Sint Nicolaas....


't Heerlijk avondje is gekomen...de wind waait door de bomen en buiten dwarrelen de sneeuwvlokjes naar beneden. Al is het nog geen witte wereld, toch is het altijd een mooi gezicht, dat gedwarrel. Binnen maken we het gezellig en wachten we in spanning af, wat de beste man ons dit jaar weer brengt. Een heerlijk avondje voor de boeg met twee kinderen die natuurlijk niet meer geloven, maar o, wat is het nog spannend als het er op aankomt. 


Iedereen een heerlijk sinterklaas avondje.
Ik kijk nu weer naar buiten en het wordt toch een klein beetje wit, oh, wat een mooi gezicht. Snel even een paar foto's maken. :)

14 opmerkingen:

Ger zei

Die witte wereld hadden wij maandag ochtend al,ook al was het van korte duur....regen nam het over.

Nee, ik heb het niet druk met pakjes avond maar wel met reacties achter laten op al die blogs waar verwachtingsvolle hartjes kloppen en het water bij menigeen in de mond loopt wanneer ze denken aan al dat lekkers wat op tafel komt vanavond.

Hier zal het een avond zijn net als alle andere,gezellig.

Fijne avond gewenst en lieve groeten!!

Ger


Thuis bij Tjits zei

hier sneeuwt het ook, al is het wel natte sneeuw.. toch geeft het wel een bijzonder sfeertje op deze sinterklaasdag!
wij vieren het pas in het weekend, niet erg want ik moet nog wel even flink aan de slag hihi..

een hele fijne sinterklaasavond!
lieve groet, Tjits

All Seasons zei

en hier heeft heel lang de zon nog geschenen, maar sneeuw..geen vlokje te herkennen. Wie weet is morgenochtend alles wit als ik de gordijnen open doe..

Ook voor jullie een gezellige pakjesavond!

Lieve groet,
Patricia

Eefies day zei

Jij boft met wit om je heen, onze tante belde net vanuit het hoge Noorden en ook dochterlief uit Groningen, de vlokjes dwarrelen, blaas ze even onze kant op met z'n allen:)
Geniet jij maar heerlijk van vanavond, zo gezellig om samen te vieren.

Lieve groetjes,
♥Eefie

Krek wak wou zei

Hier in Brabant geen sneeuw! Gelukkg maar want dan kan de sint ons huisje niet voorbij glibberen! ;-)
Bij ons ook geen gelovers maar surpise doen is net zo spannend!
Fijne sinterklaasavond!
Liefs van Nicole

Home and Lifestyle zei

Hier schijnt de sneeuw nog te moeten komen, dat geeft inderdaad wel extra sfeer aan deze Sinterklaasavond! Heel veel plezier straks, lekker genieten van de cadeaus!

Lieve groet, Ingrid

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

heerlijke sfeerfoto's en ook al geloven ze niet meer blijft altijd spannend hoor .... prachtig he die sneeuw ook hier komen de vlokken naar benee genieten is het ...fijne avond lieve groet rosita

Ans zei

Ook jij een fijne sinterklaasavond toegewenst.
Bij ons nog geen sneeuw.
Komt misschien nog.

Groetjes Ans

saskia zei

nou ben eerlijk gezegd word ik niet zo blij van die natte sneeuw als iedereen nog op de weg zit .
maar inderdaad het staat wel erg gezellig als je lekker warm binnen zit
;)
wij vieren sinterlkaas pas vrijdagavond dat was met 15 volwassen toch wel het handigst.
ben inmiddels helemaal klaar en ik heb er heel veel zin in.
jij ook een hele gezellige sinterklaas avond.

grtjs saskia

It's me zei

Hele fijne gezellige avond.....liefs van mij...xxx...

Mirjam zei

Hoi Renny,
Voor jou en je gezin wens ik ook een heel fijne sinterklaasavond. Het blijft spannend hè, al weten ze al lang hoe het nu eigenlijk zit...!
Hier vanmiddag ook een witte wereld, het had even flink gehageld en dat liet z'n witte sporen een tijdje na. Wat zag het er even mooi uit...
Ik wens je een heel fijne, warme, gezellige avond,
Lieve groet,
Mirjam

natuurlijk groen en doen zei

We hebben hier alleen nog maar regen en ik hoop dat we toch ook nog wel een sneeuw krijgen. Is het vandaag niet dan vrijdag.

Gezellige avond ,geniet met je gezin

groetjes Bep

Gerry zei

Hier heeft het ook even gesneeuwd en het bleef even liggen en ik moest er nog doorheen vanavond, maar toen was het grootste deel al weer gesmolten.
Ik hoop dat je een hele fijne avond hebt gehad met je gezin!

Lieve groet,
Gerry

Hannekie zei

nee geen pakjes avond dit jaar maar wel gezellig samen eten en een spelletje doen..was erg leuk ..totdat de jongens naar huis moesten en we erachter kwamen dat er sneeuw lag hahaha..mooi gezicht hoor..maar wel glibberen
liefs hannie