Handm@de ....


Even een kleine update over mijn give away voor Handmade @ Home

Ik heb gezegd dat ik bij 100 volgers het hartje zou verloten onder de nieuwe volgers. Misschien iets te enthousiast om te denken dat ik binnen een paar weken zoveel volgers zou kunnen krijgen. What was I thinking ;0)  Daar komt bij dat ik ook niet een jaar kan wachten om iemand blij te maken. Dus over twee weken maak ik een winnaar bekend en ik doe er ook een armband naar keuze bij. (Geldt ook voor de verkochte, kan ik zo weer maken.) Lijkt het je leuk om mee te doen, dat kan dus nog steeds door volger te worden op mijn andere blog. 







11 opmerkingen:

Gerreke zei

Hoi lieve Renny, ik heb me aangemeld hoor! Hartstikke leuk. Nu ga ik voor die mooie give away natuurlijk. Dat hart vind ik ook prachtig hoor!

Draffin Bears zei

Hi Renny,

Love your sweet beads and heart and everything is always so much nicer handmade.

Have a lovely week
hugs
Carolyn

wil15 zei

Wat een armbandje en hartje heb je gemaakt ik doe graag mee en ben volger geworden van je blogs. Want ze zijn allebei leuk. Succes ermee. En helaas heb ik geen blog dus kan het niet delen. Hartelijke groet Wilma

Ans zei

Lief,dat hartje.

Groetjes Ans

Mirjam zei

Hallo Renny,
Wat ontzettend lief van je. Ik had me direct al als volger aangemeld en ik ben nu heel benieuwd.....
Ik wens je een heel fijne dag,
Lieve groet,
Mirjam

Thuis bij Tjits zei

wat lief Renny! volger van je andere blog was ik al, dus ik wacht in spanning af, erg leuk!

fijne dag!
lieve groet, Tjits

Eefies day zei

Lief dat je een armband erbij doet...maar die volgers komen heus hoor...bij jouw mooie spullen wil iedereen een kijkje nemen.


Lieve groetjes,
♥Eefie

Miranda zei

Lief dat je de give away uitbreid met een prachtige armband! Volgen doe ik je al en met de prachtige spullen die jij maakt, komt het wel goed met de volgers...

Fijne avond. Lieve groet, Miranda

Rozen van Papier zei

Mooi gemaakt hoor!

Groetjes Janny

maartje zei

Hoi Leuk zo`n give away, ik waag een kansje. Wie wil nu niet zo`n prachtige armband? Zelf heb ik geen blog, ben al een poosje een stille volger. Prachtige blog! Heb geprobeerd mij aan te melden als volger. Maar het is geloof ik nog niet gelukt. Ga het nog een keertje proberen.
Groetjes Maartje

Marieke Van Stiphout zei

Wat een gave site! En wat een geweldige dingen!
Ik heb echter geen idee hoe ik volger word..... :(