De kerstboom...





De kerstboom is weer opgetuigd en staat te pronken in de kamer. Dit jaar heb ik de oude kerstballen er in gehangen, samen met gehaakte hartjes, sterretjes, schaatsjes en andere ornamentjes. Zilver en wit is toch wel mijn favoriete kleurencombi. De oude ballen glinsteren zo mooi! Op de butlertray ernaast staan de Dickensville huisjes. Heerlijk om er, met je neus boven op, even bij weg te dromen.  










Hier ligt weer sneeuw in het noorden en zo te zien komt er nog meer aan. Wat geeft die witte wereld toch een aangenaam, vredig gevoel. 

31 opmerkingen:

All Seasons zei

Wat staat je boom er mooi bij. Hier staat ie nog niet hoor. Waarschijnlijk dit weekend pas. Ik heb het nog té druk nu met de kransen. Nu ff en pauze ingelast met een boterham.
Wat lief ook je gehaakte hartjes en sterretjes. Erg leuk!

Geniet ervan, ook van de sneeuw die weer valt
Warme groet,
Patricia

Ger zei

Jij geniet van je mooie kerstboom en de witte wereld....

Ik stond net boven bij m'n emmer met spons, zeem en trekker.....en maakte mezelf wijs dat ik het leuk vond,heb ik al in dagen geen zon meer gezien....nee nou net op het moment dat ik de ramen wil wassen moet ik de zonnebril haast voor den dag halen....;-)en zal ik wel strepen krijgen.

Echt leuk moet het hier nog gaan worden,al zal het niet te uitbundig worden wat versierselen betreft,rustig, natuurlijk, maar voor mij sfeervol qua uitstraling.

Het gehaakte schaatsje met paperclip in je boom vind ik een schattig idee.

Fijne december maand en lieve groeten,
Ger

Chrissie en Heidi zei

Mooi zeg! Hou van die mix van materialen en voorwerpen, zo leuk! En sneeuw bij jullie??! Hier nog niks te zien! Ben benieuwd...

Dinah zei

He wat heb je het weer lekker gezellig gemaakt. Leuk die combinatie van oude ballen en nieuwe gehaakte!!!
Die huisjes zijn ook erg leuk, ik heb ze dit jaar ook voor het eerst.

Groetjes, dinah

Christien Potjewijd zei

Ik ben helemaal verliefd op je huisjes wat mooi, en het sfeertje eromheen met sneeuw zo lieflijk.
En je boom? helemaal mijn stijl ook wit en zilver prachtig.
morgen mijn foto's maar even plaatsen.

groetjes Christien

sabine zei

Hij ziet er schitterend uit, ik vind de dennenappel- ballen zo mooi. Helaas heb ik ze nog neit in het rood gevonden. Liefs Sabine

Mayflower zei

Wat ziet alles er sfeervol bij je uit Renny. Je boom is prachtig versierd, ook echt mijn kleuren.
Wat leuk dat kleine gehaakte schaatsje met die paperclip en sneeuw zeg je hihi.....nu ik naar buiten kijk zie ik hier ook wat vlokken dwarrelen.
Fijne avond en een lieve groet, Mea

Petra zei

Wat een mooie boom het super, en de dingen die erin hangen helemaal goed. Ziet er sfeervol uit bij je. Groetjes Petra.

Krek wak wou zei

wat een schitterende boom, Renny! Prachtig met wit en zilver! Het schaatsje is echt kei schattig!
Stuur maar wat sneeuw naar het zuiden...ik vind het zo gezellig!
Groetjes van Nicole

Anita r zei

Wat een leuke kerstboom.
En wat een leuk schaatsje.

Fijne avond.

gr. Anita

Just Who I Am zei

Je boom is heel erg mooi .Heerlijk je kerst sfeer.Bij mij is de boom Wit Zilver een een heel klein beetje Zacht Roze .
Lieve groetjes Elisabeth

Gerry zei

Prachtige kerstboom Renny! Mooi dat zilver met wit. Ook mijn favourite combinatie. De gehaakte ornamentjes vind ik heel leuk.En die huisjes geweldig!
Hier hebben we droog, zonnig weer gehad.
Een mooie avond!

Lieve groet,
Gerry

Ans van Ispelen zei

Erg mooi,Renny.
Leuke spulletjes hangen er in de kerstboom.
Hier wel erg koud,maar geen sneeuw.
Alles is weer verdwenen.

