Hortensia krans...





De   h o r t e n s i a  krans hadden jullie nog van me tegoed. Hij is al mooi ingedroogd, met mooie kleurschakeringen. Het is eigenlijk een fuchsia roze kleurige hortensia, maar bij het planten jaren geleden, gooide ik er een handjevol spijkers onder. Nu worden ze prachtig blauw, door de roest. Bij een ieder wel bekend denk ik. Als ze dan indrogen, zie je de roze kleur er weer doorheen.

De letters 'home sweet home' zijn inmiddels verwijderd, want ik heb de hal nu ook geverfd. Maar eens zien of ik dezelfde tekst nog weer kan vinden. De acti*n heeft ze niet meer helaas. Nu het weer weer  verandert, is er weer tijd om binnen te freubelen. Ook wel weer gezellig, al stel ik de decoraties die bij het komende seizoen, je weet wel, horen, nog even uit. Deze  k r a n s  hoort gewoon echt bij de nazomer en die wil ik nog even vasthouden.

Bedankt voor de vele reacties op de hopkrans! Die is mooi ingedroogd en hangt inmiddels op deze plek hierboven. 

Lieve groet, 

40 opmerkingen:

Ingrid zei

Wat mooi je nieuwe krans Renny,ik hou ook van die kleuren,hij hangt daar heel mooi......liefs

Elisabeth zei

Wat een prachtige krans Renny,zo mooi die kleuren .dus het werkt toch die roestige spijkers!! Helaas zijn mijn hortensia's in gebreke gebleven dit jaar .volgend jaar beter zeg ik maar zo!
Lieve groetjes Elisabeth

Mirjam zei

Hoi Renny,
Wat is deze ook mooi zeg. De kleur is echt prachtig. Dus het werkt echt, spijkers bij de hortensia doen, voor de blauwe kleur. Ik had daar al vaak over gehoord, maar van niemand nog gehoord dat het ook lukt...
Het is echt heel erg mooi. Ben wel heel benieuwd naar hoe de muur in je hal nu geworden is.
Ik wens je een heerlijke avond,
Lieve groet,
Mirjam

It's me zei

Toch wel weer leuk de herfst sta de hele dag kalabassen hop dadeltakken en heide te verkopen...hihihi....mooi is ie hoor !!...liefs Ria..x !!

What's in a day zei

Wat is hij mooi ingedroogd Renny, prachtig die verkleuring en de tip van de spijkers gebruik ik ook:)
Heerlijk om zo al met de herfst bezig te zijn.

Fijne week nog en lieve groet,
Eefie

Petra zei

Ooh prachtig ik heb ook heel veel bloemen in de hortensia's die we hier hebben staan. Vorig jaar bijna geen bloem en nu zitten ze vol bloemen heerlijk je kan er zoveel leuke dingen mee doen. Heel mooi geworden hoor. Groetjes Petra.

Home and Lifestyle zei

Wat een mooie krans Renny, het leuke is dat je er zo lang plezier van kunt hebben. Ik ben ook benieuwd hoe de hal er nu uitziet en welke kleur je hebt toegepast.

Ik zal het seizoen ... maar niet noemen, ik zit ook nog in de nazomer fase. Toch kun je met dit weer de jeweetwel ook niet ontkennen, dus ik leef er inmiddels toch maar een beetje naar toe. Wel met kleine stapjes hoor ;-).

Fijne avond! Lieve groet, Ingrid

Marian zei

Prachtige krans, mooie zachte kleur...
je boft dat je genoeg bloemen had, want de hortensia's hier doen het dit jaar niet zo...

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een prachtige krans,ik had helaas dit jaar weinig bloemen aan de struik,vorig jaar denk ik te rigoreus geknipt,hihi.Geniet er van,lieve groetjes Miranda

Colin zei

Oh deze is ook al zo mooi. Nog even dat zomergevoel vasthouden!

Rozen van Papier zei

Dit een een mooie kleur, hij is erg mooi ingedroogd.

Groetjes Janny

Pure by me zei

Super gaaf zo die kleurschakeringen in die krans..
Groetjes Chris

Draffin Bears zei

Hi Renny,

Your hydrangea wreath is so pretty and often think they are more pretty when they are dried.

Hope you are having a lovely week
Hugs
Carolyn

Annet Huistuinentollerblog zei

Mooie kleur heeft de krans. Groetjes, Annet

Gerry zei

Wat een prachtige krans! En de kleur is zo bijzonder!
Voor mij mag de herfst helemaal komen. Ik hou ervan. Alles zit er in.
Voor de meesten klinkt het raar, maar ik kan niet zo goed tegen de zomer. Lente en herfst, dat vind ik mooi!
Maar met deze mooie krans in deze mooie kleur is het nog even nazomer.

