Welkom herfst....









De zomer is nu echt voorbij. Je kunt het niet meer ontkennen, het wordt h e r f s t 
Niet mijn favoriete seizoen, zoals jullie wel weten, maar als ik de knop eenmaal heb omgedraaid is het goed. De bladeren zitten nog aan de boom, dus ik doe nog één nazomerse post. Zondag was het hier heerlijk in het bos en we plukten en snoepten nog wat bramen. Het was een heerlijke nazomerse wandeling. 



 Binnen genieten we nog van wat chrysantjes in een zinken pot. s' Avonds steken we de 
k a a r s  j e s weer aan, want de avonden korten alweer. 


D a g  z o m e r  w e l k o m  h e r f s t





27 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Dit weekend schijnt ook nog heel aardig te worden hè, ik reken er op dat we nog lekker buiten kunnen zitten ;-). Maar ik merk dat ik ook al een beetje om ga, ik ben net zo als jij...als het eenmaal echt zover is, dan gaat de knop om en geniet ik van al het moois dat de herfst te bieden heeft.

Lieve groet, Ingrid

P.S. Wat is je hopkrans toch mooi ;-).

lia zei

Ik vind dit juist zo'n enorm mooi jaargetijde, en geniet er dan ook volop van.
Het is natuurlijk altijd fijn als je gewoon even een deur en raam open kunt zetten.
Dus ik geniet gewoon dubbel op ;-)

Saskia zei

Het is nog heerlijk weer maar ook ik ben al weer in de weer met kaarsjes. Ook wel weer gezellig hoor. Maar ik hoop toch ook het weekend nog op een lekker zonnetje.
Groetjes Saskia

Petra zei

Mooie foto's en ja we moeten er allemaal aan geloven, het word weer kaarsjes tijd heerlijk. Pompoenen soep, appelcrumble en stampot, jippie herfst. Groetjes Petra.

flowersandhome zei

Prachtig! Ik geniet altijd weer van je mooie foto's en de mooie hoekjes die je weet te creëren.
Lieve groet,
Marian

het Moonhuis Monica zei

Ik ben juist dol op de herfst, echt genieten!! Ik val in de herhaling, want ik blijf het zeggen ;-)
Toen ik jonger was vond ik dit jaargetijde verschrikkelijk, maar ik heb ervan leren houden, heeft ook wel met ouder worden te maken denk ik, Probeer ervan te genieten, het wordt vanzelf weer voorjaar, die komt altijd weer terug!!

Liefs Monica

Ans van Ispelen zei

Je hebt weer prachtige foto's.
En ik houd van ieder jaargetijde trouwens.
De herfst vind ik prachtig,als de bomen naar rood geel en bruin verkleuren.
Mooie warme kleuren.

Groetjes Ans

Ger zei

Heel voorzichtig wennen aan de overgang van zomer naar herfst zoals jij dat doet is helemaal niet verkeerd en het zonnetje kan in het najaar ook nog lekker aanvoelen.

Met het creatief en gezellige sfeertje wat jij neerzet in je huis is het ook daar wel vol te houden wanneer het buiten nat en geur is.

Liefs,Ger

Mirjam zei

Hoi Renny,
Ja de zomer is nu echt wel voorbij, maar het schijnt de komende dagn toch ook nog heerlijk te worden. En alles begint nu te verkleuren buiten. Dan krijgt alles een mooie gouden gloed. Ik kan hier ook heel erg van genieten, maar ik heb dat zonnetje van tijd tot tijd ook hard nodig hoor. Dus niet al te veel grijze dagen, dan zit de herfst bij mij ook wel goed...
Prachtig, die bramen...
Ik wens je een heel fijne dag,
Lieve groet,
Mirjam

De Witte Lanteern zei

Vanmorgen hing hier wat mist in de tuinen, zo'n mooi beeld. Maar hopelijk zien we ook wat zon. Ach, en anders steken we inderdaad gewoon even een kaarsje aan, ook niet verkeerd! Mooie sfeerplaatjes heb je gemaakt.
Liefs, Peetje

