Fleur in huis...




Wat fleur in huis is momenteel helemaal welkom! 
Ik had alweer witte bloemen in mijn handen, maar manlief vond dat er wat fleur in huis moest komen. De witte druifjes gingen zeker mee,  maar er moest dus wat kleur bij. Ik kon gelukkig voorkomen dat er bontgekleurde azalea's en andere bloeiende planten mee naar huis gingen, door met een alternatief te komen en deze kleine primulaatjes uit te kiezen. Kleur genoeg dacht ik zo, lief en klein. Ik heb ze ingewikkeld in papier uit een oud frans boek en in theekopjes gestopt. Wat eitjes in het dienblad voor de paas touch en zo is manlief ook weer tevreden met wat kleur in huis. Ze ruiken nog lekker ook.







30 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Al ben ik meer fan van je witte druifjes, toch staat wat extra kleur in huis wel lekker fris. Ben wel blij dat je je hebt bemoeid met de plantkeuze hihi.

Ik wens je nog een fijne zondag, Renny! Lieve groet, Ingrid

Musje zei

Wat een prachtige sfeerfoto`s,juist fijn nu wat kleur in huis,fijne week,lieve groet Musje.

Ús hûs ús thús zei

Wat staat het toch gezellig op je tafel! Leuk zo met dat papier in de theekopjes. Ik ben ook meestal van het wit, en toch als ik eens een kleurtje kies, word ik daar ook wel weer blij van.
Ps als je een tafel wilt laten maken, dan weet ik dus wel een adresje. Niet duur! En hij kan maken wat je wilt! En in de buurt, hij zit nl. in Gorredijk.
Fijne zondag.
Groetjes van Aleta

Eefies day zei

Ik begrijp je man hoor:) we hebben dier ook verschil van voorkeuren in kleur..wit is geen kleur:)
Maar ik vind je kopjes zo mooi gevuld..het brengt idd de juiste kleur die we nodig hebben.

Lieve groet,
Eefie

Petra Beckers zei

Leuk zo, met die kranten eromheen. Leuk idee! Tja, en soms moeten die mannen nog meegroeien met onze ideeën over kleur enzo....komt wel goed ;D
Geniet van je zondag!
Liefs, Peetje.

Ans van Ispelen zei

Mooi hoor.
Ik houd wel van wat kleur in huis trouwens.
Het fleurt de boel lekker op.

Groetjes Ans

jacqueline zei

Gezellig en dat beetje kleur is ook wel weer leuk! Ik vind dat papier erom heen ook een leuk idee!Geniet er maar lekker van, buiten is het nog niets! Groeten,Jacqueline

House of Seasons zei

Ha Renny,
ik zie je wel regelmatig op FB, maar nu toch ook weer eens even bij zitten lezen op je blog!
Ik heb idd ook veel zin in kleur, zou het soms met het weer te maken hebben :) ????????
Leuk idee met de franse literatuur er om heen!
Liefs
Lia

Petra zei

Eerrruuugg leuk ik vind dat z'n leuk soort van de primula's. En jij geef er natuurlijk weer een gezellige sfeer aan door ze in frans papier te rollen, en in kopjes te zetten. Geniet van je kleur, en een mooie nieuwe week.
Groetjes Petra.

Krek wak wou zei

Ik hou wel van fleur en kleur! Kei leuk met de Franse bladzijden!
X Nicole

It's me zei

Wat een leukkies !!...fijne week liefs Ria...xxx..

Marieke zei

Het ziet er heel gezellig en sfeervol uit.
Je paastak is ook schitterend.
Heel leuk idee!
Fijne week.
groetjes marieke

bolletjelucky.blogspot.com zei

Ik had een paar van je posts gemist Renny dus ik had nu lekker wat te genieten,het ziet er allemaal prachtig uit en ik ben "jaloers"op je rozenkopjes,gezellig allemaal hoor!lieve groetjes Miranda

Madelief zei

Mooi al die voorjaarsbollen! Het vrolijkt het huis een beetje op. Met dit grijze weer kun je niet genoeg 'vrolijk' hebben :-)

Fijne week!

