Seringen pracht...



De seringenstruik staat in bloei en dat ruik je zodra je de tuin in loopt. Ik heb de vaasjes weer gevuld, om binnen te genieten van deze prachtige bloem. Dat geeft weer inspiratie voor een nieuw blogberichtje...

Genieten jullie mee...










Doorkijkje in de tuin..




De volgende keer laat ik jullie meegenieten van de Wisteria die na 6 jaar eindelijk zijn eerste bloemen vertoont. Het is alleen nog even geduld oefenen, want de kou zorgt ervoor dat de knoppen nog even dicht blijven en maar langzaam groeien. Maar na al die jaren kan ik dát ook nog wel opbrengen.

Hier nog een oudere seringenpost, mocht je er nog geen genoeg van krijgen!

28 opmerkingen:

Nelleke Hobby zei

Mooi he, alleen je kan er maar even van genieten. Daarom maar niet in onze tuin gezet is n.l. een postzegel!!!
Leuk zo in combinatie met je kanten mandje.
Groetjes,
Nelleke
http://nellekeshobbyhoekje.blogspot.nl/

Musje zei

Schitterend,hele mooie foto`s,ik wil ook graag een sering in de tuin,ik heb er nu 1 in mijn boeketje zitten en het ruikt echt heerlijk,fijne dag,lieve groet Musje.

Gerry zei

Prachtig Renny!
Ik vind seringen zo mooi.
Ik heb jarenlang een boompje in een pot op mijn balkon gehad. Vorig jaar bloeide ze nog uitbundig en direct na de bloei ging ze in een keer dood. Ze bleek nog nauwelijks wortels te hebben. Uitgeput na zoveel jaren, maar ik mis haar wel.
Geniet ervan, ik heb ook genoten!

Lieve groet,
Gerry

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

prachtigggg is maar goed dat ik zo boom niet heb hahaha had geen bloem meer aangezeten ..prachtige sfeerfoto's ...vast een fijn weekend lieve groet roos xxx

Pure by me zei

Snif snif ik ruik ze haast...wat mooi..
Mooi op de foto gezet ook..
Lieve groetjes Chris

It's me zei

Zag het al op fb vanmorgen...zo mooi !!!...liefs Ria...xxx..

Dinah zei

Gelukkig kan ik even meegenieten van jou sering, die van mij is al uigebloeit. Het gaat zo snel voorbij...

Lieve groet,dinah

Verie -Vestywo- zei

Echt heel mooi, zo zacht roze en lieve kleine bloementjes! Geniet ervan, lieve-groetjes, Verie

All Seasons zei

En de seringen ruiken zó heerlijk. Ik heb ze hier in de keuken staan op de vensterbank. Echt genieten, keer op keer..

Geniet van de dag
Lieve groet,
Patricia

Home and Lifestyle zei

De sering is een prachtige bloem, ik herinner het ook nog goed van vroeger, toen mijn ouders ook een seringenboom in de tuin hadden staan.

Lieve groet, Ingrid

Mirjam zei

Hoi Renny,
Wat een prachtige Seringenpost. Die kleur roze vind ik echt heel erg mooi, soort van poeder pastel...
Ik heb toevallig gisteren ook een Wisteria in de tuin gezet. Op de plek waar de Clematis stond, die helemaal stukgevroren was... Maar ik hoop dat ik geen 6 jaar hoef te wachten op de eerste bloemen...
Ik wens je een heel fijne avond,
Lieve groet,
Mirjam

Ans van Ispelen zei

Je hebt er prachtige foto's van gemaakt,Renny.
En ja door de kou,blijft alles wat achter.

Groetjes Ans

De Witte Lanteern zei

Prachtige sering! Dit is wel een soort die ik nog niet ken, met bloempjes op lange steeltjes. Ziet er sierlijk uit.
En bij mij is ook nog geen bloem van de blauwe regen te bekennen. Ik hoop dat het door de kou komt en dat we gewoon nog wat geduld moeten hebben...
Alvast een fijn weekend!
Liefs, Peetje

Annet Huistuinentollerblog zei

Ze ruiken zo heerlijk. Mooie kleur. Wij hebben een witte in onze tuin. Sinds een jaar heeft de boom weer wat meer ruimte, dus kans op meer bloemen. Het voordeel van wat kouder weer is wel dat de tuin langer mooi blijft. Dit heet positief denken :-)

Mayflower zei

Ohhh....wat prachtig die Seringen Renny.
Ik had precies zo'n Sering in de tuin staan, totdat de vorst er vorig jaar een einde aan maakte.
Prachtig foto's heb je ervan gemaakt.
Fijne avond en een lieve groet, Mea

Angeline zei

PRACHTIGE foto's!Love it!ook de seringen...ik heb donkerpaarse in mijn voortuin....misschien ook eens wat plukken en met mijn camera spelen!?;-)

What's in a day zei

De sering doet me denken aan de boom die bij mijn oma in de tuin stond, de mooie bloemen en de geur, die vergeet je nooit meer.
Prachtige foto's.

Lieve groet,
Eefie

Franse Lelie zei

Wat een mooie doorkijkje en wat zal het lekker ruiken bij je! Lieve groet

Ús hûs ús thús zei

Prachtige foto's! En wat een mooie kleur heeft deze sering. Ik ben nu al benieuwd naar de Wisteria post. Die van ons staat nu een aantal jaren maar heeft ook nog nooit gebloeid. Ik zal nog wel een jaartje moeten wachten!
Fijne avond.
Groetjes van Aleta

Pierelantijntjes zei

Wat een prachtige foto's Renny. Jammer dat je via de computer geen geuren kunt overbrengen;-)
alvast een fijn weekend,
liefs Ester

Esther zei

Wat zijn het mooie bloemen, mooie kleur ook. Ben erg benieuwd naar je wisteria. Die van ons weigert na 7 jaar nog steeds. We hebben 2 jaar geleden 3 bloemen gehad. Gelukkig is de bladertooi ook mooi.
Groetjes, Esther

Magia da Inês zei

¸.•°❤❤⊱彡

Passei para uma visita.
Seu blog é lindo, harmônico e agradável.

Bom fim de semana!
彡❤❤ Beijinhos do Brasil

Marjon zei

Wat een prachtige foto's Renny...zo leuk dat vaasje op het kanten kleedje....en ook mijn Wisteria begint langzaam groter te worden en hier en daar komen de knopjes uit...maar het is echt te koud...ze willen zon.....ik heb een witte kleur...ben benieuwd of ze ook lekker ruiken....fijn weekend en lieve groet Marjon

♥Xanne & Vinny zei

Hartstikke mooi die roze bloem ook het kanten mandje is lief.

groetjes sanne

♥Xanne & Vinny zei

Hartstikke mooi die roze bloem ook het kanten mandje is lief.

groetjes sanne

Madelief zei

Wat staan je seringen er prachtig bij Renny. Zowel in huis als de tuin. Ik heb de struik, inmiddels drie jaar geleden, iets te rigoreus gesnoeid zodat we nu maar twee bloemen hebben. Hopelijk volgend jaar weer iets meer!

Fijn weekend!

Madelief x

Huis in de Provence zei

Ze zijn prachtig...bloei van de seringen hebben we hier al gehad...heerlijk zo op een vaasje.
Lieve gr. Mirjam

Loraine Living zei

Ik kom even op visite ;) wat een mooie kleur , hier zijn of eigenlijk waren ze wit. Met regen gaat deze pracht zo snel voorbij... Renny het is genieten van de mooie foto's !
Lieve groet Diana