Give away... Handmade @ Home


Al een tijdje ben ik bezig met een nieuw blog voor al mijn handmade spulletjes. Al wel vaker heb ik een winkeltje gehad, of verkocht ik het gewoon via dit blog. Maar nu dus een nieuw blog


Hier zal ik regelmatig nieuwe creaties laten zien en verkopen. Ter ere hiervan geef ik dit gehaakte hartje weg. Om mee te doen hoef je alleen volger te worden op dit nieuwe blog. Altijd leuk om ook even op je blog te vermelden, maar dat laat ik aan jezelf over. Ik zou het heel leuk vinden als je even een kijkje neemt en wie weet ben jij wel de eerste volger. Bij het passeren van 100 volgers wordt de winnaar bekend gemaakt, dus zegt het voort zou ik zeggen....;)  








26 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Yes, ik ben je eerste volger op je nieuwe blog, mij is nu wel duidelijk waarom je hier even weinig aanwezig was :)! Leuk dat je een verkoop blog begonnen bent. Ik heb hier al een heel mooi hart van jou op onze slaapkamer hangen, dus met dit hart mag je iemand anders blij maken als je dat niet erg vindt. Maar volgen ga ik je wel!! Nu op naar de 100...

Succes!! Lieve groet, Ingrid

Maaike zei

Gefeliciteerd met je nieuw BLOG! Ziet er mooi uit..
En wat n leuke en passende naam! Super hoor!
Heeeel veel succes ermee!!
Groetjes, Maaike (frisse rommel)

It's me zei

Jij bent lekker bezig !!..leuk hoor...succes met alles....liefs Ria...xxx...

Ans zei

Mooi hoor,je nieuwe blog.
Ik ben snel even wezen kijken en meteen volger geworden.
Proficiat en succes.

Groetjes Ans

anita zei

Gefeliciteerd met je leuke nieuwe blog.
Wat maak je leuke spulletjes.
Ben gelijk volger van je nieuwe blog geworden.
Vind het een mooi hartje en wil graag meedoen.
En zet ook een link naar je verkoop blog.
Veel plezier er mee.

gr. Anita

Maranja.since1964, Korenbloemstraat 20 Papendrecht zei

Wat een leuk nieuw blog heb he erbij. Heb lekker rondgekeken en me als volger aangemeld.
Heel veel succes met de verkoop!
Op naar de 100!!

Groetjes Anja

Eefies day zei

Je nieuwe blog is heel leuk hoor, ik ben benieuwd wat jij allemaal gaat verkopen.
Doe rustig aan, stel prioriteiten en dank ana jezelf.

Lieve groetjes,
♥Eefie

P.s. je hartje is erg leuk, ik wil wel een kansje wagen hoor.

Nicole (Maison La Belle Vie) zei

Je nieuwe blog ziet er al geweldig uit, prachtige armbanden maak je. Ik ben je natuurlijk meteen gaan volgen en op naar die honderd volgers.
Fijne avond en groetjes, Nicole

Anita zei

Hi wát leuk Renny tuurlijk kom ik je ook hier volgen.
Het ziet er écht super uit !!!
Succes meis stel je prioriteiten je kunt maar één ding tegelijk.
Tenminste ik wel ;-)
Wens je een hele fijne avond !!! Groetjezz lfs mij

Annet Huistuinentollerblog zei

Op naar de volgende 10! Gaat je vast lukken, je nieuwe blog ziet er zo mooi uit. Je maakt echt prachtige dingen. Die boekjes vind ik leuk. Ik wil natuurlijk graag meedoen voor dat schattige hartje. Succes. Groet, Annet

Gerry zei

Prachtig nieuw blog. Wat een mooie creativiteit.
En de site ziet er heel mooi uit.
Ik ga het volgen.

Lieve groet,
Gerry

Mirjam zei

Hoi Renny,
Nou, ik doe graag mee hoor. Ben gelijk volger geworden, heb ook een linkje geplaatst op mijn eigen blog...
Het ziet er heel erg mooi uit, vooral die ketting vind ik super... En het hartje is een schatje...
Ik wens je een mooie verdere week,
Lieve groet,
Mirjam

Thuis bij Tjits zei

wat ontzettend leuk!! en ik ben je 16e volger, dat gaat snel:)
ik vind het hartje superlief, doe heel graag mee!

lieve groet, Tjits

Wendy zei

Gefeliciteerd met je nieuwe blog.
Mooie naam en ziet er goed uit.
Prachtige creaties staan er al op ga zo door.

En het gehaakte hartje is prachtig

Mystica zei

I'd like to be counted if this is open to all. Pretty.

Het Landjuweeltje zei

Ik ga je volgen! Leuk, leuk!
Gr. het Landjuweeltje

Janny, Especial and More zei

Leuk om mee te doen. Ik ga je andere blog ook volgen.

Red Rose Alley zei

The crocheted heart is so pretty, and I would love a have a chance to win your giveaway. I love hearts! Have a nice weekend.
~Sheri at Red Rose Alley

Blomkje en Wenje zei

Wat leuk! Ik wens je heel veel succes! (en natuurlijk ga ik op mijn blog een beetje reclame voor je maken...)

Fijn weekend

Groetjes, Pietrik

Miranda zei

Volger 26 ;) Wat heb je er een prachtige blog bij; gefeliciteerd!

Fijne avond. Lieve groet, Miranda

Pauline Kick - beeldend kunstenaar zei

Wat leuk je nieuwe blog die er zo mooi uitziet. Ben benieuwd en ik ga je natuurlijk volgen,

groetjes Pauline

Loraine Living zei

Gefeliciteerd met je nieuwe blog, het ziet er zo leuk uit!!
Dit wil graag volgen ;)
Lieve groet Diana

Maria Glazacheva zei

Cool c'est fait avec AMITIEE!! C'est sur! :o)
Bonne semaine!
xxx Maria xxx

Maria Glazacheva zei

zut j'ai oublier! Je veux ausi partissiper!
xxx Maria xxx

Judiths-creablog zei

Ik ben direct een kijkje gaan nemen op je nieuwe blog. En wat leuk allemaal! Ik ben volger geworden.

Groetjes Judith

Atelier de Couture zei

Sinds kort ben ik ook in blogland gearriveerd en via via kwam ik op jou blog terecht. Wat maak je ontzettend leuke en creatieve hebbedingen! Leuk voor mezelf maar ook om kado te geven. Echt een aanrader!

In de late uurtjes ben ik je gaan volgen en met een promotieberichtje op mijn blog kom je vast aan meerdere volgers. Veel succes gewenst met de verkoop van je spulletjes.

Hartelijke groetjes,
Maatje

P.s. mocht je een keer tijd hebben neem dan een kijkje op mijn blog: http://atelierdcouture.blogspot.nl/