Brocante herfstkrans...



Eindelijk ben ik er aan toe, de herfst. Ik hou vooral van de geur en kleur van de herfst. De regen en de wind, die giert om het huis. Heerlijk knus op de bank met de kaarsjes aan, onder het genot van een kopje thee. 


Voor wat extra sfeer maakte ik deze herfstkrans met een brocant tintje. Wat groen en hop rondom. Her en der wat paddenstoeltjes, toefjes Annabel en witte rozen. Aan de krans hangen dennenappels,  Franse kaarten aan brocante wasknijpers, roosjesporselein en hartjes.  














33 opmerkingen:

Petra zei

Lieve Renny, mooi hoor ziet er sfeervol uit. Ik hoop dat je afwezigheid niets ernstigs is, en wat het ook is heel veel sterkte. Ik wens je een heel goed weekend hier heerlijk weer ik hoop bij jullie ook geniet ervan voor zover dat kan.
Lieve groetjes Petra

Home and Lifestyle zei

Een mooie herfstkrans heb je gemaakt. Ik hoop dat alles goed met je gaat, in ieder geval dat er geen ernstige oorzaken zijn voor je afwezigheid in blogland.

Ik wens je een fijn weekend, Renny! Lieve groet, Ingrid

THE BLACK BARN zei

Wat een te gekke vrolijke krans Renny!!
Erg leuk gedaan.

Fijne dag,

Miranda

sabine zei

Wat een mooie krans heb je gemaakt zeg.Heel rustig en qua kleuren past het echt super. Ik hoop dat het snel weer een beetje beter voor je gaat en je weer wat meer in blogland kan zijn.Liefs Sabine

Eefies day zei

Wat is hij leuk Renny, dit is ene krans om de herfst te vieren.
Ik word er vrolijk van, een mooi idee om te onthouden.
Denk aan jezelf, ik hoop dat je afwezigheid een fijne reden heeft en anders heel veel sterkte.

Lieve groetjes,
♥Eefie

Ans zei

Schitterende herfstkrans heb je gemaakt,Renny.
En sterkte met datgene wat er aan de hand is.
Tussen de regels door lees ik ,dat het best ernstig is.
Hopelijk heeft het niets met je gezondheid te maken.

Probeer toch maar veel te genieten
Liefs Ans

Just Who I Am zei

Een heel gezellige herfstkrans heb je gemaakt.Neem de tijd die je nodig hebt ,wij lopen niet weg hoor!!
Liefs Elisabeth

Annet Huistuinentollerblog zei

Een originele krans met leuke 'grapjes' erin. De kopjes lijken heel erg op de kopjes van mijn servies, al is het motief is net even weer anders.
Fijn weekend Groet, Annet

It's me zei

Ik vind hem leuk !!!..wat ontzettend gaaf zeg !!...leuk gedaan hoor...liefs van mij...xxx..

Fia zei

Wat prachtig en zoveel leuke dingetjes er aan....wat heb je dit leuk bedacht Renny!!!
Ik wens je alle goeds en een fijn weekend toe..

hart,gr Fia

Oude lappen zei

Mooi gedaan hoor, je herfstkrans! Ik zou gewoon niet op het idee komen maar nu ik het bij jou gezien ga ik er toch eens over denken.
Liefs Liliane

Gerry zei

Een prachtige grote krans! Ja, je kunt nu niet meer onder de herfst vandaan.
Ik weet niet of ik je sterkte moet wensen of succes, ik hoop dat je gezond bent, maar ik wens je alle goeds voor dat waar je mee bezig bent!

