Wandrekje in voorjaarssferen...







Het regaal wat ik vorige week bij 'de Gatsjepanne' kocht, heeft een nieuw likje verf en een plekje  gekregen. Het leukste is dan natuurlijk het stylen. Het voorjaar sluipt hier langzaam in huis en de echt winterse spulletjes gaan weer richting zolder. Heerlijk om zo even bezig te zijn. Oude weckpotten zijn gauw gevuld met eitjes, veertjes en kanten lintjes. Een oud theekopje is perfect voor een vogelnestje. Een oud zakdoekje wat ik al eens van mijn moeder kreeg, hangt er mooi te wezen en het gehaakte mandje past er mooi bij. De schaapjes maken het geheel tot een echt voorjaarssfeertje. Wat hebben we toch een leuke hobby hé, dames! 








29 opmerkingen:

Atelier Valerie © zei

Echt prachtig in beeld gebracht!
Het begint toch bij velen te kriebelen het voorjaar.
Nog een gezellige avond,
liefs Valerie ♥

Lilablu at home / Tina zei

Heerlijk hé om even zo lekker bezig te zijn. En dan intens genieten van het resultaat........laat het voorjaar maar komen....de eerste zonnstralen zojuist hier in het oosten (eindelijk) gespot...heerlijk!!
liefs,
Tina

Jacomijn zei

Mooi!!!
Ziet er heel gezellig en sfeervol uit!
Prachtige details!
Groetjess Jacomijn

Mirjam zei

Hallo Renny,
Wat een mooi regaal is het toch. En je hebt het verrukkelijk ingericht. Ja, ik moet echt heel snel mijn eitjes en schaapjes op gaan zoeken hoor... Zo heerlijk voorjaar, en daar zitten we nu toch echt om verlegen hè? Ik ga zo snel mogelijk ook aan de slag...
Ik wens je een heerlijke avond,
Lieve groet,
Mirjam

ria zei

Ja he!!Dit is echt genieten!!
T ziet er leuk uit!!
Groetjes Ria

Home and Lifestyle zei

Voorjaar en stylen lijkt mij een ideale combinatie, Renny. Het kopje is ook super, zo gevuld met een nestje met veertjes en eitjes. Volgende week schijnen de temperaturen (even wat) omhoog te gaan :-)!

Lieve groet, Ingrid

Twidde Brocante zei

Het is echt een mooi geheel geworden zo. Het regaal met de spullen erop. Ik vind het kopje ook echt een schatje.

groetjes Natasja

Ans van Ispelen zei

Een heel mooi voorjaarshoekje zo,Renny.

Groetjes Ans

Petra Beckers zei

Heerlijk toch, zo lekker aanrommelen. Zeker als het resultaat zo leuk wordt! Dat kopje met dat nestje erin: super idee! En ja hoor, wij hebben een hele leuke hobby, gezellig toch?!
Volgende week krijgen we temperaturen in de dubbele cijfers, dus het gaat de goede kant op...
Liefs, Peetje

Mayflower zei

Wat een mooi regaal Renny en wat heb je er mooie spullen op en aan hangen.
Mooi de weckpotten met de kantjes en eitjes, we gaan zo zoetjes aan richting de Paas.
Fijne avond en een lieve groet, Mea

Eefies day zei

Een mooi regaal wat nu al lente uitstraalt...winterspullen weg hoor..en heerlijk genieten van die kleine sfeermakers...heel mooi.

Lieve groetjes,
Eefie

Het witte huis met de zwarte deur zei

Hoi Renny, via een reactie van jou bij Mea van Mayflower kom ik jou blog terecht. Vind hem erg mooi, ga je graag volgen! Leuk dat gehaakte mandje aan het regaal!

Fijne avond,
Groetjes Patries

Ús hûs ús thús zei

Wat heb je er een leuk hoekje van gemaakt. Heerlijk dat frisse wit. Laat de lente maar komen!
Fijne avond.
Groetjes van Aleta

Ger zei

Jij weet het voorjaarssfeertje wel op te roepen...
ik vind het oude zakdoekje zo fijntjes en mooi,dat zijn nou net van die mooie spulletjes die je niet elke dag tegen komt.

Alvast fijn weekeind en lieve groet!!
Ger

Esther zei

Oh, wat ziet dat er leuk uit. Dat is wel een aanwinst zo. En mooi gestyled.
Groetjes,
Esther

www.tbezigebijtje.blogspot.com zei

Wat vrolijk zo, het rek al in lentesfeer! Staat mooi zo!!

Groetjes,

Miriam
't Bezige Bijtje

Maaike ♥ brocante en theetuin ♥ zei

Mooi voorjaarshoekje! Leuk ook zo in het eitje!

Groeten Maaike

Maaike ♥ brocante en theetuin ♥ zei

eitje = kopje ;)

Marian zei

Prachtig...en leuk dat kopje zo met het nestje er in...
Wat zijn jullie allemaal al lekker met Pasen bezig

Jeanette zei

Leuk, dat geeft mij ook weer inspiratie.

Groet,
Jeanette

Anita r zei

Ja we hebben zeker een leuke hobby.
En het is echt voorjaar bij jou geworden.
Gezellig weer.

gr. Anita

Kom Achterom zei

ooh heerlijk he voorjaar en jou regaal is echt super mooi geworden!
Wat schattig dat nestje in het kopje!
fijn weekend
Yolanda

Huis in de Provence zei

Leuk gedaan zo....en ja heerlijk om alles in huis weer te veranderen naar het voorjaar!!
Fijn weekend... de lente komt eraan. geniet.
Lieve gr. Mirjam

Janneke zei

Het schiet nog niet erg op met het voorjaar maar jij bent al lekker binnen bezig. Ik vind dat kopje aan de regaal schattig met dat nestje. Wat een idee!
Gr., Janneke

Wit en Wit zei

Als beginnende blogger, kijk ik mijn ogen uit, je brengt me op allemaal ideetjes.
Dank je, ga ik je maar volgen voor nog meer ideeën.

Doei Doei Greet.

Miranda zei

Wat ziet dit er sfeervol uit! Een prachtig regaal, gevuld met allerlei mooie spulletjes.

Fijn weekend. Lieve groet, Miranda

tanja zei

Wat leuk dingen heb je weer gescoord je heb me gelijk idee gegeven paar weken terug ook kiviets eitjes gevonden in de kast plastic wel en ga daar eens lekker mee aan de gang zet dit zeker op me blog/ facebook pagina fijne weekend tanja uit zeeland

Draffin Bears zei

Hi Renny,

I love the sweet quails eggs in the nest, really lovely.
Hope you are having a wonderful weekend
hugs
Carolyn

Anita zei

Lentekolder ;-)
Dat ziet er weer spik en span uit lieve Renny
enne prachtig gestyled.
Gezellig zo met die eitjes. Ik zal ze deze week ook eens tevoorschijn toveren!
Groetjezz lfs mij