Seasons...








Op de Facebookpagina van Seasons kon je meedoen aan een fotowedstrijd over jou wandelervaring. Ik zond een foto in van het poëzie bos waar wij regelmatig wandelen, samen met een schrijven erover. Een paar weken later bleek dat ik één van de gelukkige winnaars was. Ik kreeg dit prachtige kookboek cadeau. Op zich ben ik niet zo'n kookster, maar als ik deze plaatjes en recepten zie, krijg ik toch echt zin om hier mee aan de slag. Hier ga ik zeker lekkere dingen mee op tafel zetten. 





32 opmerkingen:

All Seasons zei

Wat leuk dat jij deze prijs hebt gewonnen. Tja je weet ik ken het gevoel, bij mij dus vorige week bij JDL En het boek heb ik nog lange niet uit..
Geniet van de mooie prijs en..veel kookplezier, dat gaat vast wel goed komen met jou

Lieve groet,
Patricia

House of Seasons zei

Maar genieten van de mooie foto's is ook leuk! Ik herken het, ik ben ook meer van puur, vers en gezond :) en vooral makkelijk maar ik laat me wel inspireren door dit soort boeken!
Geniet ervan.
liefs
Lia

La Maison zei

O wat leuk, gefeliciteerd hoor, het lijkt me een prachtig boek.

Lieve groet
Hermine

Ger zei

Kijk aan....waar een gewonnen boek al niet goed voor is,kook inspiratie krijg jij erdoor.

Gefeliciteerd met deze leuke prijs!!
En of het een leuk boek is.....daar twijfel ik niet aan,lees al vele jaren met veel plezier de recepten in Seasons en het bleef niet enkel bij lezen...


Fijne dag en lieve groeten.
Ger

Home and Lifestyle zei

Super leuk dat jij gewonnen hebt Renny en dan ook nog eens dit mooie boek! Ik val ook niet onder de categorie keukenprinses, maar dit nodigt inderdaad wel uit! Gefeliciteerd!

Lieve groet, Ingrid

Hannekie(Sisterly) zei

wat leuk zeg..gefeliciteerd
kook ze!!!
liefs hannie

Petra zei

Wat gaaf zeg dat je gewonnen heb, en wat goed dat je wist dat deze wedstrijd er was. En je kookboek SUPER ik ben gek op koken en kookboeken het is bijna verslavend die boeken dan. Het ziet er prachtig uit je boek, en het gaat jou lukken je gezin te verassen met wat lekkers op tafel.
Mooie foto's groetjes Petra.

Annet Huistuinentollerblog zei

Heerlijk zo'n mooi boek doorbladeren is ook genieten. Leuk dat je met je foto een prijs gewonnen hebt. Gefeliciteerd.
Groetjes, Annet

Elisabeth zei

Gefeliciteerd met je mooie prijs.Het is alleen al en plaatje om naar te kijken!!
Lieve groetjes Elisabeth

Mayflower zei

Wat leuk dat je in de prijzen gevallen bent Renny en wat een mooi kado.
Geniet hiervan.
Lieve groet, Mea

Anita zei

Kijk en als je geen keukenprinses bent, dan word je er misschien nu wel een hihi Plaatjes kijken is ook leuk ;-) Komt vast goed!
Een prachtig boek vol inspiratie. Gefeliciteerd en veel plezier én inspiratie.
Happy Valentine! Groetjezz lfs mij

Tanja (Homemade) zei

Gefeliciteerd Renny, alleen de foto's vind ik al schitterend om naar te kijken, wel een hele leuke uitdaging om nu te gaan koken.

Veel plezier
Liefs
Tanja

Miranda zei

Gefeliciteerd met het winnen van deze mooie prijs en bij het zien van de prachtige foto's komt er vast veel kook-inspiratie ;)

Fijne dag. Lieve groet, Miranda

Joke zei

Wat leuk dat je een prijs heb gewonnen en nog een leuk boek ook.
Veel plezier met het lezen.

Groetjes Joke.

Mirjam zei

Hoi Renny,
Gefeliciteerd met het winnen van dit prachtige boek. Ik ben ook geen kok hoor, maar uit de nummers van de seasons, gedurende de tijd dat ik een abonnement had, heb ik wel heel wat heerlijke recepten gehaald... En dit ziet er echt veelbelovend uit..
Ik wens je een heel fijne avond,
Lieve groet,
Mirjam

Ans van Ispelen zei

Proficiat met deze prijs.
Leuk hoor.

Groetjes Ans

It's me zei

Wat leuk !! gefeliciteerd ...liefs van mij...xxx...

Esther zei

Wat leuk. Gefeliciteerd. Da's een mooi cadeau. Seasons heeft altijd mooie en lekkere recepten.
Groetjes,
Esther

Gerry zei

Wat leuk om zo'n boek te winnen! Zelf ben ik geen kok, maar ik hoop dat je er lekkere recepten uithaalt.

Lieve groet,
Gerry

Eefies day zei

Een heerlijk boek dus...letterlijk en figuurlijk...wie weet kook je binnenkort de lekkerste gerechten, het ziet er goed uit.

Lieve groet,
Eefie

Het stokpaardje zei

Wat leuk dat je in de prijzen bent gevallen. Heerlijke plaatjes heeft dit kookboek. Veel plezier ermee.
Groetjes Iris

Ingrid zei

wat mooi Renny,geniet ervan hoor....groetjes

Huis in de Provence zei

Wat een leuke prijs!! Alleen al voor de mooie platen is zo'n boek geweldig!! Geniet ervan.

Gr. Mirjam

Madelief zei

Hoi Renny,

Gefeliciteerd met het winnen van de wedstrijd! Wat een prachtig kookboek heb je gekregen!

Fijne Valentijnsavond!

Madelief x

Bonjade zei

Gefeliciteerd....heb ook wel zin om zo'n mooi boek te kopen.
Laat je binnenkort wat heerlijke gerechten zien...?

Fijne avond

Liefs

www.tbezigebijtje.blogspot.com zei

Wat een prachtig boek heb je gewonnen! Kun je heerlijk in bladeren en wellicht eens iets uit proberen? Wat een mazzel!
Lieve groet,
Miriam

ps.
Hoe maak je die 'naamstempel' steeds onder je blogberichten?

Corry zei

Wat leuk, dat je deze boek hebt gewonnen, Gefeliciteerd
Dat wordt vast smullen
Ik geniet weer van de mooie foto's
Groetjes Corry

Krek wak wou zei

Proficiat met je prijs! Een prachtig kookboek zeg! Laat je weten of je er iets uit gemaakt hebt!
x Nicole

José zei

Hey wat gaaf! Gefeliciteerd!!
Hoop dat je wat leuke recepten met ons wil delen;-)

Groetjes José

Draffin Bears zei

Hi Renny,

The book 'Seasons' looks beautiful and loved seeing all the gorgeous photos.
Have a happy weekend
hugs
Carolyn

Pauline Kick - beeldend kunstenaar zei

He, gefeliciteerd gelukkige winnaar, wat zul je een plezier van het kookboek hebben. Eet smakelijk en je hebt het gewoon verdient,

Pauline

Fête des Gamins zei

Wat leuk, seg!!! Mooie plaatjes, da's al genieten op zich ;-)