Bolletjes en hartjes...







Voor het weekend nam manlief deze bolletjes van witte trosnarcisjes (narcis bridal crown) mee, na enig gemopper van mij over de voorspelde dooi. Natuurlijk vond ik de dooi toen zo erg niet meer en kreeg ik spontaan voorjaarskriebels. Hoe geweldig ik sneeuw en ijs ook vind, mijn favoriete seizoen ligt om de hoek, dus kan het mij niet snel genoeg gaan nu. De bolletjes hebben een mooi plekje in een oude dekschaal gekregen. 


In een emaille kan een tak met hartjes. De hazelaarstak spoot ik vorig jaar al eens wit, staat zo mooi fris.





26 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Mooi hoor Renny en wat een heerlijk idee dat het voorjaar er aan zit te komen. Tot die tijd redden wij ons wel met deze mooie bollen of niet!?

Lieve groet, Ingrid

flowersandhome zei

Mooi, echt een voorjaarsgevoel, ondanks de donkere dag.
Lieve ,groet,
Marian

Mayflower zei

Prachtig je dekschaal met voorjaarsbloeiers Renny en ook de tak met hartjes staat mooi. Wat leuk je hartjes met de tekst erop.
Fijne avond en een lieve groet, Mea

Jeanette zei

Wat een leuk idee, die hazelaar wit spuiten.

Groet,
Jeanette

cindy 'wonenmeteenhart" zei

ja de bollen geven ons extra het voorjaars gevoel he!!

maar die tak met hartjes wat een leuk idee zeg!!!

en je hebt ze weer erg mooi gemaakt zeg !!

gr cindy

Atelier Valerie © zei

Overal zie je dat voorjaarsgevoel voorbij komen ... mooi gedaan!
Je hartjes stralen veel warmte uit!
Liefs, Valerie ♥

Ans van Ispelen zei

Je bent dus al echt in lentesfeer.
Mooi,die hazelaartak.

Groetjes Ans

Interieur Inspiratie zei

Ik krijg echt een lente gevoel als ik zo je foto's bekijk.

Eefies day zei

Bij jou ook de voorbode van de lente...ach ja nu de sneeuw en ijs verdwenen zijn doen we het met mooie voorjaarsbloeiers en van deze kun je zo heerlijk genieten.

Lieve groet,
Eefie

Emmy zei

Bolletjes en hartjes, wie is er niet dol op. En de bollen staan erg leuk in je schaal. Ja jammer dat we niet even konden schaatsen, maar even wat zon op de bol is ook weer heerlijk. Kom maar op met de lente. Fijne avond, groet Emmy

sabine zei

Het ziet er super gezellig uit zeg. Mooi ook je tak met die gezellige hartjes. Liefs Sabine

Elisabeth zei

Wat een heerlijk voorjaars gevoel geeft je blog.Zo leuk je Narcissen in de dekschaal,ik wil nog eens kijken of ik daar niet allergisch voor ben want ze zijn zo mooi!! Ook die tak met hartjes vind ik super leuk.
Lieve groetjes Elisabeth

It's me zei

Leuk hoor...zag ze al op fb.....leuk je hartjes tak...liefs van mij...xxx...

Kom Achterom zei

Ook bij jou een straaltje lente in huis! leuk gedaan hoor!
fijne avond
Yolanda

Mirjam zei

Hoi Renny,
Heerlijk die bolletjes en in zo'n mooie schaal en voorzien van mos is het een plaatje.
De hazelaar met hartjes is beeldig...
Ik wens je een heel fijne avond,
Lieve groet,
Mirjam

Fia zei

Wat een heerlijke voorjaarsfoto's en de hartjes in de kan....schattig!!!!
Ik ga het ideetje van je pikken hoor...

hart,gr Fia

Pauline Kick - beeldend kunstenaar zei

Dag Renny,

Alvast een beetje voorjaar in huis, heerlijk ook al giert de wind om je huis (op dit moment).

Vind die witte tak met hartjes helemaal geweldig, wat een leuk idee, groetjes Pauline

Janneke zei

Ja sneeuw en ijs is leuk, maar het voorjaar kriebelt toch ook. De witte schaal met narcissen is prachtig!!
Het idee van de wit gespoten tak is ook leuk.
Gr., Janneke

Ger zei

Fijn toch om op deze wijze het voorjaar in huis te halen,het staat prachtig in de schaal en kan.En dan te bedenken dat de weersvoorspelling vandaag al naar de 14 graden gaan....
Van mij mag het zo blijven hoor tot 20 maart en dan elke dag een beetje meer;-)

Lieve groeten,
Ger

theeleuten zei

Wat een gezelligheid, ik ga hartjes maken van stof en die wilde ik dan ook in een tak hangen..zo gezellig!!

Leuk hoor, de bolletjes....geniet ervan...fijne dag Evelien

José zei

Een mooie opkikker!! Zier er weer goed uit!

Groetjes José

Miriam zei

Wat een prachtige sfeer, bolletjes in oude schalen met mos... kom je al helemaal in de lentesfeer! Heb zelf ook zo'n oude schaal staan.

En een schitterende oude kan heb je daar staan!

Lieve groet,
Miriam

't Bezige Bijtje

Gerreke zei

Heerlijk, de lente in huis halen. Zeker als het buiten zo nog niet zo wil lukken met het weer!

Lieve groet,
Gerreke

Sezoentje-Sonja zei

Hoi, wat leuk dat je een berichtje bij me achterliet :)
Blogger doet toch raar want ik ben nog steeds je volger maar toch verschijn je niet in mijn lijst? ik heb me opnieuw bij je aangemeld en hoop dat ik nu weer wel een melding krijg van je mooie posten :)
Fijne avond, liefs,Sonja

Miranda zei

Gezellig om op deze manier het voorjaar in huis te halen!

Fijn weekend. Lieve groet, Miranda

Corry zei

Leuk die witte hazelaartak
en die Bolletjes in de schaal
Geeft een voorjaars gevoel
Groetjes Corry