Paasdecoratie...











 In de paastak zitten bolglaasjes waarin ik kunstroosjes en gipskruid heb gedaan. Normaal ben ik meer van de echte bloemen, maar zo voor het raam is dat natuurlijk niet handig. Nu kan ik er lekker lang van genieten en ik vind het er nog best echt uitzien. Een paar kleine eitjes mochten er ook bij in, maar subtiel. 










Op een oud bord ligt een struisvogelei in het nest. Een mooie kanten strik maakt het af. Dit is mijn paasdecoratie en inspiratie voor dit jaar. 














38 opmerkingen:

Petra Beckers zei

Wat heb je de zon lekker gevangen in deze foto! Je paastak is heel mooi geworden, heel apart zo, met die kleine glaasjes.
Liefs, Peetje

Arja van Garderen zei

Geweldig! Mooie foto's ook!
Lieve groet, Arja

Hann¥ zei

Wauw wat mooi je paasdecoratie en wat steekt het mooi af bij die blauwe lucht die we veeel vaker willen zien met een aangenaam temperatuurtje ;-)
Fijne dag!

Lieve groet,
Hanny

flowersandhome zei

Mooie paasdecoratie! En wat vind ik de zon die zo heerlijk bij je binnen schijnt ook fantastisch.... Hier sneeuwt het voor de derde dag op rij.... Waar blijft die lente nu toch?
Lieve groet,
Marian

Home and Lifestyle zei

Wat staat dit vrolijk voor het raam Renny! Ik ben nog helemaal niet zo met Pasen bezig, maar over enkele weken is het al zo ver! En wat scheen de zon lekker toen je de foto's aan het maken was!

Een fijne avond! Lieve groet, Ingrid

Wit en Wit zei

Wat en leuke creatie is het geworden. Je hebt me op een idee gebracht, ik
heb ook nog zo'n kan.......

Doei Doei Greet.

Franse Lelie zei

Ziet er prachtig uit, beetje nep is soms wel handig:) Lieve groet

Lilablu at home / Tina zei

Hallo Rennie,
Dat ziet er allemaal wel erg gezellig uit!! En bij jou zo te zien gelukkig geen sneeuw! Liefs, Tina

cindy 'wonenmeteenhart" zei

HEERLIJK DAT PASEN IN HUIS HALEN!!

ZIET DR SUPER UIT!!

LEUK IDEE MET DIE GLAASJES!!

HIER WORDT HET OOK STEEDS MEER PASEN

GEZELLIG!!

Eefies day zei

Wat is je tak mooi Renny, de kunstroosjes zijn mooi, ik zie het verschil niet..
Mooi en subtiel...en Pasen is natuurlijk meer dan eieren.


Lieve groetjes,
Eefie

.♥.Gaby.♥.Homestyle.♥.. zei

Wow ik zag vanmorgen ook zo'n mooie♥ blauwe lucht♥ maar er ligt hier nog veel sneeuw..;))
Prachtig♥ sfeertje voor je raam..;)
Fijne♥ dag Liefs♥ Gaby..♥

Ús hûs ús thús zei

Wat een prachtige heldere foto's! Mooi hoor. Je hebt er een ontzettend leuke paasdecoratie van gemaakt. Erg leuk met die "hang" vaasjes. En het ei in de juslepel maakt het plaatje compleet.
Fijne avond.
Groetjes van Aleta

Elisabeth zei

Wat een mooie decoratie's heb je gemaakt .Zelf doe ik niets met Pasen omdat ik er niets mee heb .Maar het is heel leuk om even bij jullie te kijken.
Lieve gr Elisabeth

Ans van Ispelen zei

In een woord :
Prachtig.

Groetjes Ans

theeleuten zei

Mooie paassfeer heb je, die bolglaasjes zijn LEUK!!

Groetjes Evelien

Mayflower zei

Wat een mooie Paasdecoraties Renny.
Leuk die kleine bolglaasjes aan de Paastak.
Lieve groet, Mea

Oude lappen zei

Zo mooi!!!!Eenvoudig ....
liefs Liliane

Landelijk at Home zei

Wat leuk zeg! Ik denk dat ik ook eens wat paasdecoratie in huis ga halen. ;)

groetjes Wilianne

Linda zei

Wat een prachtige foto's, mijn complimenten!
Lieve groet, Linda

Huis in de Provence zei

Leuk gedaan en ook prachtige foto's heb je ervan gemaakt!!
Lieve gr. Mirjam

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

prachtige en sfeervol die paasdecoraties ja het schiet al op 2 weken voor dat je het weet zitten we weer in de tuin met een wijntje hahahah geniet ervan een fijne week nog lieve groet rosita

Knus en Kneuterig zei

Echt super mooie foto's en een geweldige paastak!

Groetjes Monique

Marjon zei

ik heb op facebook al jouw prachtige creatie bewonderd maar hier zie ik het beter en nog meer prachtige foto's...het is echt super mooi geworden en ook ik ben niet van de nepbloemen alleen zo heel af en toe mag het wel eens....het ei met de takken vind ik ook prachtig....lieve groet Marjon

brigitte zei

Heel erg mooi.
Klein maar zo mooi.
Ik heb ook niet zo veel.
Een klein beetje is al genoeg.
Pracht foto´s.
Groetjes Brigitte

It's me zei

Helemaal leuk Renny......liefs van mij....xxx...

Thuis bij Tjits zei

erg leuk gedaan Renny en de eerste foto met de blauwe lucht vind ik er eentje om bij weg te dromen!

lieve groet van Tjits

Draffin Bears zei

Hi Renny,

You have shown some beautiful photos, love the egg and nest.
Hope you are enjoying the week

hugs
Carolyn

Petra zei

Dat ziet er leuk uit, en dat grote ei op en krans errruuuggg leuk mooi gedaan hoor. Geniet van je dag, groetjes Petra.

Bonjade zei

Zei ik het net ook op een ander blog.....maar ik wist het.....
De lente hangt letterlijk in de lucht....!!!!
Laat maar komen LENTE!!!!
Yess!!!!

Fijne dag

Liefs

Rozen van Papier zei

Wat een mooie paasdecoraties heb je gemaakt!

Groetjes Janny

Things and Thoughts zei

Just wonderful and so inspiring !

Joke zei

Wat een prachtige foto`s.

Groetjes Joke.

Old Red Barn zei

Ziet er hééél gezellig uit met die paasversiering! Sinds vandaag heb ik een link party waar je je blogposts over zelfgemaakte woondecoratie in een landelijke woonstijl kan delen. Ik nodig je van harte uit om deel te nemen!

Goedele

Miranda zei

Dat ziet er sfeervol uit en wat een mooie zonnestralen heb je gevangen!

Fijne dag. Lieve groet, Miranda

justwendy zei

Zo mooi zo lief, en prachtige foto's.

fijne week liefs wendy

Passione Helena zei

Wat ontzettend mooi Renny! Ik heb zelf weinig tot niets aan paasdecoratie ...maar ik vind het wel heel erg leuk om zo op deze manier te zien. Het heeft je ook hele mooie sfeerfoto's opgebracht...de gevulde glasbollen is een heel erg leuk idee. Het zal een heel mooi effect geven voor het raam. En al helemaal als de zon zo mooi schijnt!

Fijne dag!

Lieve groetjes, Helena

Antonella zei

Ik ben net op jou blog terecht gekomen.... fantastisch...
Ik ga je meteen volgen...
Liefs en tot gauw...
Antonella

placebo-controlled zei

Great Blog !!

Pelvic Pain