Gehaakte poef...







Een tijdje geleden liet ik jullie het begin van mijn haakwerkje, nou ja, werk zien. Het ging lekker snel maar toen bleek hij toch wat te ruim, dus weer uitgehaald. Nou ja, en dan blijft zoiets weer liggen, je kent het wel. Nu toch maar even doorgezet en nu zit hij als gegoten! Ik ben er wel tevreden over. Nu kunnen de voetjes weer omhoog. Eigenlijk moet ik zeggen de voeten van manlief, want mijn plekje is in de hoek van de hoekbank, dus. 


De trosnarcisjes bloeien volop, zo mooi en wat ruiken ze lekker!




29 opmerkingen:

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

super leukkk ik doe je het niet na hoor mij teveel werk heb ik echt geen geduld voor niets voetjes erop zo staat het leuk met een dienblad erop hahahaha heerlijk al die voorjaarsbloemen al is er al weer winter opkomst maar ja we nemen het maar zoals het is ...fijne week lieve groet rosita

Elisabeth zei

Wat is je poef leuk Renny.Ik heb net als Rosita helaas echt geen geduld dus ben een beetje jaloers hoor !! Mooie geniet foto's weer bij je
Lieve gr Elisabeth

Home and Lifestyle zei

Wat mooi Renny, ik vind de poef bijzonder geslaagd! Je man zal er ook wel blij mee zijn :)!

Lieve groet, Ingrid

Peet zei

Leuk geworden! Prachtige foto's weer, genieten....
Lieve groetjes, Peet.

Ans van Ispelen zei

Dat is mooi geworden.
Ziet er erg gezellig uit zo.
Je hebt dus eer van je werk,Renny.

Groetjes Ans

Mirjam zei

Hallo Renny,
Wat heerlijk, zo'n gehaakte poef. Zal best nog een hele klus geweest zijn maar het resultaat is fantastisch. En de kleur is ook helemaal super...
Je narcisjes zijn top, wat ruikt dat lekker hè? Heerlijk sfeertje bij je...
Ik wens je een heel fijne avond,
Lieve groet,
Mirjam

Frollies en Frummels zei

Wow! Dat is mooi geworden! Heb je met wol gehaakt of met jerseygaren?

Krek wak wou zei

Kei leuk, Renny! Je man is zeker blij met het voetenbankje!
Relax ze!
x Nicole

Oude lappen zei

Geweldige poef!!!!
Liliane

Eefies day zei

Wat kun je toch leuke dingen haken en wat een plezier zul je hebben van deze mooie poef..je man boft maar met jou:)

Lieve groetjes,
Eefie

Anita r zei

Heel mooi geworden.
Was er ook meebezig maar heb het opgegeven.
was ook te groot.

gr. Anita

Esther zei

Ben erg onder de indruk. Knap gedaan. Ik krijg ook steeds meer zin in het voorjaar, zeker als ik al die bloemetjes zie. Wat een mooi vaasje trouwens. Helaas, vandaag hadden we al weer (natte) sneeuw.
Groetjes,
Esther

Carla zei

Da's idd geen werkje...maar wel gaaf geworden hoor!!!

Lieve groetjes Carla

Hieperdepiep...een feestje! zei

Oef, wat een prachtpoef!!

Thuis bij Tjits zei

wat is je poef leuk geworden Renny, lekker stoer en warm! Manlief geniet vast en zijn voeten blijven lekker warm:)

lieve groet, Tjits

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat ziet dat er gezellig uit zeg,leuke poef en ook leuk zo als "sfeertafeltje".Woog de lap op het laatst niet zwaar?lieve groetjes Miranda

Pauline Kick - beeldend kunstenaar zei

Wat een idee Renny, het is gelijk een poef die helemaal up to date is. Manlief zit er weer warmpjes bij,

groetjes Pauline

Ger zei

Maak het je gemakkelijk,beentjes omhoog,leuke aanwinst in de kamer.

Fijne avond,Renny!!
Liefs,Ger

flowersandhome zei

Echt mooi! Je poef met zelfgehaakte hoes ziet er zo gezellig warm en winters uit, echt uitnodigend om met de voeten op de warme poef te gaan relaxen.
Ooooooo wat ben ik jaloers op je mooie narcissen. Vorig jaar had ik er hier ook binnen, dit jaar nog geen gezien, komt hopelijk nog, geen betere manier om de lente in huis te halen. Een gezellig warme poef én al de lente in huis, wat is het bij jou heerlijk thuiskomen.
Groetjes,
Marian

It's me zei

Zag hem al vanmiddag op fb...hij is stoer!!!...liefs Ria...xxx...

Het stokpaardje zei

Wat een stoere poef is het geworden. Heel leuk.
Groetjes Iris

brigitte zei

Mooi hoor.
Knap gedaan.
Groetjes Brigitte

Ingrid zei

wat creatief Renny en zeker mooi.....liefs

Mayflower zei

Jij bent ook al zo heerlijk aan het haken geweest Renny en wat is je poef mooi geworden. Mooie kleur ook en die narcissen vind ik ook prachtig, wat een mooie soort.
Fijne dag en een lieve groet, Mea

Saskia zei

Wat mooi geworden de Poef.Ik heb dat zelf ook en dan na een poosje denk ik toch zonde dus afmaken maar.
En meestal komt het dan wel af.
Maar hij ziet er gaaf uit.
Groetjes Saskia

theeleuten zei

Wat leuk geworden zeg!!

Je man zou er blij mee zijn, staat leuk met het dienblad!!

Goed gedaan, groetjes Evelien

Miriam zei

Wat een werk, maar wat is het mooi geworden! Lekker voor de voetjes ;).
En met het dienblad is het ook leuk!

Groetjes,
Miriam

't Bezige Bijtje

Miranda zei

Mooi geworden! Zelf heb ik sinds kort het haken ontdekt... erg verslavend ;) Wat een prachtig vaasje.

Fijn weekend. Lieve groet, Miranda

bleudelavandou zei

Heel leuke poef, past perfect bij de rest van je meubels.

Liefs
Marieke