Sneeuw en ijspret...




Wat genieten we van de winter deze weken. Vooral op het ijs zijn wij helemaal in onze nopjes. Gelukkig kunnen we ondanks de sneeuwval fijn onze rondjes schaatsen op de ijsbaan in Beetsterzwaag. Deze ligt in het bos op een idyllisch plekje, heel knus. Als je er in het donker naartoe loopt, branden er overal lampjes op de weg door het bos er naartoe. 
De sneeuw levert weer een aantal mooie plaatjes op in de tuin. 

Als jullie me dus missen, ik geniet van deze winterse dagen! 

28 opmerkingen:

Sientje zei

Ik kan niet schaatsen maar als ik die beelden zie, dan moet dat heerlijk zijn om zo over dat ijs te glijden. geniet er nog maar lekker van.

Gerreke zei

Hé wat een heerlijke sneeuwplaatjes. Wat staat dat toch sfeervol. Je hebt het er ook mooi op gekregen!

Huis in de Provence zei

oh wat heerlijk, het was net of ik mee schaatste tijdens het filmpje....je hoor de schaatsen op het ijs, geweldig!!
Ik heb genoten, dank je wel (hier wel koud, maar helaas geen sneeuw/ijspret) Vooral lekker blijven genieten, voordat je het weet is het weer voorbij!!
Lieve gr. Mirjam

Home and Lifestyle zei

Wat lekker dat je nog kunt schaatsen, daar waag ik mij met mijn lijfje niet meer aan ;)! Geniet er de komende dagen ook nog maar goed van, want vanaf zondag zet de dooi flink in.

Lieve groet, Ingrid

Petra zei

Hallo Renny wat heerlijk dat jullie zo genieten, hier ook schaatsliefhebbers zelf schaats ik niet meer, 2 x knieschijf uit de kom niet met schaatsen hoor maar toch ik ben heel voorzichtig, ook met het lopen in de sneeuw. Maar ik geniet met volle teugen hoor ga kijken op de ijsbaan en ga heerlijk wandelen in de sneeuw maar gewoon goed oppassen. Veel ijspret nog en geniet er van. Lieve groetjes Petra.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat heb je goed de sfeer van buiten vast weten te leggen,ziet er echt mooi en winters uit,lieve groetjes Miranda

Atelier Valerie © zei

Fijn dat jullie nog kunnen hebben genieten van de sneeuw en ijspret!
Je dochtertje kan heel goed overweg met schaatsen!! Jammer genoeg stijgen de temperaturen terug naar het positieve.
Liefs, Valerie ♥

Ger zei

Hoi Renny,

Oer Hollandse winterplaatjes,leuk!!!
Je had vast moeite om dochterlief bij te houden op de schaats;-)
ze is in elk geval lekker ingepakt met leuke Noorse sjaal en muts.
Jullie kunnen nog paar dagen genieten op het ijs en dan komt de kentering in het weer.

Lieve groeten,
Ger

Elisabeth zei

Wat heerlijk om te kunnen schaatsen .Ik durf niet meer helaas.En enig het filmpje van je dochter ,die dame heeft flink de vaart erin.Ik geniet wel van het mooie winter weer,zo mag het van mij nog wel even blijven
Lieve groetjes Elisabeth

Loraine Living zei

Mooi om te zien! Je moet er zeker van genieten !!
Nog veel ijspret;)
Lieve groet Diana

Passione Helena zei

Wat een geweldig filmpje van je dochter Renny! Heerlijk om met het gezin op de ijsbaan te staan..Gelijk heb je, lekker van genieten zolang het kan.

Ik heb genoten van de mooie wintertaferelen die je hier laat zien.

Veel plezier nog!!

Liefs Helena

Fia zei

Geweldig de winterse plaatjes maar.....je dappere dochter ik heb er zo van genoten wat kan zij schaatsen zeg....dat gaat nog wat worden zeg...leuk gefilmd!!!

hart,gr Fia

Christien Potjewijd zei

wat heerlijk om zo te kunnen genieten.
Fijne week nog
groetjes Christien

It's me zei

Wat een heerlijk filmpje Renny....liefs van mij...xxx....

Mirjam zei

Dit is genieten! Echte ijspret!
Ik wens je een heel fijne dag,
Lieve groet,
Mirjam

THE BLACK BARN zei

WAT EEN SCHAATS PRET BIJ JULLIE.
BIJ ONS KUNNEN ZE SINDS GISTEREN PAS OP HET IJS!
HET IS NU PAS DIK GENOEG!

FIJNE DAG,

MIRANDA

Krek wak wou zei

Heerlijke winterse plaatjes, Renny! Heel veel schaatsplezier gewenst!
x Nicole

Anita r zei

Wat mooi daar.
En je dochter kan er wat van.
Geweldig als ik die kinderen zie schaatsen.

gr. Anita

Annet Huistuinentollerblog zei

Nog even kunnen we genieten van de sneeuw en het ijs. Jouw post is ook genieten.
Fijn weekend. Groetjes, Annet

Miranda zei

Een winterse post vol gezelligheid!

Fijne avond. Lieve groet, Miranda

S@H zei

Mooie sneeuwbeelden en ijspret EN zon hebben jullie gehad! Fijn dat de ijsbaan 's avonds mooi verlicht is.
Geniet er maar van, volgende week is het weer voorbij!
Groetjes, Sandra.

Miriam zei

Groot gelijk, lekker van genieten! Over een paar dagen gaat het alweer dooien. Je maakt er mooie en sfeervolle foto's! Ik ga je volgen. Je bent ook welkom op mijn blog. Alvast een fijn weekend!
Groetjes,
Miriam
't Bezige Bijtje

Eefies day zei

Heerlijke beelden van een warm winterland, want we genieten massaal van deze mooie dagen.
Ik heb het filmpje gezien van je dochter, wat mooi om haar zo te zien schaatsen.Morgen nog een schaatsdag en dan even voorbij, geniet er nog van.

Een lieve groet,
Eefie

Draffin Bears zei

Hi Renny,

Loved seeing your gorgeous winter wonderland photos.
Many thanks for visiting me and your kind note you left.

Happy weekend
Hugs
Carolyn

Madelief zei

Mooi winterse foto's Renny! Wat moet het voor de kinderen genieten zijn op het ijs en in de sneeuw. Hier in Rotterdam dooit het inmiddels. Als ik heel eerlijk ben vind ik het prima....het voorjaar komt steeds iets meer in zicht :-)

Fijn weekend!

Madelief x

Blomkje en Wenje zei

En gelijk heb je!

Fijne zondag

Groetjes, Pietrik

Pauline Kick - beeldend kunstenaar zei

Dag Renny,

Helaas is het sneeuw en ijs nu weg, het was inderdaad genieten in het bos van Beetsterzwaag.

Ik heb stille hoop dat februari nog wat winter levert en dan vervolgens op naar het voorjaar. Vertel het maar niet verder, ik hoor zoveel mensen het verlangen uit spreken naar het voorjaar.

Groetjes en een fijne week,
Pauline

Verie -Vestywo- zei

Wat een gezellige blog heb je! Leuke achtergrond en banner, ziet er leuk uit! De sneeuw is hier weer weg,..als je het leuk vind kom dan ook eens een kijkje nemen op mijn blog. Fijne dag nog en lieve-groetjes, Verie