Groetjes Ans

Eefies day zei

Een boom naar mijn hart..prachtig en zo leuk eigen dingen erin.
Ik zie bij jou ook al gehaakte schaatsjes..leuk om te doen hé???

Een lieve groet,
♥Eefie

Mirjam zei

Hallo Renny,
Helemaal mijn kleuren voor de boom, zilver en wit. Hier dus precies hetzelfde, inclusief de oude ballen. Alleen heb ik niet zulke mooie gehaakte spulletjes erin hangen...
Dat schaatsje met de paperclip als ijzer vind ik helemaal leuk...
Ik wens je een heel fijne avond,
Lieve groet,
Mirjam

Carla zei

Wat een schattig boompje!!!
En die gehaakte schaatsers met die paperclip als ijzers...ik vind ze schattig!!

Liefs Carla

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Renny,ziet er erg sfeervol uit,heerlijk genieten toch? Mijn boom is al een aantal jaren zilver/wit en het blijft tijdloos mooi,lieve groetjes Miranda

Esther zei

Mooie boom zo. En heel sfeervol met die huisjes. Dat gehaakte schaatsje met die paperclip is enig. Leuk.

Groetjes,
Esther

It's me zei

Heel mooi allemaal Renny...prachtig...liefs Ria...xxx..

Thuis bij Tjits zei

wat mooi Renny, er gaat rust vanuit en daar hou ik ook zo van!
die Dickens huisjes zijn ook zo leuk.. gisteren heb ik bij Tuinland nog staan genieten bij het grote Dickensdorp, zo leuk!
je gehaakte schaatsje vind ik ook een schatje!!

lieve groet, Tjits

Fia zei

Mooi een witte boom straalt zoveel licht uit....leuke spulletjes heb je er in hangen, heel sfeervol..

hart,gr Fia

Miranda zei

Wat heb je de boom sfeervol versierd! Mooi de combi van oud en zelfgemaakt.

Lieve groet, Miranda

Home and Lifestyle zei

Wat een sfeervolle boom Renny! Ik vind je butlertray ook zo leuk, het lijkt mij niet verkeerd om daar met mijn neus boven te hangen!

Hier sneeuwt het ook, de wereld is weer wit!

Een fijne dag!!! Lieve groet, Ingrid

Hannekie zei

super leuk je boom...dit jaar trek ik de nepper maar weer van zolder...
hier haast geen sneeuw..vind het niet zo erg hoor..als je op je fietsie naar je werk moet is het toch niet zo heel fijn al die sneeuw en modder.
fijne week verder
liefs hannie

Milou zei

Erg mooie boom, en wat een leuke dingen hangen erin!!

Groetjes, Milou.

Huis in de Provence zei

Prachtig, vooral in het wit.
Wij doen hier geen boom, omdat we er niet zijn.
Is toch wel en klein beetje kaal...
Fijne dag.
Lieve gr. Mirjam

Sjoukje zei

Prachtig Renny, ik heb dezelfde kleuren in de boom. Vind dit ook het mooiste... Echt genieten~! Je met sneeuw bedekte Dickens tafereeltjes zijn ook zo leuk....En wat de sneeuw betreft... ik vind het prachtig, geniet er zo van...
Fijne dag, groetjes Sjoukje

Ingrid zei

sfeervolle kerstfoto's Renny,heel gezellig.....groetjes

©Pure by me zei

Wat een mooie foto's en wat ziet het er gezellig uit..en wat een schattig schaatsje,heel leuk gedaan..
Lieve groet Chris

Janneke zei

Heerlijk bij jullie staat de kerstboom al, bij mij staat hij nog buiten, hebben hem wel al uit de grond gehaald. Ben verliefd op je Dickens huisjes. Vroeger vond ik dat allemaal maar niets, nu lijkt het wel hoe ouder ik wordt hoe mooier ik die dingen ga vinden. Heb er zelf ook al staan.
Groet, Janneke

Maison Louise, Paintings by Louise zei

Hele mooie kerstsfeer heb je gecreëerd.

Ik heb vroeger ook altijd zilveren versiering gehad voor de kerstboom, het blijft gewoon mooi.

Hele fijne week en lieve groet,

Loes