, Esther

Claudia zei

Daar zal Alma een mooi plaatsje voor kunnen vinden!

Ús hûs ús thús zei

Alma gefeliciteerd met deze prachtige give away!
Goed te horen dat je handmade blog zo goed in de smaak valt. Je maakt dan ook prachtige spulletjes!
Groetjes van Aleta

.♥.Gaby.♥.Homestyle.♥.. zei

Wat had je prachtig♥ pompoenen♥ gemaakt op je vorige post♥ ..;)
En wat zal Alma♥ blij♫ zijn met de gewonnen give away..;)
Fijne week Liefs♥Gaby..♥