Heerlijke herfstvakantie....


We hebben alles gedaan wat op ons te doen lijstje stond...uitwaaien en ons hoofd leegmaken. Dat is niet zo moeilijk op een eiland als Terschelling. 
Strandwandelingen, warme chocomel met slagroom, pieren steken, vissen, fietsen, cranberry's plukken en compote maken, op het terras bij de Walvis turen over het wad en het groene strand, wandelen door bos en duin, genieten van de kleurenpracht en de geur van de herfst, ijslands mos en grote dennenappels zoeken, avondje stappen naar 'Hessel', het wrakkenmuseum, haken, boek lezen; kortom de week is al met al weer omgevlogen en we hadden hier ook best nog even willen blijven en gewoon genieten van het niets moeten. Vooral ons hoofd is weer even leeg en nieuwe energie is opgedaan voor de komende maanden, waarin we die hard nodig zullen hebben. 


Morgen gaan we weer naar huis en dan wordt dit lieve meisje  alweer
Voor nu alleen even deze foto's, als ik weer thuis ben zal ik een mooie 'Skylge'  post maken en kom ik jullie weer een blog bezoekje brengen.

groeten van Terschelling 

20 opmerkingen:

Marjan zei

Wat je toch nog veel kunt doen op zo'n eiland hè, heerlijk even een weekje uitwaaien.
Fijn weekend!
Marjan

sabine zei

Fijn dat je zo hebt genoten zeg. Het klinkt ook allemaal erg leuk en gezellig. Liefs Sabine

Eefies day zei

Het klinkt als een heerlijke week....Terschelling is natuurlijk ook een schitterend eiland!!!!
Geniet morgen met meisje van 8....onze jongste wordt dit weekend 20...wat gaat het snel!!!

Lieve groetjes,
♥Eefie

Rozmeen zei

Wat een prachtige meid heb je! En wat lijkt me dat heerlijk wat je beschrijft... uitwaaien in terschelling.. Ben benieuwd naar de rest van je fotos.

Ik wens je een heel fijn weekend.
Liefs,
Rozmeen

Oude lappen zei

Leuk dat je vakantie zo geslaagd is.
Nog een fijn weekend.
Liliane

Just Who I Am zei

Klinkt als een heerlijke vakantie .En natuurlijk een fijne dag gewenst morgen
Lieve groetjes Elisabeth

Nancy B. zei

Dat klinkt als een geweldige vakantie. Lekker doen waar je zin in hebt, en heb je nergens zin in dan is het ook goed. Heel veel plezier morgen en alvast gefeliciteerd met je dochter. Fijn weekend. Groetjes, Nancy

Petra zei

Alvast van harte gefeliciteerd, met je dochter maak er een gezellige dag van. En ben benieuwd naar je vakantie foto's heerlijk z'n weekje. Wij zijn gek van Vlieland maar door onze 5 weken zomer vakantie geen dagen meer. Dus wil ik genieten van jou foto's. Gezellige verjaardag, en een goed weekend groetjes Petra.

Home and Lifestyle zei

Dit klinkt allemaal bijzonder goed en het zou mij niet verbazen dat het lijstje niet eens compleet is. Een goede reis naar huis en onderweg hard zingen voor de jarige jet!! Bij deze mijn hartelijke felicitaties en een gezellige verjaardag gewenst!

Lieve groet, Ingrid

Ger zei

Hoi,hoi Renny,

Wat een heerlijke post uit Skylge!!!

Wanneer ik lees wat jullie allemaal voor leuks gedaan hebben kan ik me helemaal voorstellen dat één week herfstvakantie eigenlijk te snel voorbij gegaan is en jullie nog wat willen blijven daar.

Maar eerst thuis verjaardag vieren en nagenieten is ook wel fijn.

Alvast van Harte Proficiat voor dat lieve jarige lachebekkie en een gezellige dag gewenst!!!

Liefs,
Ger



Gerry zei

Wat verrukkelijk, zo'n vakantie.
En wat een prachtig meisje! Gefeliciteerd met haar verjaardag. Ik wens jullie een hele fijne dag morgen.
En ook een goede thuiskomst!

Lieve groet,
Gerry

lia zei

Je hebt volgens mij nog een mooie week gehad, want het word nu allemaal kouder.
Een hele fijne verjaardag met die kleine meid.

Liefs Lia

Ans zei

Ja,zo'n week gaat snel voorbij en zeker
als je het zo fijn hebt gehad.
Ik ben benieuwd naar de rest van de foto's.

En Proficiat met je dochter.

Groetjes Ans

Mirjam zei

Hallo Renny,
Wat vliegt zo'n week dan om zeg! Zo te lezen hebben jullie het echt heerlijk gehad, en daar ging het om!
Geniet lekker van de verjaardag van je kleine schatje. Nogmaals gefeliciteerd...
Ik wens jullie een heel mooi weekend,
Lieve groet,
Mirjam

Anita zei

Hi lief mens van HARTE met je meissie !!!
Meisjes van acht zijn al héle dametjes hihi
Maak er maar een mooi feestje van :-)

Fijn dat jullie zo hebben genoten.
Even de boel de boel en alle aandacht voor elkaar.
Met het hoofd "leeg" en de accu opgeladen vinden jullie
hopelijk genoeg energie voor de komende tijd.
Fijn weekend !!! Groetjezz lfs mij X

Hannekie zei

heerlijk zeg..ja inderdaad dan vliegt de tijd om. alvast gefeliciteerd met je dochter
liefs hannie

Madelief zei

Fijn dat jullie zo hebben genoten op Terschelling. Een fijne verjaardag toegewenst morgen!

Madelief x

Fia zei

Gefeliciteerd met je dochter.....heerlijk zo,n uitwaai vakantie met een schoon hoofd weer naar huis!!!!

hart,gr en een fijne week..
Fia

Sjoukje zei

Heerlijk om er zo even uit te zijn, genieten van elkaar en het moois om je heen. Een mens heeft dan weinig nodig.... De eilanden zijn dan de plek om lekker uit te waaien. Een prachtige week om op terug te kijken en lekker nagenieten met de foto's...
Fijne week, groetjes Sjoukje

saskia zei

fijn dat jullie zo genoten hebben .
dan kun je er weer even tegen toch .

grtjs saskia