Gehaakte pompoenen....




Op dit blog vond ik een patroon voor p o m p o e n e n. Ik ging er mee aan de slag en heb er een iets kleinere versie van gemaakt. Toen kwam ik op het idee om het eens met zpagetti garen te proberen en zie hier het resultaat. 

Op Handmade @ home staan weer nieuwe spulletjes zoals deze brocante kaarsen. 
Het is fijn knutselweer, het kacheltje staat weer aan, kaarsje en lampje aan,  ach, wie doet me wat. Leuk om lieve mensen blij te maken met mijn pakketjes, dat doet me goed. 






 Mijn vader maakt mooie drieluiken met hartjes, ik mocht er ook eentje uitzoeken, staat zo mooi voor het raam.


Ps: iemand tips om die grijze waas van mijn foto's te krijgen, heb ik ergens iets verkeerd ingesteld op mijn camera, ik kan er maar niet uitkomen. 


Een f i j n weekend!




32 opmerkingen:

Corine zei

Ze zijn leuk, je pompoenen!
Ik heb ze zelf ook gehaakt, vorig jaar al, maar deze kleuren vind ik erg mooi!

Fijne dag verder,

Groet, Corine

Atelier Valerie © zei

In combinatie met de grote witte pompoen
is het grijze kleine pompoentje zo leuk!
Sfeervol gepresenteerd, fijn weekend,
liefs Valerie ♥

Verie -Vestywo- zei

Zien er heel gezellig uit! Ik heb het haak-virus ook te pakken. Snap alleen niks van geschreven beschrijvingen, ik pruts zelf wat in mekaar..hihi..Lieve-groetjes, Verie

Thuis bij Tjits zei

Heerlijk om met dit herfstweer lekker warm binnen te zitten freubelen.
En wat maak je leuke spulletjes Renny!

Fijn weekend,
lieve groet Tjits

Pauline zei

Wat mooi en sfeervol!
groetjes van de Haakheksen.

Marian zei

Die is gaaf, die grote van zpagetti, moet weer eens nodig naar de Ac..n denk ik :)
Mooi stilleven zo op het krukje...

Ans van Ispelen zei

Wat maakt je vader mooie drieluiken,zeg.
En jouw spulletjes zijn ook al zo prachtig.

Je hebt het over de grijze waas op je foto's.
Valt best mee hoor.
Je zou er kleurcorrectie op los kunnen laten,en wat meer diepte kunnen geven,door het contrast te gebruiken.
Succes.

Fijn weekend
Groetjes Ans

Franse Lelie zei

Leuk!!! Voor die grijze waas moet je even lezen bij http://flowersandhome.blogspot.nl/. Volgens mij had zij hier ook last van en geeft ze de oplossing.
Lieve groet

It's me zei

Leuk gedaan hoor ...fijn weekend....liefs Ria....x !!

Elisabeth zei

Wat een mooie sfeerfoto's laat je ons weer zien .Zo leuk die grote witte pompoen .En dat drie luikje is echt een plaatje
Fijn weekend ,lieve groet Elisabeth

De Witte Lanteern zei

Je pompoenen zijn gaaf! Leuk om ze in wit en grijs te maken, passen ze toch beter in het interieur (bij mij dan).
Knap van je vader dat hij zo'n mooie luiken kan maken!
Fijn weekend!

Carla zei

Gaaf die pompoenen!!
Die waas...vond het wel mooi juist hihi
Leuk die luikjes....ik heb er hier twee gemaakt voor Lois haar kamertje...due staan overal gezellig toch.

Fijn weekend...lieve groetjes Carla

Colin zei

Wat zijn je pompoenen leuk!

Gerry zei

Wat ben je lekker bezig, Renny!
En jij maakt teminste pompoenen die houdbaar zijn...hhmmm.
Wat een mooie sfeerhoekjes.
De luiken die je vader maakt zijn ook prachtig!
Marian van flowersandhome had er last van dat haar kleuren veranderden en op het blog lelijker waren dan haar eigen mooie echte. Ze moest een instelling veranderen.
Succes!

