Novembersfeertje...



Zomaar wat sfeerplaatjes hier in huis. De herfst is hier ook echt doorgedrongen en stiekem gaan mijn gedachten al een beetje richting kerst. Kunnen er al wat lichtjes her en der heel subtiel, of toch nog maar even wachten?  Morgen in ieder geval bij de voordeur voor St. Maarten, dat mag. Nu houd ik het nog even bij dennenappels en kaarsjes. Maar het kan maar zo zijn dat er dit jaar al voor de sint zijn intrede heeft gemaakt,  toch ineens lichtjes verschijnen hier in huis. Om dat gevoel van warmte en knusheid te accentueren en de donkere dagen wat te verlichten. 
















Een fijn weekend en vergeet het snoep niet voor al die lieve snoetjes met mooie lichtjes morgen bij de deur.

Ps: sinds kort zit ik ook op Pinterest, klik hier als je me wilt volgen of mijn prikborden wilt bekijken.

31 opmerkingen:

Mirjam zei

Hoi Renny,
Wat een heerlijk sfeertje zeg, vooral die rose besjes vind ik geweldig mooi. En zo mooi ook die dennenappels in glas...
Maar St.Maarten is wel pas op de 11e hoor, dus overmorgen...
Ik wens je een heel fijne namiddag en avond,
Lieve groet,
Mirjam

Des guirlandes zei

Zeker een super herfstsfeertje. Ik houd ervan. Heel langszaam gaan we over van de herfst naar Sint en dan Kerst! Maar stapje voor stapje, helemaal ook mijn idee.
Groetjes,
Barry

Petra zei

Whauw wat een heerlijk sfeertje Renny, en ja voor je het weet zitten we in kerstsfeer, alhoewel de goedheiligman hier eerst nog langs komt qua versieren, kan ik me ook al verheugen op kerst. Jou foto's geven aan dat het nog lekker herfst is ook heerlijk hoor, geniet van een gezeelig weekend groetjes Petra.

Just Who I Am zei

Wat een heerlijk sfeertje bij jou .Soms vind ik het best weleens moeilijk hoe vroeg het donker is en hoe de natuur in rust gaat .Maar het is ook een mooie warme tijd met vooral veel gezelligheid in huis met vooral veel kaarslicht.Dank je voor de herinnering aan st maarten ,ik ga morgen even wat lekkere dingen halen voor de kinderen ,ik hoop wel dat ze komen natuurlijk .Fijn weekend.
Liefs Elisabeth

Ans zei

Erg mooie sfeer,Renny.
En die subtiele lichtjes kunnen al best.
Gewoon doen.

Fijn weekend
Groetjes Ans

Bonjade zei

Gezellig....enne tuurlijk mogen de lichtjes al....gezellig toch....?
Ben ook al heel subtiel met kerst bezig. Waarom zo vroeg dit keer weet ik eigenlijk niet....het voelt zo.......
Oh en hier vieren ze maandag St. maarten, dan pas krijgen ze de lampion mee van school.......

Geniet er van. Altijd zo gezellig die kinderen bij de deur.

Fijn weekend

Liefs

anita zei

Wat gezellig al die dennenappels..
Gezellig zo.

fijn weekend

gr. Anita

It's me zei

Ik heb je al ontdekt hoor op pinterest....pas maar op ...het is zo leuk !! en verslavend !!..liefs fijn weekend van mij...xxx...

Karlina zei

Mooie plaatjes! De stolp met de denneappel en de roze besjes vind ik t mooiste. En ach, n paar lichtjes hier en daar kan best toch! Gezellig juis. Wie zegt dat het alleen bij de kerst hoort ;-)

Home and Lifestyle zei

Hier kriebelt kerst ook al een beetje, maar tot nu toe heb ik er nog niet aan toe gegeven. Sint Maarten wordt in deze omgeving weinig gevierd, maar gelukkig heb ik wel wat achter de hand, voor het geval dat. Ik vind het altijd zo'n lief gezicht als er kleine kinderen aan de deur staan te zingen!

Fijn weekend Renny! Lieve groet, Ingrid

All Seasons zei

Ik ga eens even een kijkje nemen bij je op Pinterset. Ik ben er ook te vinden. Het werkt zo verslavend al die mooie plaatsje die voorbij komen...

