Eethoek...



Het was een enorme klus, maar hij is geklaard! De vitrinekast is wit. Alle deurtjes, laatjes, planken en beslag moesten er af en apart geschuurd, gegrond en daarna afgelakt worden. Gelukkig zat het weer mee, zodat het allemaal buiten kon gebeuren. Wat een werk, maar wat ben je het ook weer snel vergeten, als je dan het eindresultaat ziet en je de kast weer mag inrichten. Ik ben er heel erg blij mee! Net als met de nieuwe eettafel en stoelen. Nu de muren nog eens een andere teint, maar dat schuiven we nog even voor ons uit...en ook de lampen moeten een tikkie naar rechts, maar dat komt wel. 
Eerst maar genieten van dit...












33 opmerkingen:

sandra zei

Wat zal dat een werk geweest zijn! Maar het resultaat is prachtig...heerlijk fris!
Wat je zegt: nu lekker genieten!
Groetjes Sandra

Emmy zei

MOOI geworden en het is zeker een hele klus de mijne is net zwart en binnenkant wit. Fijne avond, groet Emmy

Petra zei

Prachtig geworden en dat het veel werk is hoeft je mij niet te vertellen, want ben al 5 weken aan het schilderen wat is het een werk en vooral langs al die randjes. Maar inderdaad mooi word het wel overloop boven klaar nu met gang bezig.
Geniet van je SUPER mooie kast want het is een plaatje geworden. Fijne avond voor straks groetjes Petra.

Ús hûs ús thús zei

Wow wat is ie prachtig geworden! En wat een werk. Ik weet er alles van. Ik ben (voor klanten) op dit moment bezig met een kast van dit formaat. Pffff.
Maar jij kunt alvast genieten. Het is zo een prachtig geheel met je mooie nieuwe tafel.
Alvast fijn weekend.
Groetjes van Aleta

De Witte Lanteern zei

Hij is prachtig geworden. En dat het veel werk is, kan ik mij best indenken. Maar je hebt eer van je werk. Volgens mij kijk je nu tig keren naar je kast als je langsloopt, genieten!!
Liefs, Peetje

flowersandhome zei

O wat vind ik dit een mooie kast Renny!!! En je tafel is ook al zo mooi. Eigenlijk zijn het net zo'n meubelen waar ik naar op zoek ben om onze grenen meubels van de jaren stillekes door te vervangen maar hoe ik ook zoek, ik vind dat hier in België nergens. Voorlopig doe ik de woonkamer dus maar verder met de versleten(echt!) grenen meubelen. Ik had al gedacht ze ook te schilderen maar ze zijn gewoon zo aan vervanging toe dat het het werk niet waard is.
Ik ga nu nog even je nieuwe woonkamer bewonderen.
Lieve groet,
Marian

Ger zei

Strak,glad en wit...mooi!!

Geniet van het resultaat zou ik zeggen!!

Fijne dag en lieve groet,
Ger

Ans van Ispelen zei

Is dit eventjes mooi geworden,Renny.

Groetjes Ans

Elisabeth zei

Wat is je kast prachtig geworden Renny,echt een plaatje zo samen met je eethoek.
Lieve gr Elisabeth

Onder de knotwilg zei

Dat zal vast een werk zijn geweest, maar het resultaat mag er wel zijn!

It's me zei

Echt superrr mooi Renny !!..geniet maar lekker !!...liefs Ria...x !

Mayflower zei

Wat een prachtige servieskast Renny, wat een klus moet dit zijn geweest, maar met zo'n mooi resultaat ben je alles weer snel vergeten en kan je er nu van genieten.
Je eethoek is ook heel mooi, wat een robuuste tafel en die stoelen zitten volgens mij heel erg lekker.
Geniet ervan.
Lieve groet, Mea

Musje zei

Oh prachtig Renny,wat zul je trots zijn,ziet er mooi uit bij je,fijne avond,lieve groet Musje.

Verie -Vestywo- zei

Ontzettend mooi! Wat komt je servies ook mooi tot haar recht! Geniet ervan. Lieve-groetjes, Verie

Thuis bij Tjits zei

Oh Renny wat ontzettend mooi!! Je hebt zeker eer van je werk, prachtig.
Lekker van genieten!!

lieve groet, Tjits

Jet en Zus zei

Gaaf!!!!

Groetjes Anita

Jet en Zus zei

Gaaf!!!

ilona zei

Wat een klus, maar wat is het mooi geworden. Echt prachtig, zo lekker licht. En met die mooie eettafel en stoelen, echt een plaatje. Heerlijk van genieten! Groetjes, Ilona.

Blomkje en Wenje zei

Prachtig, Renny! Het is echt een beauty geworden, jullie hebben wel ere van jullie werk! Wat een mooie, sfeervolle eethoek ook!

Fijn weekend

Groetjes, Pietrik

Annet Huistuinentollerblog zei

De kast is prachtig geworden. Het klussen waard. En van het één komt dan weer het ander, zo herkenbaar. We blijven bezig :-) In je kast zie ik een bloemetjesservies dat precies lijkt op het Czechoslovakia servies dat ik heb.
Groetjes, Annet

balerinaszydełkowanie zei

SUPER ;)))))
Pozdrawiam balerinka

Marian zei

Prachtig gedaan...de moeite meer dan waard geweest, dat is zeker...

Huize Kip Kakel zei

*WOW*
goed bezig!!
Je kast is prachtig geworden, wij hebben ook al onze meubels wit geverfd..en het resultaat is zo gaaf..ik vond de 6 eetkamerstoelen het ergste om te doen, al die spijltjes..pff
Maar nu kun je heerlijk genieten en de rest komt ook wel goed :)
Lieve groet,
Hannie ♥

Angeline zei

Wat een werk!Ik ken het,maar vervolgens is het wel ook dubbel genieten van een 'nieuwe kast'!!!

Dinah zei

Mooi hoor!! ziet er erg goed uit zo..

monique zei

goed gelukt hoor!
je lampen vind ik ook mooi
groetjes monique

Home and Lifestyle zei

Wat een mooie hoek in de kamer is dit geworden, Renny! Dat de kast een immense klus was geloof ik graag, met al die laatjes en deuren! Maar het resultaat mag er, ook in combinatie met de mooie eethoek, zeker zijn!

Fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

Jeanette zei

Dat is heel mooi geworden!! Eerst maar weer genieten.

Groet,
Jeanette

Claudia zei

Je hebt echt eer van je werk!

Marjon zei

Wat een supermooie kast geworden...werkelijk prachtig....lieve groet Marjon

Mirjam zei

Hoi Renny,
En wat is-ie mooi geworden. Ik weet heel goed wat een enorme klus het is om zo'n grote kast wit te maken. Onze kast is van ongeveer hetzelfde formaat, maar deze moest eerst nog eens helemaal kaal gemaakt worden, want er zat zwarte pianolak op. Maar alle moeite is het zeker waard, want zie nou eens wat een prachtig exemplaar je nu in je kamer hebt staan. Geweldig. Je eethoek vind ik er heel mooi bij staan. Wat heerlijk licht is het nu...
Ik wens jullie een heerlijk weekend,
Lieve groet,
Mirjam

Miranda zei

Wat ziet dit er allemaal prachtig uit! Kan mij voorstellen dat het een hele klus is geweest, maar nu kun je er met een voldaan gevoel van genieten. De inhoud van de kast is trouwens ook de moeite waard ;)

Fijn weekend. Lieve groet, Miranda

Hellen zei

Wat ontzettend mooi en sfeervol!