Lieve groet,
Gerry

Home and Lifestyle zei

Hoewel ik ze hier niet in mijn huis vind passen, vind ik de gehaakte pompoenen wel heel erg leuk. Misschien heb je de witbalans op je toestel niet goed ingesteld staan, dat is het eerste dat mij te binnen schiet.

Fijn weekend Renny! Lieve groet, Ingrid

Het witte huis met de zwarte deur zei

Heel gaaf die pompoenen, vooral de grote van zpagetti!!

Fijn weekend,
Groetjes Patries

Draffin Bears zei

Dear Renny,

I love the beautiful pumpkins you crocheted and how gorgeous the candlelight and the triptychs with hearts are.
Happy weekend
hugs
Carolyn

flowersandhome zei

Wat een leukerds, je gehaakte pompoenen!
De hartjesdrieluiken vind ik bijzonder mooi gemaakt, wat leuk dat je vader die helemaal zelf maakt.
Geen idee wat de grijze waas waar je over spreekt zou zijn. Maar ik weet intussen hoe vervelend het is als foto's die je op je blog zet er niet uitzien zoals je zou willen, ook al valt het voor je volgers misschien niet onmiddellijk op. Ik heb in elk geval weer erg genoten van je post. Hopelijk kan iemand je verder helpen. Van camera instellingen heb ik zelf weinig kaas gegeten.
Lieve groet,
Marian

little sweet things zei

Wat een leuk idee om deze pompoen ook met zpagetti garen te haken. 1 patroon en toch 2x heel anders.
Fijn weekend en groetjes, Sas

True Colours zei

Mooie poempoenen, en het luikje staat er ook leuk !

Liefs Lieke

Joke zei

Ziet er gezellig uit .
En die kleine haakwerkjes zijn zo leuk om te doen .

Groetjes Joke.

Mirjam zei

Hoi Renny,
Wat zijn die pompoentjes leuk zeg. Vooral die grote van Zpaggetti vind ik super. En je vader heeft wel heel erg leuke luikjes gemaakt. Wat heerlijk dat jij eerste keuze had...
Ik wens je een heerlijk weekend,
Lieve groet,
Mirjam

Musje zei

Gaaf je pompoenen en het luikje is zo schattig,lieve groet Musje.

What's in a day zei

Je pompoenen zien er heel mooi en sfeervol uit.
Wat heeft je vader mooie luikjes gemaakt, de creativiteit zit dus wel in de familie:)

Lieve groet,
Eefie

Pure by me zei

Oh die pompoenen,wat een schatjes..
Ik zie ook niet zo 1,2,3 die grijze waas op je foto's..
Misschien even mee naar de fotohandel ??
Groetjes Chris

Ús hûs ús thús zei

Wat ontzettend leuk die gehaakte pompoenen! Vooral die grote witte is erg mooi. Staat leuk zo op dat mooie krukje!
Groetjes van Aleta

Claudia zei

Dit ga ik ook proberen!

Krek wak wou zei

Zo jammer dat ik niet kan haken....die grote witte is super mooi, Renny!
Fijne avond!
X. Nicole

Claudia zei

Ik heb een verassing voor je op mijn blog staan!

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

Leuk leuk leuk super zijn ze geworden zeg en leuk dat je een andere blog erbij heb altijd leuk zelf gemaakte dingen ...die grijze waas ligt denk ik aan je witbalans op je camera zet hem even op standaard om te kijken of je het nog heb als je een foto maakt ... fijne week lieve groet rosita

Pure & White zei

Heel erg leuk geworden, echt knap gemaakt!!

Lieve groet!

Dineke

Sjoukje zei

Erg mooi gedaan Renny...DE kleuren vind ik leuk... Geen herfstkleuren maar alvast een een voorproefje naar de winter..Prachtige plaatjes, hoe je het hebt gedaan die grijze waas weet ik niet en al helemaal niet hoe je dat weer weg krijgt..Maar ik vind je foto's wel mooi zo..
Fijne dag, groetjes Sjoukje