Genietmomentje...






Wat heerlijk dat de zon schijnt. Ik ga zo lekker op de bank zitten haken, genietend van de warmte van de zonnestralen. Daarbij een kopje thee met een cupcakeje, gebakken door dochterlief. Jullie begrijpen wel dat ik gewoon groots geniet hier in mijn vrije weekend. 
Ik haak een hoes voor de vierkante poef. Die ziet er niet echt meer uit en door de hoes krijgt hij weer een nieuwe look en een tweede kans. Als hij af is laat ik hem hier nog wel zien. 
Vanmorgen lag hier een dun laagje sneeuw, te zien op de bloeiende helleborus. Deze bloeide al op oudjaarsdag. Niet voor niets dus de kerstroos genoemd. 



Nog enorm bedankt voor de vele felicitaties in mijn vorige post en ook op facebook
Leuk om ook daar bloggers te volgen!


Ik ga gauw verder met mijn haakwerk(je), gaat snel met zo'n grote haaknaald!
Fijn weekend nog.


31 opmerkingen:

Atelier Valerie © zei

Geniet van je weekend en de kleine dingen! Liefs Valerie ♥

Kom Achterom zei

Ik zie overal die heerlijke grote breipennen en haaknaalden verschijnen! Geloof dat ik mij er ook maar eens aan ga wagen! Nog gefeliciteerd hoor met jullie huwelijksdag!
Fijne dag
Yolanda

Krek wak wou zei

Daar is het weekend voor....lekker doen wat je wilt! Wat ben je goed bezig zeg met je haakwerk....ben benieuwd hoe het wordt!
Hier helaas geen sneeeuw...
Haak ze nog!
X Nicole

Corry zei

Geniet maar lekker van het zonnetje en je haakwerk(je)
Ik wens je een heel fijn weekend
Groetjes Corry

Corry zei

Geniet maar lekker van het zonnetje en haakwerk(je)
Ik wens je een heel fijn weekend
Groetjes Corry

Ans van Ispelen zei

Dat gaat vast heel erg mooi worden.

Fijn weekend
Groetjes Ans

Mayflower zei

Jij bent ook al zo lekker bezig Renny. Ook een opschieter als ik je haaknaald zo bekijk. Ik heb deze ook.
Wat een mooie kleur wol, ben wel benieuwd naar het eindresultaat.
Fijne avond en een lieve groet, Mea

Home and Lifestyle zei

Ik kom net bij Mea vandaan en bij jou zie ik ook al van die mooie dikke wol! Leuk hoor, om zelf je hoes voor een poef te maken! Hier vandaag geen sneeuw maar wel een zonnige dag, heerlijk weer dus na al die grijze dagen!

Fijn weekend, Renny! Lieve groet, Ingrid

Passione Helena zei

En de foto's heb je gemaakt nadat je het cupcakeje van je dochter al opgesmikkeld haha, want deze is in geen velden of wegen meer te bespeuren op je mooie foto's! haha. Gezellig om zo lekker bezig te zijn in het zonnetje. Zag bij Mea al een mooie kussen en dit zal ook een prachtig resultaat geven.
Mooi het laagje sneeuw op de Helleborus, het geeft een prachtig gezicht zijn in de tuin.

Fijn weekend!

Liefs Helena

Maia zei

Wat een gezellige post!
Genieten zo'n dochter die cupcakes maakt en inderdaad heerlijk eindelijk weer wat zon erbij na die donkere dagen.
Ik heb heerlijk gewandeld , een " verplichting" die met dit weer niet zo erg is.
Ben heel benieuwd naar je eindresultaat.
Fijn weekend
Lieve groet Maia

Marian zei

Gaat vast mooi worden ...die nieuwe hoes!!!
Schiet idd lekker op zo :)

Madelief zei

Hoi Renny,

Nog Van Harte Gefeliciteerd met jullie koperen huwelijk. Leuk om jullie trouwfoto's te zien. Jullie staan er goed op :-)!

