Uitslag....



De winnaar van de give away is volgens de random number generator......nr. 26  na de volgers (ook de stille volgers) in een wordbestand te hebben geplakt. 
Iedereen bedankt voor het meedoen, volgen en bestellen.



Ik gun het iedereen, maar dat deze winnares er uitrolde maakte me wel heel erg blij verrast. Ik denk dat we allemaal wel oprecht kunnen zeggen dat het haar van harte gegund is, als ik zeg dat het 
 Anita van het blog Hersenspinsels is.



 Kom je gauw iets uitzoeken op handmade at home, lieve dappere Anita! 



Lieve groet, 

11 opmerkingen:

Just Who I Am zei

En zeker is het Anita van harte gegund,gefeliciteerd meiss.
En lieve groetjes voor jou Renny,Elisabeth

It's me zei

Zeker gegund hoor!!...liefs van mij...xxx..

Home and Lifestyle zei

Nou en of, dus hier mijn hartelijke felicitaties voor Anita, het is haar van harte gegund!!

Lieve groet, Ingrid

Draffin Bears zei

Hi Renny,

Love the tag and wish I could read what you wrote, as you do not have a translate button.

Happy week
hugs
Carolyn

Ans zei

Proficiat voor de winnares.

Groetjes Ans

Anita zei

Halloo-hoo GOEDEMORGEN lieve Renny !!!
Is dat even fijn wakker worden :-)
Wát ontzettend leuk dat ik je give away heb gewonnen.
Natuurlijk ga ik straks even "shoppen" bij Handmade at Home hahah
Nouh voel me momenteel helemaal niet zo dapper hoor maarre het komt wel weer: misschien moet je het ook niet altijd willen zijn ;-)
Dank je wel voor deze mooie verrassing.
Een hele fijne dag gewenst. Groetjezz lfs mij X

Colin zei

Super Anita dat jij deze give-away gewonnen hebt, geniet ervan!

Gerry zei

Hartelijk Gefeliciteerd, Anita! Heel fijn dat jij het krijgt.

Lieve groet,
Gerry

Eefies day zei

Heerlijk dat Anita gewonnen heeft..van harte meis het is je gegund!!!
Leuk hoor Renny...veel scuces met al je mooie
handgemaakte spullen.

Lieve groetjes,
♥Eefie

Mayflower zei

Ohhh...wat leuk dat Anita je Give Away heeft gewonnen Renny.
Van harte hiermee Anita en ik ben benieuwd wat voor moois jij uitzoekt in Renny haar winkeltje.
Lieve groeten, Mea

Mirjam zei

En ooohh wat is het Anita gegund! Heerlijk voor haar.
Jij Renny, bedankt voor deze geweldige give-away en veel succes met het maken van zoveel moois...
Lieve groet,
Mirjam