Mandje haken...




Bij Mea zag ik mooie mandjes van zpagetti garen en ik kon het niet laten en moest dat ook proberen. Ik ben maar gewoon begonnen zonder patroon en dit is het eindresultaat. Een mandje om mee te decoreren, of  praktisch bolletjes wol in te stoppen. Voor om een bloempot of wat de kinderen helemaal leuk vinden, gewoon op je hoofd haha. Toen ik net foto's had gemaakt en het mandje weer op zijn plek stond, zette mijn zoon het mandje met eitjes en al op zijn hoofd :( 
Maar goed dat ze leeg waren...

Neem echt even een kijkje bij Mea, want ze geeft zo'n mooi mandje weg!

Bedankt voor de lieve reacties iedere keer en welkom nieuwe volgers! 

Lieve groet, 

29 opmerkingen:

Pauline Kick - beeldend kunstenaar zei

Wat jouw ogen zien, maak je ook nog, helemaal geweldig en goed gelukt.

groetjes Pauline

ps. als de eitjes nog vol waren geweest dan had je zoon voorlopig geen gel hoeven te gebruiken.

Home and Lifestyle zei

Zo uit de losse pols is dit mandje anders wel enorm goed gelukt hoor! Je schijnt er zere handen van te krijgen en aangezien ik die sowieso al heb, begin ik er maar niet aan. Ik heb dus ook een gokje gewaagd bij Mea...wie weet ;-)!

Lieve groet, Ingrid

Anita zei

Crea-bea en dat zo uit je hoofd!
Wat leuk als eiermandje aan je regaal
maarre je kids hebben gelijk als alpinopet doet ie het ook goed hihi ;-)
Groetjezz lfs mij

All Seasons zei

en dat maakt jij dan gewoon even.. Het is je nog eens goed gelukt ook.
Ook leuk om straks je wasknijpers in te doen. Of nog beter, gewoon nog een maken. Volgen mij is dit wel heel erg leuk om te doen.. (hoor ik mezelf roepen...hihi)

Lieve groet,
Patricia


Mayflower zei

Wat is je mandje mooi gelukt Renny en wat knap dat je dit zonder patroon heb gemaakt.
Ik moest wel lachen om de op je hoofd optie hihi, is hier dus ook gebeurt.
Wat lief dat je mijn weggever hier noemt, eigenlijk gaat alle eer naar Saskia van Little sweet things, zij had er zo'n mooie post over en deelde het patroon.

Lieve groet, Mea

Verie -Vestywo- zei

Leuke post en zo gezellig! Je mandje is mooi gelukt, ennuh..mijn manlief zou zo iets ook doen, lekker zot! Hihi..fijne avond en lieve-groetjes, Verie

Eefies day zei

Hij is bij jou ook al zo leuk geworden..ha, ha..we zijn allemaal aan de haak, ik heb er zaterdag één aan dochterlief gegeven voor op haar kamers...je haakt hem zo en het is zo leuk om te doen...
Goed geslaagd, enne zonder eieren hoor.

Lieve groetjes,
Eefie

Ger zei

Bij jou ook al van die handige handen die haken wat ze zien,leuk mandje dit keer voor meerdere doeleinden geschikt zelf om schik mee te hebben op 'n kinderhoofd☺

En dat het handige en decoratieve mandjes zijn weet ik al jaren,kocht een set van 4 stuks in verschillende maten bij IKEA 2 ervan staan op het marmeren placet van de jaren 30 wastafel met wat toiletartikelen voor dagelijks gebruik,middelmaatje liggen opgerolde badhandoeken,badpuffs en washandje in een kleur in,en de grootste maat nam ik mee naar zoonlief en vriendin toen ik hielp om hun studio in te richten en het doet dienst voor thee en handdoeken in rolletjes voor dagelijks gebruik in hun keukentje binnen handbereik.

In de tijd dat ik weer eens een lange reactie zit te tikken;-) heb jij vast alweer 'n mandje gehaakt,want met zpagetti lint gaat dat vast heel snel.

Fijne dag verder en lieve groeten!!
Ger

Elisabeth zei

Ik had het al gezin bij Mea Bij jou nu ook al zo'n leuk mandje,heerlijk om zo creatief te zijn .Moet wel lachen om je zoon ,gelukkig waren de eitjes leeg
Lieve groetjes Elisabeth

Nancy B. zei

Erg leuk, lijkt me zo mooi om zoiets te kunnen maken. Helaas ben ik hierin niet creatief. Ik ga ff langs Me! Ik zag al dat ze de smaak aardig te pakken heeft.
Groetjes, Nancy

Ans van Ispelen zei

Wat goed gelukt zeg,je mandje.
Ik vind de kleur trouwens ook mooi.