Maison de Wendy zei

Wat een leuke plaatjes!
Ik hou wel van de herfst, hij kan zo onvoorspelbaar zijn en een verrassing zoals afgelopen weekend. Dan geniet je extra van die laatste zon.
Dus nu komend weekend nog even van die laatste zonnestralen genieten en nog vitaminen verzamelen voor die koude winter.
Bisou, Wendy
(http://maison-de-wendy.blogspot.nl/)

.♥.Gaby.♥.Homestyle.♥.. zei

Prachtige♥ foto's..;)
Nu nog even genieten♥ van het zonnetje de komende dagen♫..;)
Lieve♥ herfst groetjes en fijne dag Gaby..♥

Claudia zei

Ben geen herfstfan maar als ik jouw foto's zie dan ben ik bijna om, bijna dan hoor.

Thuis bij Tjits zei

Wat een prachtige post Renny! Ik hou van de herfst met haar warme kleuren.. de herfstgeur.. de natuur die ons zoveel schatten geeft.. maar dan wel graag met een zonnetje en daar kunnen we dit weekend hopelijk van genieten, heerlijk!

lieve groet, Tjits

Anita r zei

Mooie gezellige foto's heb je gemaakt.
Zelf hou ik van alle jaargetijden.

gr. Anita

Marian zei

Mooie foto's met die 'weckpotten' en herfst is mijn favoriete seizoen, ik krijg dan altijd het gevoel van "er hoeft niets meer" , en als het dan nog zulk mooi zacht licht is buiten, dan kan ik echt staan te genieten zo mooi het dan is buiten in de natuur, een erg speciaal sfeertje hangt er dan...

José zei

Het is nog heerlijk weer inderdaad.
En ik zou zo in die bramen willen bijten! Mooie foto's!!

Verie -Vestywo- zei

Prachtige foto`s maak je! Heerlijk hé, de herfst is in aantocht! Echt genieten en lekker binnen zitten! Geniet ervan. Lieve-groetjes, Verie

La Maison zei

Of ik er nu van houd of niet, herfst wordt het toch dus geniet ik er maar van en met jouw mooie foto's gaat dat zeker lukken.

lieve groet
Hermine

What's in a day zei

Welkom herfst, ik geniet er altijd van als de eerste tekenen er zijn, maar ik kan me voorstellen dat je ook nog geniet van het warme nazomergevoel.
Je mooie foto's zijn in ieder geval een warm welkom.

Lieve groet,
Eefie

Colin zei

Ik stel het zo lang mogelijk uit, wil tot op het laatst van de zomer genieten, maar als het dan toch zo is, dan kan ik ook wel weer van de herfst genieten ... behalve als het regent dan toch :)

Krek wak wou zei

Toch wel weer gezellig zo die herfsttijd! Vroeg donker en idd de kaarsjes weer aan...gezellig! Prachtige foto's, Renny!
x Nicole

Gerry zei

Mooie herfstfoto met de braam.
Dat is het mooie van de herfst dat je zo ontzettend kunt genieten van allerlei vruchten en kleuren.
Ik hou ervan.
En binnen weer gezellig maken!
Geniet ervan!

Lieve groet,
Gerry

Miranda zei

Met het mooie weer van de komende dagen kunnen we langzaam wennen de herfst... Sfeervolle foto's heb je gemaakt!

Lieve groet, Miranda

It's me zei

Heerlijk herfst...mooie foto's.....liefs van mij...x !

Janneke zei

Renny het wordt nog een mooi weekend en ook in de herfst is er veel te genieten als je goed om je heen kijkt. Je hebt er weer een mooie post van gemaakt met schitterende foto's.
Groetjes, Janneke

Marjon zei

Prachtige foto's vooral die met de bramen...zo mooi....het weer blijft nog lekker dus geniet nog maar even.....lieve groet Marjon