Madelief x

lia zei

Zo zitten we samen te genieten van onze roze bloemetjes..
Leuk hoor.

Fijne avond.
Lia

Gerreke zei

Moooiiii die witte druifjes. Leuk zo'n foto waarin je een klein beetje bij ze naar binnen kan kijken terwijl het witte druifje nog niet helemaal open is!

Liefs,
Gerreke

carla van dijk zei

Zo in die kopjes staat het toch wel heel gezellig hoor!!!
Ik kies ook snel voor wit of bleek roze.
Verleden week narcissen mee genomen,ze roken vies, en de kleur vond ik ook niet alles, ze stonden nog een volle week ook ;-)) zal je altijd zien haha

Liefs Carla

www.tbezigebijtje.blogspot.com zei

Wat vrolijk! Heel erg mooi zo, de lente in huis!

Groetjes en een fijne week!

Miriam
't Bezige Bijtje

Ger zei

Fleurig en kleurig....met de ''Franse slag'';-),maar toch ook weer met veel aandacht voor sfeer in huis!!!

Fijne (blog)week!!

Groeten van Ger.

Draffin Bears zei

Hi Renny,

How beautiful to have some Spring flowers about and loved seeing your gorgeous photos.

Happy new week
hugs
Carolyn

Huize Kip Kakel zei

Mooi je subtiele kleurtje..ik vind ze altijd een beetje moeilijk te houden in huis..hopelijk heb jij meer succes :)
Goede week toegewenst!
Ik las dat jij ook de echte waarde van het Paasfeest kent..gelukkig!
Liefs,
Hannie♥

Verie -Vestywo- zei

Wat gezellig gedaan. Bloemetjes in kopjes en een lief papiertje erbij. Heel erg leuk. Geniet ervan. Lieve-groetjes, Verie

Mirjam zei

Hoi Renny,
Ja, af en toe hebben we gewoon wat kleur nodig, zeker nu we het buiten nog niet tegenkomen hè? Mooie bloemetjes die Primula's en de witte druifjes zijn ook super. Leuk dat paashaasje dat daar zo om het hoekje gluurt..
Ik wens je een heel fijne nieuwe week,
Lieve groet,
Mirjam

Janneke zei

Heb even genoten van je paasdecoraties en je verscheurde franse boek, haha. Alles wit is best mooi hoor, maar je man heeft gelijk, een beetje kleur is welkom, dit roze er bij is heel subtiel.
Groetjes, Janneke

Anita r zei

Gezellig een kleurtje in huis.
Maar die mannen hebben soms een heel ander idee ;-).

gr. Anita

Nelleke Hobby zei

Leuk gedaan zo.
Vooral met het oude boekpapier.
De witte druifjes zijn ook erg mooi.
Gelukkig heeft iedereen zoveel voorjaarbloemen en laat ze zien zodat ik er toch van kan genieten.
Kom er achter dat ik zelfs van geurloze tulpen en ranonkels ga niezen...
Ik zou het erg leuk vinden als je ook een kijkje op mijn blog wil nemen en me wil volgen.
Groetjes,
Nelleke
http://nellekeshobbyhoekje.blogspot.nl/

Miranda zei

Ziet er gezellig uit zo in de kopjes en met het krantenpapier! Toch moet ik eerlijk toegeven dat mijn voorkeur uit gaat naar de prachtige schaal met witte druifjes ;)

Lieve groet, Miranda

Lilablu at home / Tina zei

Wat een leuk idee om de primulaatjes in een bladzijde van een boek te wikkelen en daarna in een kopje te zetten! Heel inspirerend!! Dank je wel! Liefs, Tina

Atelier Valerie © zei

Wat een zalige sfeer en prachtig!
Nog fijne paasdagen
liefs Valerie ♥

Jessie zei

Wat een sfeervolle blog, hier steek je heel wat ideetjes op, dank je wel. Ik ga je volgen!