Groetjes Ans

theeleuten zei

Ook aangestoken..leuk hoor!!
Knap zo uit je hoofd te maken!!

Groetjes Evelien

Ús hûs ús thús zei

Hoi Renny. Ik kom via via op je blog terecht. Je hebt me meteen al ingepakt met je header. Prachtig hoor. Ben meteen even rond gaan kijken. Je maakt supermooie, sfeervolle foto's.
Ik zie dat je, net als mij, ook uit Friesland komt. Ben benieuwd uit welke hoek. Ik woon in de Zuidoost hoek. Vlakbij Heerenveen.
Ik ga je graag volgen.
Groetjes van Aleta

Gerry zei

Oh, ik vind ze zo leuk deze mandjes! En je kunt ze voor zoveel doeleinden gebruiken.
Mooi gemaakt, Renny!

Lieve groet,
Gerry

It's me zei

Jij ook al !!...o ze zijn zo leuk !!!...liefs Ria...xxx..

Woon Droom zei

Je mandje is supermooi! knap gedaan van je , ben er jaloers op :)
nog een heel fijne avond! Leen

BizzyChrissy zei

Prachtig wat ziet dat er gezellig uit! en ja je kan het overal voor gebruiken natuurlijk maar zo vindt ik het toch wel erg mooi beetje voorjaar.

Lieve groet Christien

Mirjam zei

Hoi Renny,
Jij ook al... Wat mooi! Zo leuk met die eitjes erin...
Ik zag het net al bij Mea, dat lederen bandje eraan is zo'n leuk idee...
Ik wil het ook gaan maken, ben nu op zoek naar het zpagetti garen. De haaknaald heb ik al, pfft wat een dikke...
Ik wens je een heel fijne avond,
Lieve groet,
Mirjam

Nelleke Hobby zei

Heerlijk he dat haken.
Alleen een groot project heb ik nog nooit gedaan.
Ziet er wel super leuk uit.
Ik zou het leuk vinden als je een kijkje op mijn blog wil nemen en me wil volgen.
Groetjes,
Nelleke
http://nellekeshobbyhoekje.blogspot.nl

Grietje zei

Wat is je mandje mooi geworden Renny....en dat zonder patroon.
Ik zie het al voor me ...het mandje als hoofddeksel...haha.

Groetjes Grietje

Musje zei

Dat heb je prachtig gemaakt,echt heel mooi zoals het nu hangt,fijne avond,lieve groet Musje.

Maison Louise, Paintings by Louise, zei

Vorige week stond ik met zo'n bol garen in mijn hand en dacht: wat moet ik hier nu mee.
Mea heeft van die leuke manden gemaakt en nu zie ik bij jou ook zo'n pronkstukje hangen.

Staat super aan het rek.

Fijne avond en lieve groet,

Loes

Franse Lelie zei

Ik denk dat ik in mn vakantie ook eens aan de slag ga, maar voor de zekerheid heb ik me ook maar bij Mea aangemeld...lieve groet

Sezoentje-Sonja zei

Dit vind ik zo mooi, de combinatie van dat prachtige stoere mandje met die eitjes erin....genieten :)
Liefs,Sonja

Janny zei

Leuk mandje, vooral met de eitjes erin!

Groetjes Janny

brigitte zei

Erg leuke mandjes.
Ik heb 2 bollen gekocht en ga er van het weekend eens lekker voor zitten.
Ik maak er kussens van.
Jou mandjes zijn alvast heel goed gelukt.
Groetjes Brigitte

kienkele zei

Ziet er mooi uit Renny! Knap hoor, dat je dat zo even zonder patroon hebt gedaan. Ik sta al op het lijstje van Mea, maar ben van plan om binnenkort zelf ook aan de slag te gaan!
FIjne avond, groet, Tineke

Gerreke zei

Hè dat is grappig, mijn schoonmoeder is ook met zoiets bezig liet ze me vandaag zien! Ik vind het echt mooi!

Miranda zei

De mandjes zijn inderdaad erg leuk en gelukkig was ik nog net op tijd om me aan te melden bij Mea voor zo'n prachtig mandje...

Fijn weekend. Lieve groet, Miranda