Meer en meer kerstsfeer....







Eerlijk gezegd vind ik dat ik me goed heb gehouden aan het voornemen om het wat rustig te houden met kerst. Het is, voor mijn doen, rustig in huis. Niet teveel tierelantijn en ik moet zeggen dat dat ook in mijn hoofd de nodige rust geeft. 

Een etagère gevuld met mos, ballen roosjes e.d. De sneeuwvlok heb ik laatst gehaakt, het is maar bij één gebleven, want ik vónd het toch een gepriegel. De krans is omgetoverd tot een kerstkrans met zelfs lichtjes erin. De hortensia in de emaille kan kreeg een wit laagje met daaroverheen glitters gestrooid. Zo kan hij nog mooi met de kerst blijven staan.  












Alvast een fijn weekend iedereen. 


18 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Goed dat je het rustig hebt gehouden, vooral omdat je merkt dat het je goed doet. Ik ben er hier ook (maar net) in geslaagd, iets meer erbij en ik was er onrustig van geworden. Kreeg vanmiddag wel onverwacht een groot kerststuk, niet helemaal mijn smaak maar wel heel attent. Eens kijken waar ik nog een plekje vinden kan ;)!

Jij ook alvast een heel fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

Loraine Living zei

Erg mooi de rustige tinten!! Ik vind de hangende krans zo leuk met de kerstdecoraties ...zeer sfeervol ;)
Alvast een fijn weekend, groetjes Diana

Anita r zei

Ziet er leuk en rustig uit.
Soms heb je dat ook nodig.

fijn weekend.

gr. Anita

cindy 'wonenmeteenhart" zei

ik vind dat j dat goed kan hoor rustighouden met de kerst, het is zo sfeer vol echt heel erg mooi hoor

fijne dagen!!

gr cindy

cindy 'wonenmeteenhart" zei

dat doe je goed hoor dat rustig houden,!! zo mooi en supe sfeervol

toppie

gr cindy

All Seasons zei

Bij mij ook niet té veel tierelantijntjes met Kerst. Zelfs de boom moet nog komen. Hopelijk krijg ik daar dit weekend even de tijd voor. Mooi ook je Hortensia in je emaille kan. Die kan daar ook na de Kerst nog heel goed blijven staan in de ijzige maand januari.

Fijne avond, Renny

warme groet,
Patricia

Eefies day zei

Lekker hé Renny, hier ook heel veelrust, ik merk dat ik ook minder behoefte heb aan heel veel om me heen.
Mooi je versieringen en je hortensia kan nog heel goed mee.

Geniet van je heerlijke kersthuis.

Lieve groetjes,
♥Eefie

Pierelantijntjes zei

het ziet er heel gezellig uit hoor Renny!
fijne avond verder, liefs Ester

It's me zei

Helemaal leuk weer Renny.....liefs van mij...xxx..

Musje zei

Een gezellig kerstsfeertje heb je zo,soms is weinig juist superleuk en rust in huis is zekers heel fijn,ik wens je vast een goed weekend,lieve groet Musje.

Ans van Ispelen zei

Echt heel erg mooi,Renny.
Mooi om te zien,hoe iedereen een eigen invulling geeft aan zijn/haar kersthuis.

Groetjes Ans

flowersandhome zei

Heel mooi Renny. Ja, zo'n sneeuwvlok haken lijkt een makkie maar het is inderdaad een gepriegel, haakte er zo'n twee jaar geleden ook één of twee, geen idee meer hoeveel, in elk geval gaf ik ze toen weg bij een kadootje. Misschien moest ik er toch nog eens wat meer haken...
Ik vind het mooi hoe je de hortensia behandeld hebt! Helemaal Kerst. Dat moet ik voor volgend jaar onthouden.
Groetjes,
Marian

1968deWinkel zei

J e kerstster is prachtig en ik heb het ook iets soberder gehouden, nog veel voor een ander, maar ik heb echt minder gedaan. hihi. Het ziet er mooi uit bij jou. fijn weekend. groetjes Paula

Gerry zei

Heel mooi Renny!
Wit en zilver vind ik toch wel een mooie combinatie met groen.
En ik hou ook van mooi rustig.
En hortensia is eigenliijk tijdloos. Heel mooi in de kan!

Lieve groet,
Gerry

bolletjelucky.blogspot.com zei

Soms is minder juist meer en wat rust in drukke tijden is heerlijk.Heel mooi en gezellig ziet alles er uit,lieve groetjes en geniet,Miranda

amy zei

Ook hier is het rustiger qua kerstversiering
Schattig boompje heb je

Krek wak wou zei

Mooi, Renny! Ik heb toevallig net mijn hortensiahart wit gespoten....kan ie weer mee tijdens de kerst! Ik wil het ook altijd rustig houden maar ja....als ik eenmaal bezig ben, ben ik niet te stoppen...haha!
Groetjes van Nicole

Janny zei

Wat een mooie kerstversieringen! Wens je fijne Kerstdagen!

Groeten Janny