Knipoog naar het voorjaar...






De krans moest weer een beetje veranderd worden. Er hingen winterse taferelen in en ondanks dat we dat buiten ook nog steeds zien, was ik er wel een beetje zat van.  Buiten prima, maar binnen halen we het voorjaar vast naar binnen. Dus kwamen de bolglaasjes weer eens tevoorschijn en maakte ik zelf windlichtjes. In de bolglaasjes zitten witte tulpen met een toefje gipskruid. Deze tulpen vind ik toch wel heel mooi met het kartelrandje.  De glaasjes beplakte ik met kant en met ijzerdraad heb je snel een leuk hangend windlichtje. Ik ben weer tevreden over de krans, een knipoog naar het voorjaar



Verder vulde ik twee windlichten met de overgebleven tulpen, deze staan mooi op de kast.




Een heel fijn weekend


34 opmerkingen:

ria zei

Ziet er super uit!!!En als ik hier naar buiten kijk....blauwe lucht en zon!!!Dus laat idd maar komen dat voorjaar!!
Lieve groet Ria

Marjon zei

Super leuk gemaakt en dit is echt Lente....wat een prachtige tulpen en wat zijn je foto's mooi....
Ik heb me ook aangemeld op FB...wist je dat ik het was???...lieve groet Marjon

Musje zei

Dat ziet er vrolijk en lief uit,echt voorjaar,blij dat we die kant opgaan,brr ben de kou alweer zat,fijn weekend,lieve groetjes Musje.

Home and Lifestyle zei

Dit zijn inderdaad hele mooie tulpen! Je hebt helemaal gelijk om het voorjaar in huis te halen, ik kijk er ook erg naar uit. Net stond ik achter het glas van het zonnetje te genieten en die warmte voelt zó aangenaam!

Fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

Mirjam zei

Hallo Renny,
Wat een heerlijk voorjaarstafereeltje zo.. Prachtig wit met wit te combineren. Jij hebt zo echt het voorjaar lekker binnengehaald.
Ik wens je een heel fijn weekend,
Lieve groet,
Mirjam

Ger zei

Het gaat er bij jou al lekker voorjaarsachtig aan toe met je gefranjerde tulpen die hangen te schommelen aan de krans.

Wanneer ik in april door de bollen velden en pluktuinen loop in Julianadorp en omgeving zie ik elk jaar meer variaties in tulpen,de ene nog mooier dan de andere,jammer eigenlijk dat ik ze in al die soorten niet bij de bloemisten tegen kom hier in het Brabantse.

Fijn weekeind en lieve groeten!!
Ger

Thuis bij Tjits zei

prachtige tulpen!! en wat een heerlijk voorjaarssfeertje bij jou in huis, ja het voorjaar hangt zeker in de lucht in ieder geval binnen hihi..
wij hebben vandaag afwisselend sneeuw en zon.. maar ik verlang zo ontzettend naar het voorjaar!!

fijn weekend Renny!
lieve groet, Tjits

Hieperdepiep...een feestje! zei

Deze tulpen lijken zelf wel van kant, wat mooi!

Petra zei

Mooi Renny, ik ga straks ook ff tulpen halen gezellig voor het weekend. Heel sfeervol hoor in die kleine bol vaasjes, en je windlicht leuk idee hoor. Heel fijn weekend groetjes Petra.

Wanda zei

In 1 woord: Prachtig!!!
Geniet er van!
Groetjes en een fijn weekend

Lilablu at home / Tina zei

Bij Lente denkt iedereen altijd gelijk aan kleurtjes (blauwe druifjes, roze hyacinten enz.) maar jij laat zien, hoe prachtig lente in het wit is!!
Groet,
Tina

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

ziet er super uit en ooohh wat een prachtige tulp heerlijk zo het voorjaar in het huis te halen ...het zonnetje schijnt nu afwisselt met een sneeuwbui ...fijn weekend bedankt voor je mooie plaatjes ..lieve groet rosita

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

ziet er super uit en ooohh wat een prachtige tulp heerlijk zo het voorjaar in het huis te halen ...het zonnetje schijnt nu afwisselt met een sneeuwbui ...fijn weekend bedankt voor je mooie plaatjes ..lieve groet rosita

Emmy zei

prachtige tulp, staat weer lekker fris in huis, laat het voorjaar maar komen ben het ook een beetje zat dit weer. Fijn weekend, groet Emmy

It's me zei

Mooi mooi !!...prachtig he die tulpen met dat kartel randje....liefs van mij...xxx....