Je poef wordt prachtig. Mooie kleur wol/katoen heb je gekozen. Ik ben benieuwd naar het resultaat straks.

Een goed weekend!

Madelief x

Huis in de Provence zei

ohhh, mooie kleur van de wol!!
Ben benieuwd als het af is.
Fijn weekend

Groetjes, Mirjam

It's me zei

Stoer haakwerkje....fijn weekend...liefs van mij...xxx..

Miranda zei

Dat zijn nog eens echte genietmomenten! Succes en je laat toch wel het eindresultaat zien?

Fijn weekend. Lieve groet, Miranda

Bonjade zei

Nog van harte....had ik dit feest toch even gemist........
Lees hoe rijk je bent met hem en nu met je leven......genieten doe je met de grote G.....rijker kun je niet zijn.

Fijne geniet dag

Liefs

Oh ja....prachtfoto's van het paar

bleudelavandou zei

Dat wordt alvast een prachtig haakwerkje, ik ben benieuwd naar het resultaat!!

Liefs
Marieke

Milou zei

Ik ben erg benieuwd naar het eindresultaat van je haakwerk! Je theekop en schotel is erg schattig.
Groetjes, Milou.

Anita r zei

Mooi is de kerstroos.
Heb ze ook in de tuin.
Ben nieuwsgierig naar het eindresultaat van je haakwerk(je).

gr. Anita

Martine zei

Geniet nog van je week-end, de zon is hier vandaag weer van de partij.
Mooi haakwerk.
Groetjes,
Martine

Fia zei

Ohhhh wat mooi en zo behaaglijk....heerlijk!!!!

hart,gr Fia

Gerreke zei

Heerlijk he zulke genietmomenten. Het zijn vaak hele simpele dingen waar je zo blij van kan worden.

Liefs,
Gerreke

Petra zei

Lekker hoor een beetje chillen zo als de mannen dat hier zeggen. En prachtig zeg die helleborus met wat sneeuw schitterend. Geniet van een mooie nieuwe week.

Groetjes Petra.

Mirjam zei

Hoi Renny,
Dat wordt een prachtige poef, met die nieuwe hoes. Geweldig stoer, van dat dikke garen...
De foto van de helleborus met dat poederlaagje sneeuw er op vind ik super...
Ik wens je een heel fijne nieuwe week,
Lieve groet,
Mirjam

Henrike Graveland zei

Heerlijk om je blog te lezen, het ziet er erg gezellig uit altijd!

Groetjes
Henrike
droomgaard.blogspot.nl

Anita zei

Dat zijn kleine GENIET(monu)mentjes !!!
Wat denk je zou ik dat ook kunnen: haken ;-)
Ik ben nl geen crea bea maar met dit soort reuze haaknaalden moet het niet zo moeilijk zijn hahha
Fijne avond lief mens X

José zei

Wow stoer dat dikke garen! Ben benieuwd naar het resultaat!

Groetjes José

Pauline Kick - beeldend kunstenaar zei

Hallo Renny,

We hebben wel niet zoveel sneeuw als in het midden van Nederland, maar toch, wie het kleine niet in ere houdt......

Bedankt even voor je tip, ik heb zelf ook zo.n hekel aan een de woorden in typen wat soms steeds weer mis gaat, ik ga even kijken hoe ik het uit moet schakelen. En het stoomgemaal staat ook nog steeds op mijn lijstje,

Fijn weekend, groeten Pauline

THE BLACK BARN zei

MOOIE KLEUR WOL!!

FIJNE WEEK RENNY,

MIRANDA

Thuis bij Tjits zei

dit is echt een heerlijk genietmomentje.. en je sfeervolle foto's zijn zo mooi!
dank je voor je verjaardagskaart, ook een genietmomentje:)

lieve groet, Tjits

Miriam zei

Wat ben je trouwens aan het haken? Mooie kleur wol!