Lieve groet,
Gerry

Mirjam zei

Hoi Renny,
Wat een heerlijke krans heb je gemaakt. Geweldig met die kopjes er aan en die foto´s aan knijpers. Ik geniet!
Doe het verder rustig aan, wij lopen niet weg en jou zien we vanzelf weer terug. Sterkte met wat je bezig houdt.
Lieve groet,
Mirjam

Anita zei

Hi Renny wát een geweldig idee zo'n brocante herfstkrans.
Het staat (hangt;-)erg gezellig !!!
Wij blijven wel meis en wat er ook is ik wens je alle goeds en suc6.
Pas goed op jezelf X
Fijn weekend !!! Groetjezz lfs mij

Pure by me zei

Hoi Renny,wat ziet dat er gezellig uit,geniet er lekker van..
Een fijn weekend Chris

♥Xanne & Vinny zei

Renny wat een creatieve krans heb je gemaakt. Echt leuk dat denneappeltje met een kantje eraan en die kopjes in de krans. Ik heb zelf ook voor het eerst een herfstkrans gemaakt en die hangt te pronken aan de voordeur. Heerlijk de herfst... brengt weer allemaal nieuwe sfeertjes met zich mee. Bedankt voor je leuk post! =)

Liefs Xanne

Janny zei

Gezellige krans en vind hop altijd zo leuk, wens je sterkte!

Groeten Janny

Janneke zei

Ik vind dit een hele mooie aparte krans, en wens je verder alle goeds toe.
Janneke

Ger zei

Hoi Renny,

Wat leuk bedacht en gemaakt zo'n fleurige herfstkrans, weer eens heel iets anders dan herfstboeket in pot of vaas.

Het ga je goed!!
Liefs,Ger

Draffin Bears zei

Hi Renny,

I love your sweet hanging wreath with all the gorgeous little treasure hanging from it.
Do hope that you are having a lovely weekend

Hugs
Carolyn

Atelier Valerie © zei

Dit is nu eens een heel speciale krans,
ik vind ze heel prachtig ...
Nog een leuke zondag,
groetjes Valerie ♥

Blomkje en Wenje zei

Hey Renny,

Wat een leuk idee! Ik heb ook zo'n krans hangen, maar het was niet in mij op gekomen om er een mooie seizoenskrans van te maken! Erg gaaf!

Fijne zondag

Groetjes, Pietrik

Loraine Living zei

Wat heb je dat leuk gedaan, sfeervol!!
Ik vind de denneappels met het kantje zo leuk, de kopjes hangend aan de krans ... Super ;)
Geniet van je kopjes thee en doe het kalmpjes aan lieve Renny.
Liefs Diana

.♥.Gaby.♥.Homestyle.♥.. zei

Wat een sfeervol Herfstkransje♥ hangt daar echt PRACHTIG...♥
Lieve herfstgroetjes Gaby..♥

Mayflower zei

Wat leuk weer iets van je te horen Renny en wat heb je dat weer prachtig gemaakt.
Staat heel gezellig je Herfstkrans.
Fijne zondag en een lieve groet, Mea

Yvonne zei

Wat een originele krans, erg leuk gemaakt!
doe je rustig aan ? lieve groet Yvon

boomgaard zei

Prachtige krans, is helemaal hip zo'n krans, ga in november met alle groepen ook zo iets maken, maar dan om een ring heen. Ik print jou krans uit, om aan iedereen te laten zien,goed?

Groet,

Marieke.

lia zei

Weer eens wat anders dan een kerstkrans.
Geniet lekker van de gezelligheid.

Lieve groet Lia

brigitte zei

Mooi hoor de krans.
Jammer genoeg kan ik zoiets hier niet kwijt.
Rustig aan doen en goed voor jezelf zorgen.
Groetjes Brigitte

Krek wak wou zei

Kei leuk zeg! Gezellig met die kopjes eraan!
Fijne dag verder en groetjes van Nicole

Miranda zei

Wat een prachtige krans en wat leuk dat je er zoveel andere mooie spulletjes hebt aangehangen, zo krijgt het een heel persoonlijk tintje!

Fijne dag. Lieve groet, Miranda

Coralien.nl zei

Heel erg leuk gedaan!

Groetjes,
Coralien

carine zei

Prachtig gewoon, wat een sfeer!! Proficiat hoor ,ben echt van mijn melk bij zoveel moois. Groetjes uit het Brugse en tot gauw Carine-patchworkstar