Ik wens je een mooi weekend
Warme groet,
Patricia

Huis in de Provence zei

Mooie plaatjes!! Had ik zomaar bijna je nieuwe blog over het hoofd gezien. Ik heb me gauw aangemeld als volger. Geniet nog steeds van je geurzakjes die ik ooit eens bij je besteld had als stille volgster ;-)
Fijn weekend!! Hier helaas geen St. Maarten, vind ik wel altijd een heel gezellig feest ;-)

Gerry zei

Wat een prachtige sfeerfoto's.
Eigenlijk ben ik helemaal niet met kerst bezig. Ik ben een echt herfstmens. En geniet dus heel veel van dit soort mooie plaatjes.
Ik zat vandaag in de trein naar het noorden en daar zijn ze met de natuur altijd iets later, en ik kan je zeggen, het was een kleurenfeest. Zo mooi!
Dus wat mij betreft mag je dit nog even vasthouden!
Mooi weekend, Renny!

Lieve groet,
Gerry

Rosanne zei

Wat een mooie foto's van het herfstsfeertje bij je in huis!!
Ik heb even een kijkje genomen op je pinterest, en ik ga je volgen!
Groetjes Rosanne

Rosine zei

♥♥♥
Rosine

Esther zei

Schitterende foto's. Het ziet er echt prachtig uit. En die rose besjes zijn weergaloos. Ik moet zeggen, het ziet er al wat kerstig uit zonder dat er echt kerstdecoraties zijn gebruikt. Knap gedaan en een sfeervolle overgang zo.
Fijn weekend,
Esther

Draffin Bears zei

Hi Renny,

Your photos are so lovely and the pinecones and the little pink berries are so beautiful.
Wishing you a happy weekend

hugs
Carolyn

M. zei

lekker sfeertje!
lekker van genieten...
hier komen altijd heel weinig kinderen aan de deur..we zien het dit jaar wel weer..
fijn weekend
groetjes manuela

Mayflower zei

Mooie Herfsttafereeltjes Renny. Dat kransje van Pepperberries vind ik zo mooi.
Ja morgen Sint Maarten, dan is het leuk alles met lichtjes te versieren.
Hier komen de eerste lichtjes ook al voor Sinterklaas. Vind het met die donkere dagen juist zo gezellig.
Fijn weekend.
Lieve groet, Mea

Eefies day zei

Je sfeer is zo warm, lekke rom zo binnen te gnieten van de
wintermaanden, datis toch zo mooi aan deze tijd..lichtjes
en warmte...geniet ervan.

Lieve groet,
♥Eefie

saskia zei

het ziet er erg mooi uit zo in de herfst sfeer daar kun je lekker van genieten .

een fijn weekeind grtjs saskia

Theemuts Rommelhoekje. zei

Mooie grote denneappels heb je !! en kaarsje kunnen natuurlijk altijd en volop.

groetjes Romkje

almay`s home zei

Hoi Renny,

Wat heerlijk om weer even op je blog te kijken. Gelijk maar even doorgelezen.
Leuk en mooi! Wat een inspiratie.
Het ziet er gezellig bij je uit.

Ik wens je een heel fijn weekend,
Lieve groet,
ALma

Fia zei

He wat heerlijk om hier te ijn zo lekker sfeertje...!!!!!
Mooie header ook.... ik ga naar pinterest....

Fijn weekend
hart,gr Fia

Madelief zei

Het ziet er gezellig bij je uit Renny! Een fijn weekend toegewenst!

Madelief x

Yvonne zei

Lichtjes zie ik al her en der in de huizen hoor, het is niet perse voor Kerst, de wintermaanden zijn donker genoeg, dus gezelligheid met lichtjes is altijd goed :-)
leuk dat je me op pinterest volgt ! zag ineens wat bekends hihihi
ga jouw borden nog eens goed bekijken hoor, blijven we toch weer in contact he, leuk
Lieve groeten en een fijne Zondag!
Yvon

bleudelavandou zei

Wat een heerlijk herfstsfeertje!!

Liefs
marieke

Sjoukje zei

Het ziet er erg gezellig uit, Renny... Om eerlijk te zijn beginnen de kerstkriebels bij mij ook al wat. Ik vind het heerlijk om het huis met lichtjes gezellig te maken... Een warme basis in de winter... Maar eerst de goede Sint. En ik denk zo stiekem aan hier en daar al wat lichtjes...
Prachtige plaatjes, ik heb genoten~!
Fijne avond, groetjes sjoukje

Krek wak wou zei

Wat mooi zeg die dennenappel en de rose besjes onder de stolp! ik hou zo wie zo van die grote dennenappels....zo leuk om mee te decoreren!
Fijne avond en liefs van Nicole

Miranda zei

Leuk om gezellige hoekjes in huis te maken en ach... her en der wat lichtjes geeft alleen maar extra sfeer ;)

Lieve groet, Miranda

1968deWinkel zei

Zomaar wat sfeerfoto's schrijf je... ze zijn prachtig! heel mooi en warm. fijne dag groetjes Paula