Verie -Vestywo- zei

Ontzettend mooi hoor. Leuk zo krans, wil ik ook graag nog eens hebben! Fijne dag nog en lieve-groetjes, Verie

Ans van Ispelen zei

Heel erg mooi,Renny.
Je hebt de lente duidelijk in huis gehaald.

Fijn weekend
Groetjes Ans

Rozen van papier zei

Wat mooi is dat geworden. Ik vind je "sneeuw" witte tulpen prachtig,

groetjes Janny

All Seasons zei

Wat heb je dit leuk gedaan, Renny. Het fleurt alles zo op, een beetje met je gevoel naar het voorjaar. Dat is waar we op dit moment echt behoefde aan hebben..

Ik wens je een heel fijn weekend
Lieve groet,
Patricia

mems zei

Dat ziet er prachtig uit! Echt een voorjaarssfeertje. Hier in het noorden sneeuwt het weer. Ik vindt winter niet erg maar dan moet het vriezen en overdag een blauwe lucht.
Hihi we weten wel hoe we het willen hebben. Volg je blog al een tijdje en het ziet er altijd leuk uit.

Prettig weekend.

Groetjes, Doety

Esther zei

Die tulpen zijn inderdaad erg mooi, met dat subtiele kartelrandje en die paar druppeltjes water... Mooie krans zo. Lekker licht sfeertje.
Fijn weekend,
Esther

Eefies day zei

Wat een mooie witte tulpen heb je en alle accenten in wit zijn heel mooi bij elkaar.
Leuk om kleine vaasjes op te hangen, geeft een lekker voorjaarsgevoel.

Lieve groet,
Eefie

Gerry zei

Wat ziet dat er mooi uit.
Ja, we hebben echt zin in de lente.
Ik vind de tulp zo mooi met het gekartelde randje.
Mooi weekend!

Lieve groet,
Gerry

Loraine Living zei

Genieten wat een sfeer foto's, ik kan ook niet wachten op het echte voorjaar. Mooi hoor ;)
Fijn weekend, lieve groet Diana

Blomkje en Wenje zei

Mooi Renny! Ik heb precies zo'n krans en heb er ook regelmatig bolglaasjes aan hangen...leuk! Ik vind deze tulpen ook prachtig!

Fijn weekend!

Groetjes, Pietrik

Pierelantijntjes zei

prachtig gedaan Renny! Ja, ook buiten merk je dat het voorjaar in aantocht is ondanks de vorst.
fijn weekend, liefs Ester

Miranda zei

Mooie combinatie! Geniet van de voorjaarssfeer in je huis.

Fijn weekend. Lieve groet, Miranda

theeleuten zei

Wat leuk gedaan...het zijn zeker mooie tulpen!!
Heerlijk voorjaar in huis, fijn weekend, liefs Evelien

Marian zei

Prachtig...en wat een mooie tulpen met dat randje..

Jeanette zei

Je hebt me op een idee gebracht, ik vind je windlichtjes beplakt met kant heel erg leuk. Heb zelf nog reageerbuisjes, deze kan ik ook nog vullen met witte tulpen en decoreren met kant. Dank voor je leuke idee.


groet,
Jeanette

Draffin Bears zei

Hi Renny,

I am loving all your pretty white photos today especially the gorgeous tulip.
Happy weekend
hugs
Carolyn

Krek wak wou zei

Wat gezellig al die tulpen! Kei leuk die krans, Renny!
Fijne zondag!
X Nicole

Gerreke zei

Wat een mooie tulp! Wat heb je die dan ook weer prachtig op de foto gezet zeg. Het past nu fantastisch bij de sneeuw die er bij ons ligt!!

Nelleke Hobby zei

Erg mooi gedaan.
Heerlijk ik ben gek op witte bloemen.
Nu maar hopen dat ze lang meegaan.
Ik zou het erg leuk vinden als je volger word van mijn weblog.
Groetjes,
Nelleke
http://nellekeshobbyhoekje.blogspot.nl/