Lieve groet,
Gerry

House of Seasons zei

Ik word altijd weer blij van dit soort kransen, ik heb er in de winkel heel wat verkocht, gemaakt door een vriendin van mij.
En regelmatig ging er eentje mee naar huis!
Ook de hopkrans is geweldig!
Liefs
Lia

balerinaszydełkowanie zei

Super kolor ;))

De Witte Lanteern zei

Hij is heel mooi. Ik had er ook jaren een hangen, maar op het laatst was het alleen nog maar gelig dor. Maar dan spreek ik over jaren. Deze is nog zo mooi van kleur, daar heb je nog wel even plezier van. Helaas zal het mij dit jaar niet lukken om zo'n krans te maken , want ook hier hebben de hortensia's het dit jaar laten afweten. Misschien volgend jaar...
Liefs, Peetje

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

super mooi gemaakt zeg... heerlijk om zulke kransen in je huis te hebben zijn altijd mooie sfeermakers ...geniet er lekker van even lekker je posten bijgelezen je kast is superrr geworden ...fijne week nog lieve groet rosita

Marjon zei

Deze krans is prachtig Renny, wat een mooie kleuren....ik heb gisteren de eerste keer een krans gemaakt van de hortensia Annabelle...niet helemaal perfect...maar voor de eerste keer....lieve groet Marjon

Ans van Ispelen zei

Heel erg mooi geworden,je hortensiakrans.
De kleur is ook zo prachtig.

Groetjes Ans

Ger zei

Prachtige krans van een bloem waar je de hele zomer plezier van gehad hebt in de tuin en nu binnen vast ook nog een hele poos.

Heb jij de bloemen op een strokrans of op ijzerdraad gebonden?
Ik wil het ook gaan proberen met de bloemen van de Endless Summer maar betwijfel of het niet te vroeg is om te knippen want dan drogen de bloemen niet mooi in voor een krans.

Lieve groet,
Ger

Mooi Homestyling zei

Mooie krans! En ik zou toch even bij de A gaan kijken want vorige week zag ik hier weer nieuwe liggen.
Lieve groet,
Karin

THE BLACK BARN zei

WAT IS DIE HORTENSIA KRANS MOOI GEWORDEN ZEG!
HANG MOOI IN JE HAL.

FIJNE DAG,

MIRANDA

Claudia zei

Net als jij ben ik gek op kransen en teksten.

Maison de Wendy zei

Wat een ontzettend mooie krans! Mag ik vragen hoe je ze gedroogd hebt? ik ben het nu al een paar keer het proberen, maar krijg ze nooit zo mooi ingedroogd.

Bisou, Wendy
(http://maison-de-wendy.blogspot.nl/)

Sabine zei

Wat een schitterende krans zeg, en voor je letters? Kijk eens op onderstaande webshop,daar kan je zelf je tekst maken.
https://www.brocanteriesophie.nl/

Liefs sabine

Janneke zei

Prachtige krans Renny. Bij mij wordt er binnenkort ook weer met hortensia's gewerkt want ik heb er heel wat in de tuin.
Verder probeer ik de zomer nog even vast te houden wat niet meer zo lukt met al die regen van de laatste dagen.
Groet, Janneke

Musje zei

Prachtige kleuren heeft je krans,echt geweldig,fijne dag,lieve groet Musje.

Mayflower zei

Wat een prachtige krans Renny en zo mooi zijn al die kleurschakeringen.
Ik wil wel even aan mijn schoondochter die hier bij de Action werkt vragen of ze die letters hier nog hebben.
Ik wens je een fijne avond.
Lieve groet, Mea

Anita r zei

Wat een mooie krans.
Prachtig die kleuren.

gr. Anita

Miranda zei

Een prachtige krans, altijd mooi om met natuurlijke materialen te werken! Je hopkrans had ik even gemist, die vind ik echt geweldig! Zelf heb ik hop in een grote fles staan, je kunt er zo mooi mee decoreren.

Fijn weekend.

flowersandhome zei

Wat een pracht van een krans is dat geworden! Zijn de bloemen echt zo mooi ingedroogd? Bij mij wil dat maar niet lukken. Laat daarom dit jaar de (dit jaar weinige) bloemen gewoon aan de planten, indrogen lukt toch niet. Geniet ik wel van jouw mooie krans.
Lieve groet Marian

Janny, Especial and More zei

Prachtige krans! Ik vind de herfstkleuren van hortensia's zo mooi.

Huis in de Provence zei

Zo'n krans blijft mooi!!
Fijne week.
Gr. Mirjam

JIMI MUNI zei

I dont even know how I ended up here, but I thought this post was good. I dont know who you are but certainly you are going to a famous blogger if you aren't already Cheers!

Cccam Server | Best Cccam Server | Cardsharing Server | Best cardsharing

anneke's creaties zei

wat een schitterende hortensiakrans
ben hier helemaal weg van
en dat die nu al zo mooi ingedroogd is
ik dacht dat je de hortensia's er nu nog niet af mocht halen
maar ik zie wel dat die bij jou prachtig mooi is
en wat een geweldig leuk blog is dit, ben gelijk volger geworden
leuk om zo van elkaar ideeën op te doen

groetjes anneke

All Seasons zei

Wat is je Hortensia krans mooi geworden. Mooi ook die kleuren. Nu mooi in laten drogen en je hebt er weer heel lang plezier van.
En rook je huis niet na Hop, toen je deze binnen hebt gehangen? Bij mij was dat vorig jaar wel. Heerlijk die geur!

Ik stuur je een warme groet,
Patricia

Oude lappen zei

Prachtig hangt hij daar boven die mooie tekst, echt geslaagd!
Liefs Liliane

Anoniem zei

Heyy thеre, You have done a great job. I'll dеfіnitelу digg it
and perѕοnаlly recommend to my friends.

I am confident theу will be benefited from this website.


Feel free to vіsit my wеbpage: website