Give away...




Het leukste van mijn hobby vind ik toch altijd iets maken voor een ander en het klaarmaken van de pakketjes, het is zo leuk! Het liefst geef ik het zo weg, als ik weet dat ik er iemand blij mee maak. Ik doe het puur voor mijn eigen plezier. 
 Vandaar weer eens een g i v e a w a y
Wat kun je winnen?  O.a. deze zelfgemaakte spulletjes zoals je op de foto ziet.

Wat moet je ervoor doen?

 Like mijn 


en/of word volger op 





Delen zou ook leuk zijn en telt als dubbele kans. Iedereen kan meedoen, wel of geen blog of facebook. Wel even een reactie achterlaten hieronder, zodat ik weet dat je meedoet. De 21e oktober maak ik een winnaar bekend.



28 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Het blijft leuk om zoiets als hobby te doen, dat heb ik ook met mijn kaarten. Ik doe deze keer niet mee met je give away (je stoffen hart hangt hier nog altijd), maar ik weet zeker dat je hier iemand anders heel blij mee gaat maken.

Lieve groet, Ingrid

Verie -Vestywo- zei

Leuk, leuk! Ik doe mee, heb geen facebook, dus promoot je blog op mijn blog! Lieve-groetjes, Verie

Ús hûs ús thús zei

Wat een ontzettend leuke give away! Ik doe hgraag mee! Je facebook pagina had ik gisteren al geliked. Maar ik ga je Handmade & Home blog ook volgen hoor!
Groetjes van Aleta

Petra zei

ooh wat leuk zeg ik heb er ook een, heb geen facebook maar wil wel een kansje wagen. En ja wat is het leuk he om iets bij elkaar te zoeken en dan straks leuk inpakken word er helemaal blij van om iets weg te geven net als jij. Gewoon mijn ding. Fijne avond, groetjes Petra.

crochetcookingandmore zei

Helemaal leuk! Doe graag mee!

Dinah zei

Leuk ik doe zeker mee. Ga je delen op mijn blog.

lieve groet,dinah

Anita r zei

Leuke give away.
Wil graag meedoen.
Ik heb geen fb maar ben wel volger geworden van Handmade@home .
Ga nu gelijk een link maken op mijn blog.

gr. Anita

Huis in de Provence zei

Wat heb je dat leuk gemaakt Renny! Ja en iets maken voor een ander is altijd leuk, dat ben ik helemaal met je eensIk doe graag mee en zet een berichtje op mijn blog.
Groetjes Mirjam

Saskia zei

Wauw, wat een mooie give away. Ben volger geworden van je blog handmade@home, heb je geliked op facebook en gedeeld, zo mooi vind ik het :).

Groetjes,

Saskia

Marjon zei

He Rennie....en natuurlijk doe ik ook graag mee...lieve groet Marjon

Maaike ♥ brocante en theetuin ♥ zei

Leuk, leuk, leuk! Ik doe graag mee!

Groeten Maaike

Mirjam zei

Hoi Renny,
Ik 'Like' je pagina, heb hem al gedeeld en ik volg je blog... Kortom, ik doe heel graag mee...
Ik wens je een heel fijne dag,
Lieve groet,
Mirjam

Claudia zei

Vind je al leuk, volg je ook al maar je mooie give-away zal ik toch echt aan me voorbij moeten laten gaan omdat ik eerder al een heerlijk geurkussentje bij je gewonnen heb. Deze hangt nog steeds op mijn memoboard!

Thea zei

Haha...is ook leuk.Ik vind dat ook veel leuker als wanneer ik zelf iets krijg!
Ik vind het ook altijd zo leuk als mensen me vertellen dat ze vaker op mijn blog kijken en er zoveel inspiratie vandaan halen!!
Volgens mij ga ik dan helemaal glimmen!!

Fijne dag, de zon schijnt hier al!!

Liefs Thea ♥

Blomkje en Wenje zei

Het ziet er allemaal weer tip top uit, Renny! Ik zal een linkje op mijn blog plaatsen.

Groetjes, Pietrik

Gerry zei

Leuk Renny!
Doe graag mee, maar heb geen face-book, maar zal je linken op mijn blog.

Lieve groet,
Gerry

Thuis bij Tjits zei

Heel leuk Renny, je maakt zoveel moois! En ik ben het helemaal met je eens, daarom vind ik het maken van mijn fotokaarten ook zo leuk!
Ik ga een linkje op mijn blog plaatsen.

lieve groet, Tjits

wilma oud zei

Wat een enorme leuke give away. Prachtig wat je allemaal maakt. Mijn complimenten hoor. Ik doe ook graag mee met je give away. Groetjes Wilma

Nelleke Hobby zei


Wat een superleuke Give Away. Ik doe graag mee.
Ik heb ook een linkje op mijn blog geplaatst voor je.
En ik zal je facebook pagina bezoeken...
Groetjes,
Nelleke
http://nellekeshobbyhoekje.blogspot.nl/

Maison de Wendy zei

Wat een super leuke actie!
Ik was al volger van je blog maar nu ook van de FB;)

Bisou, Wendy
(http://maison-de-wendy.blogspot.nl/)

Anoniem zei

Ik kijk regelmatig op je blog en geniet ervan. Ik doe graag mee.
groetjes gusta

Patricia Smit zei

Wat een prachtige give away!! Heb vorige week een boekje gekocht om zelf sieraden te maken maar dit is echt een prachtexemplaar en past goed bij de kleding die ik draag. Waag dus erg graag een kansje.
Ben volger geworden via bloglovin, heb een berichtje achter gelaten op facebook en gedeeld (joehoe, dubbele kans!!!) en zal een linkje op mijn blog plaatsen.
Groetjes, Patricia

Atelier Valerie © zei

Op mn facebook heb ik je pagina gedeeld
en op mijn blog zet ik met veel plezier
een linkje naar je prachtige give-away!
Liefs, Valerie ♥

Our photos zei

Leuke give away!
Groetjes, RW & SK

Thea zei

Had hier al vaker rondgesnuffeld, zo gezellig! Je maakt leuke dingen en je foto's zijn ook telkens weer een lust voor het oog. Ik heb me nu dan eindelijk maar aangemeld als volger, hoef ik niets meer te missen.

Groetjes Thea

Annet Huistuinentollerblog zei

JA ik doe graag mee met je mooie Give away. Ik was al volger van je hand-madeblog. Nu nog even liken én delen op fb. Groetjes, Annet

Marie-José zei

Wat een mooie beukennootjeskrans (leuk scrabblewoord) je brengt me weer op een idee. Mijn eikebladkrans is al helemaal in gedroogd en ligt nu buiten...dus tijd voor iets nieuws ;)
Mooie foto's heb je ervan gemaakt.

Lieve groet,MJ

Atelier Annabel zei

Prachtig!
Ik like en deel hem dan ook graag voor je maar niet enkel om te winnen maar ook gewoon omdat je zo veel leuke dingen maakt!

Liefs Ann